מדריך: תוסף מומלץ לשילוב כפתור ה- LIKE של גוגל

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
קידום אתרים אורגני SEO הופך מרתק ומורכב יותר מדי יום. המגמה הברורה אליה פונות חברות הטכנולוגיה מציבה בפנינו אתגרים חדשים ומעניינים. כמו שכולם כבר יודעים, גוגל השיקה בשבוע האחרון את כפתור ה-LIKE החברתי שלה.

קידום אתרים אורגני SEO הופך מרתק ומורכב מידי יום. המגמה הברורה אליה פונות חברות הטכנולוגיה מציבה בפנינו אתגרים חדשים ומעניינים. כמו שכולם כבר יודעים גוגל השיקה בשבוע האחרון את כפתור ה-LIKE החברתי שלה.

נכון מדובר בתשובה מאוחרת לאח הבוגר כפתור ה – LIKE של FACEBOOK. אז מה בעצם ההבדל בין השניים? וכיצד אנו מתקינים אותו בבלוג או באתר שלנו? במאמר זה, בחרתי להסביר בקצרה מה הם היתרונות והמשמעויות של כפתור ה- 1+ BUTTON וכיצד הוא מתיימר לשנות את הדרך בא אנו צורכים ומפיצים מידע ואינפורמציה. כמו כן, בחרתי 3 תוספים שיאפשרו לכם להתקין את הכפתור המדובר באתרכם וזאת בכמה צעדים פשוטים.

כפתור ה 1+ BUTTON – אז מה הוא בעצם עושה?

גוגל רצו כפתור שיספק ערך מוסף הן מבחינת גוגל והן מבחינת הגולשים. הכפתור החדש של גוגל מהפכני בכול מה שקשור לאיסוף אינפורמציה ושימוש במידע זה. על פי גוגל ה – 1+ BUTTON אמור להוות מאין ממליץ לגולש. לטענתם רשת האינטרנט גדלה מידי יום ולכן יש צורך בשיפור הרלוונטיות לגולש מטרתו של הכפתור היא להיות מאין מדריך לגולש ולכוון אותו למידע, מאמרים, אתרים ומוצרים מומלצים.

מן ההיבט השני גוגל ימשיכו לאסוף מידע סטטיסטי על התנהגות הגולשים ויפלחו פרופיל משתמש לכול גולש על פי העדפותיו והעדפות של המשתמשים הקרובים אליו. בצורה זאת, גוגל יכלו לשפר את רלוונטיות החיפוש לגולש ולספק מנגד למפרסמים מידע סטטיסטי ממוקד ומדויק יותר להפצת המודעות הממומנות שלהם.

הכפתור של גוגל מבחינת SEM

לכפתור של גוגל יהיו ככול הנראה השפעות עמוקות על תעשיית ה SEM. השימוש בכפתור ממליץ זה מצריך התייחסות מיוחדת מכול הגורמים המובילים בתעשייה. זה לא חדש שאנו הולכים ומתקרבים לעולם ממוקד. בו אנו צורכים מידע מותאם אישית ולא מידע כללי. במשך שנים מנסים בחברות החיפוש ובחברות תוכנה אחרות לפלח ולנתח את התנהגותם של גולשים, לקוחות ובכלל צרכנים.

רשת האינטרנט מהווה פלטפורמה מצוינת למחקר מסוג זה בשל הקלות הרבה לאיסוף מידע וניתוחו. שינויים רבים שנעשו באלגוריתם החיפוש בגוגל דוט קום מצביעים בצורה בולטת על השינויים הדרמטיים בכול מה שקשור לאופן שבו אנו צורכים מידע.

כאן עולה השאלה האם SEO ימות? התשובה היא חד משמעית לא. SEO תמיד יהיה קיים. SEO אינו עוסק רק בקידום אתר X למקום ראשון אלא בניתוח מבנה אתרים, שיפור ביצועים ופילוח נכון של שווקי מטרה. מה שנכון להגיד הוא שתחום קידום אתרים הופך מעניין ומרתק מיום ליום ולכן עולה החשיבות של עבודה אל מול חברות מובילות בשוק. לגבי התחום הממומן CPA PPC ושאר המודלים גם כאן אנו מקבלים חיזוק משמעותי כאשר הכפתור יספק מידע מדויק יותר על התנהגות הלקוח.

הכפתור של גוגל מדריך התקנה למערכת WP

כנסו למנהל התוספים במערכת WP שברשותכם וחפשו את התוסף הבא: Google BUTTON +1

בשלב השני – הקליקו על כפתור ההתקנה המתינו עד אשר ההתקנה תסתיים והפעילו את התוסף על ידי לחיצה על כפתור הפעל.

2011-06-19_135240

  •     בשלב השלישי גשו ללוח ההגדרות ובחרו את התוסף – Google BUTTON 1+
  •     שלב רביעי הגדרות עיצוב – גודל, בינוני , קטן

2011-06-19_135021
בשלב הרביעי והאחרון נגדיר את השפה ואת המיקום של הכפתור – עברית , אנגלית , בראש העמוד בתחתית ועוד.

2011-06-19_135111