דף עסקי בגוגל פלוס – ההשקה 7/11/2011

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
גוגל פלוס (google+), הרשת החברתית של גוגל, השיקה היום, ה-7/11/2011, את הדף העסקי לחברות ובעלי עסקים ברשת. איך זה פועל? קראו במאמר הבא!

גוגל פלוס (google+) הרשת החברתית של גוגל השיקה היום, ה-7/11/2011, את הדף העסקי לחברות ובעלי עסקים ברשת. בבלוג החברה, היא משתפת: “עד עכשיו, גוגל פלוס התמקדה בתקשורת בין אנשים, לנו חשוב שתוכל גם לתקשר עם כל הנושאים שמעסיקים אותך, כגון מותגים, עסקים ועוד…ולשם כך החלטנו להשיק היום את גוגל פלוס גם לעסקים”.

דף עסקי בגוגל פלוס, איך זה פועל?
מרגע האישור, תצטרכו להתאים את הדף העסקי שלכם לאחד מהתיאורים הבאים:

  • עסקים מקומיים
  • מוצר או מותג
  • החברה מוסד או ארגון
  • אמנות, בידור או ספורט
  • אחר

googlebiss

אם עד כה היה לכם פרסום בגוגל מקומות (google places), עדיין תצטרכו לפתוח דף עסקי חדש. שני הדפים יהיו מנוהלים בנפרד, הפרסום בגוגל מציג ללקוחות קיימים ופוטנציאליים את מיקום העסק שלכם ואילו הדף העסקי בגוגל פלוס יתאים לתקשורת עם הלקוחות.

דף עסקי בגוגל פלוס = דף עסקי בפייסבוק?
גוגל מפרסמת שהדף העסקי בגוגל פלוס יעזור לכם להתחבר עם לקוחות, לקבל המלצות מהם (כפתור 1+ או שיתוף) ולצרף אותם למעגלים שלכם. בדף העסקי תוכלו לבצע את אותן הפעולות שביצעתם בפרופיל האישי:

  • שיתוף תמונות
  • שיתוף סרטוני וידאו (עכשיו יש גם כפתור לשיתוף ישיר מיוטיוב)
  • שיתוף קישורים

דעה אישית
אני אישית אוהבת את הרעיון. אני כבר רגילה לאינדקס של גוגל, לצבעים, לאסתטיות… לפריסת התוצאות, אוכל להרגיש בבית. בנוסף, עם כפתור פלוס 1+ של גוגל והצבעוניות שהוא יכניס לדף התוצאות באינדקס, בטוח נראה שינויים. ממתינה.

מקור הידיעה: הבלוג של גוגל

ועכשיו, מספר שניות על דפים עסקיים בגוגל +