דרושים לגוגל: תוכן איכותי וחווית גלישה

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
ראו הוזהרתם! גוגל מסירה את הכפפות ויוצאת למלחמה ממוקדת ומבחינתה, כל הכלים כשרים. בסופו של דבר אתרים שלא השכילו להבין זאת נרמסו ונפלו בדירוגים, כשפועל היוצא של פגיעה זו הוא ירידה ברווחים וצמצום כמות המבקרים באתר.

מדי כמה חודשים נעשים בגוגל שינויים באלגוריתמים שמטרתם להפוך את מנוע החיפוש ליותר אמין ורלוונטי לגולשים. כוחה של גוגל טמון ביכולת לספק מידע אמין במהירות מקסימאלית. החברה פועלת במרץ כל הזמן על מנת לשפר את טכנולוגית החיפוש. החידוש האחרון שנחשף על ידי בכירי גוגל לא מזמן (עדכון האלגוריתם – פנדה) פעל על מנת לבדוק את התכנים באתרים ברשת האינטרנט לעומק ובהתאם לרמתם לקבוע את הדירוג ומיקום האתר בתוצאות מנוע החיפוש במדינות העולם.

עמית סינגהאל מחברת גוגל הפתיע השבוע שענה וחשף בבלוג שלו webmaster central שרק אתרים בעלי תוכן מקורי ורלוונטי שכתובים בצורה ברורה ורהוטה, ומצליחים להעניק חווית גלישה, יקבלו מגוגל יחס חם ויזכו לדחיפת עידוד היישר ראש התוצאות, ואילו אתרים בהם התוכן מועתק או משוכתב יזרקו לסוף רשימה או ייעלמו מהנוף האינטרנטי לתקופה בלתי מוגבלת עד שגוגל תאשר שנעשתה בהם עבודת השבחה ושיפור מספקת.

כידוע בכירי גוגל מנסים כבר תקופה ארוכה להילחם בתופעה של תוכן רדוד והם מנסים לווסת את המכה. המגמה של גוגל היא לשלוט בתוצאות החיפוש בכל דרך אפשרית והפעם על ידי עידוד כתיבה יוצרת ברמה גבוהה.

פנדה היא התשובה שלהם לכל הגולשים שהתלוננו על תוצאות מביכות ולא ברורות. למרות זה חשוב לציין שהשינוי הגדול מורגש כעת רק במדינות בהם השפה המדוברת היא אנגלית, בשלב הבא השינוי באלגוריתמים יזלוג לכל מדינות העולם.

הגילוי החשוב של עמית סינגהאל הוא שזו הסנונית הראשונה מבין 500 השינויים שצפויים להפתיע ולהיכנס בשנה הקרובה!!! מדי חודש נתחיל להראות עוד תזוזה ברמת הדיוק, ושימו לב גוגל פנדה וחבריו יטפלו וישפיעו כרגע על אתרי תוכן בלבד.

עמית מרחיב ואומר: חיפוש הוא אומנות מדעית מתפתחת. משולבים בה מרכיבים רבים שמשפעים על מדרג הכללי. אתרים רבים שירדו במיקום השליכו את זה על הגבלות החדשות של פנדה, אך הם טועים בגדול ! מכיוון שישנם פרמטרים רבים ומגוונים שהמכלול שלהם מוביל לדירוג הסופי.

מאט ממליץ בחום לכל בעלי אתרים להפסיק לדאוג לגוגל ופעולותיו ולרכז את מירב המאמצים לטיפוח ושדרוג האתר שלהם, כך שישרת את הגולשים בצורה הטובה והידידותית ביותר.

בעזרת עדכון האלגוריתם של גוגל מתחיל להתבהר לכולנו, מה הכיוון העתידי אליו מושכת גוגל. אסור לשכוח שבסופו של דבר האתרים מיועדים לגולשים ולא למנוע החיפוש! מאט מזהיר אותנו משאננות ומציין שהיום יותר מתמיד גוגל יודעת לבחון ולחשוף את התרמית!!

ראו הוזהרתם ! גוגל מסירה את הכפפות ויוצאת למלחמה ממוקדת ומבחינת כל הכלים כשרים. עובדה בסופו של דבר אתרים שלא השכילו להבין זו נרמסו ונפלו במדרגים, שפועל היוצא של פגיעה זו, היא ירידה ברווחים וצמצום כמות הנכנסים באתר. בניגוד אליהם, אתרים ששמרו על מהותם והלכו בדרך הישר כלומר, נבנו נכון ללא שימוש מוגזם במילות מפתח והחדרת מאמרים בעלי עומק ובסיס עובדתי ומקצועי, לא צריכים לדאוג הם אלו שישרדו את השינויים בקלות ויוכיחו שוב שהדרך הישרה והקשה היא המתגמלת.

מרגישים פגועים? נעלבתם מעדכון האלגוריתם של גוגל? הסרטון הזה בשבילכם: