Google Wallet שיפור חוויית הקנייה

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
Google Wallet נועד לשפר את חוויית הקנייה של גולשי גוגל: מה מציע השירות וכיצד זה יכול לעזור לעסק שלכם? הכול במאמר זה.

בתאריך 28/03/2011 גוגל פרסמה פרטים ראשוניים על הפיכת הטלפון הנייד לארנק וירטואלי. 3 חודשים מאז, היא חושפת את 2 היישומים Wallet Google ו- Google Ofers שנמצאים עדיין בבדיקה ויחלו לפעול בקיץ 2011 בארצות הברית (ניו יורק וסן פרנסיסקו ולאחר מכן לשאר רחבי המדינה).

שותפים להצלחה:

בנק ‘סיטיגרופ’, ‘מאסטרקארד’ (מערכת ‘PayPass’), ‘פירסט דאטה’ וחברת התקשורת הסלולרית ‘ספרינט’.

ארנק סלולרי – החזון:

גוגל הבינה ממזמן, שעל מנת שכמות המשתמשים במוצרים שלה תגדל, עליה לשפר את חווית משתמשים. הארנק הסלולרי יעצים את חווית הקניה ויהפוך את תהליך המכירה לממוקד ואישי יותר. הארנק הסלולרי מתאים לעידן המתקדם בו אנו חיים, הוא מציין את השלב הבא אחרי כרטיסי האשראי (לפניהם היו מטבעות ואח”כ שטרות נייר) ונחשב לאבן דרך חשובה בדרך לבנקאות הדיגטלית. גם בעלי העסקים יזכו לשיפור הרווחים באמצעותו, גוגל חושפת בפניהם את היתרונות הרבים של הארנק הסלולרי וקוראת להם להיערך בהתאם.

הארנק של גוגל – איך זה יעזור לעסק שלכם? הגדלת התנועה והמכירות שיפור ובניית מערכת אמון עם הלקוחות באמצעות ניהול מועדוני לקוחות, הענקת קופונים, כרטיסי מתנה ועוד.. חשיפה באמצעות “איפה זה עובד” – מפה המדווחת אלו עסקים תומכים בקניות באמצעות הנייד (פרסום וחשיפה לעסק). googlewallet

נייד שהוא גם ארנק – Nexus S 4G
    • בהתחלה יישום זה יפעל רק על ידי מכשיר Nexus S 4G (חברת ‘ספרינט’), אך בהמשך גוגל מציינת כי הוא יתמוך במכשירים ניידים נוספים. חשוב לדעת כי היישום מתאפשר בגלל הרכיב NFC המאפשר יכולת קליטה מטווח קצר.

קופונים עד אליך Google Offers

כמו כל מוצר או יישום שגוגל מפתחת גם כאן היא מדביקה לארנק הסלולרי שירותים משלימים, ההצעות של גוגל יישלחו אליכם לנייד בהתאם למיקום והעדפות שלכם.

בואו נאמר שאם תהיו בנמל תל אביב, יישלחו אליכם קופונים לנייד המזכים אתכם בהנחה לארוחת בוקר באחד מבתי הקפה או שתקבלו מבצע לרכישת נעלי ספורט ברשתות הממוקמות בקרבת הנמל.

רגע … עוד משהו …PayPal תובעת את גוגל על גניבת סודות מסחריים

פחות מ-24 שעות אחרי שגוגל הודיעה על הארנק הסללורי שלה, כבר שיגרה חברת PayPal העולמית תביעה (ביהמ”ש סנטה קלאורה, מדינת קלפורניה) כנגד גוגל. PayPal חושדת כי שני עובדי חברה, אוסמה בדייה וסטפני טלניוס, שנטשו את החברה לטובת גוגל העבירו לה סודות מסחריים של מערכת התשלומים הגדולה בעולם.