גוגל אנליטיקס בזמן אמת – כל האמת על המבקרים שלך

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
האם אנחנו באמת זקוקים לגוגל אנליטיקס בזמן אמת? בטח! נתונים בזמן אמת מעניקים לנו יכולת להבין טוב יותר את המבקרים, לנצל את הזמן שלנו בצורה יעילה ולפתח את העסק באופן מחושב.

אם תרצו או לא, כולנו כבר מכורים לחַיּוּת ולדינאמיות ברשת. אתם מפרסמים ידיעה בפייסבוק, תוך 30 שניות – יש לכם תגובה. העליתם סרטון ליוטיוב – תוך שתי דקות מישהו שיתף אותו, וכך הלאה.

גוגל אנליטיקס בזמן אמת מציע לנו מעקב חי אחר המתרחש באתר שלנו. השימוש בגרסת הבטא הוא קל, פשוט וזמין לכולם, באמצעות לחיצה על הקישור המופיע בחלקו הימני של הדף.

google_analytics_1

גוגל אנליטיקס בזמן אמת – כל האמת על המבקרים שלך
גוגל אנליטיקס – גרסת בטא חושפת בפניכם את הנתונים הבאים:

  • כמה גולשים נמצאים באתר שלכם כרגע?
  • מה מספר הצפיות בכל דף באתר?
  • מאילו ארצות או ערים מגיעים המבקרים שלכם?
  • כמה מבקרים פעילים יש לכם מאותו איזור מגורים?
  • מהן מילות המפתח שהביאו את התנועה העכשווית לאתר?
  • האם יש לכם מבקרים חדשים באתר?

ניתוח השפעת המדיה החברתית על האתר
אחד היתרונות הבולטים של גוגל אנליטיקס בזמן אמת הוא היכולת למדוד ולנתח את השפעת המדיה החברתית על התנועה באתר שלכם, האם היא הצלחה או כישלון.

אם עד היום מספר הלייקים בדף היו נותנים לכם תחושה שהפעילות בפייסבוק או בטוויטר מועילה, כעת תוכלו לעקוב ולבדוק איזה נושא עניין את הגולשים, מהו זמן השהות בדף, האם הם מבקרים חדשים ועוד. אם פרסמתם קופון בפייסבוק, תוכלו לדעת כמה מבקרים הגיעו ספציפית לדף המידע של הקופון וכו’…

ניתוח הצלחת מסעות פרסום
ניתוח נוסף שמציע לנו גוגל אנליטקס בזמן אמת הוא למדוד את הצלחתם של מסעות פרסום. אם פרסמתם קמפיין כלשהו, תוך שעה תוכלו לאמוד ולבדוק האם הוא עומד בציפיות שלכם. כנ”ל גם לגבי קמפיינים שונים שאתם מפעילים במספר מקומות ברשת, מעתה תוכלו לסנן את מקורות הפרסום.

Google Analytics Premium – הגודל כן קובע
גוגל – “אנו מסיקים שהגרסה הנוכחית, לא נותנת מענה מושלם ללקוחות הגדולים שלנו”
בגוגל אנליטיקס מזהים שיש בעיה עם מתן שירות לאתרים גדולים, ומציעים את גוגל אנליטיקס פרימיום – בו לקוחות גדולים יוכלו לקבל יותר נתונים, מודולים, כלים, תמיכה ושירות אישי (גם מענה טלפוני). כרגע השירות יפעל במדינות, ארצות הברית, קנדה ובריטניה, ולאט לאט יתרחב לשאר המדינות. עלות: בסביבות 150,000 $ בשנה (12,500 $ בחודש – כדי לחסוך לכם את החשבון).

לסיכום
האם אנחנו באמת זקוקים לגוגל אנליטיקס בזמן אמת ? בטח! נתונים בזמן אמת מעניקים לנו יכולת להבין טוב יותר את המבקרים, לנצל את הזמן שלנו בצורה יעילה ולפתח את העסק באופן מחושב.