סוגרים מעגל בג’ימייל

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
גוגל עושה עוד צעד לטובתנו וקושרת את מעגלים עם תיבת הדואר האלקטרוני – ג'ימייל, במטרה לחזק את המעגלים הפנימיים שלנו (ושלה).

מאז הקמת הרשת החברתית של גוגל, אנו זוכים להטבות בתנאי השימוש של מוצרי החברה. זה התחיל בסדרת שיפוצים בבניין הכוללת בין היתר: התזות צבע (המראה החדש של גימייל), תכנון מבנה (יוטיוב – פנדה קוסמית) הגברת הבטיחות בגוגל (SSL) וחיזוק הצירים המשותפים.

בתאריך 8/12/2011 גוגל עושה עוד צעד לטובתנו וקושרת את מעגלים עם תיבת הדואר האלקטרוני – גימייל, במטרה לחזק את המעגלים הפנימיים שלנו (ושלה). השינוי מבורך ונראה שהוא יוביל לגדילה בכמות המשתמשים ברשת החברתית גוגל פלוס. השינויים מורגשים בעיקר אצל חברי הרשת, ואם אתם לא שם, זו עוד זעקה שתתחברו לצד האופטימי של גוגל – הפלוס.
circles03מעגלים בתוך הגימייל – איך זה עובד?
בתפריט הימני יופיעו כל המעגלים שלכם מגוגל פלוס. תוכלו לבחור לראות מיילים ממעגל מסויים ואף לשתף תמונות בלחיצת כפתור (לצד התמונה תופיע לכם האפשרות ‘שתף’) ישירות לתוך ה’קיר’ שלכם בגוגל פלוס.

מתוך המייל האישי :-)
מתוך המייל האישי 🙂

עוברים דירה?
אם מישהו שמהמעגלים ביצע שינוי בפרטים, לא תצטרכו לעדכן באופן ידני, אלא המידע יתעדכן אוטומטית. איפה תמצאו את זה? בפרטי איש הקשר שלכם בתיבת הדואר האלקטרוני.

כל הזכויות שמורות לה
כל הזכויות שמורות לה

אז איפה אתם יותר מבלים את רב שעות היום במייל של העבודה? הפרטי? או בפייסבוק? שימו לב אם המעגלים שלכם מתרחבים בימים הקרובים…. אם כן, נראה שזוהי תחילתה של מהפכה.