טיפים לקידום האתר ביאהו וגוגל

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
להלן מקבץ ראשון של טיפים לקידום האתר במנועי החיפוש גוגל ויאהו.
להלן מקבץ ראשון של טיפים לקידום האתר בגוגל ויאהו:
  • עומס גדול על שרת האחסון אינו מעודד את חזרתו של העכביש לאתר (בשביל מה להשקיע זמן ממושך בסריקת אתר בודד כאר באותו זמן אפשר לסרוק 10 אתרים אחרים?)
  • מבנה גרוע של האתר יוצר חלוקת קישורים גרועה ואינו מאפשר למנועי החיפוש להבין מה הם הדפים החשובים באתר ומה הם הדפים הפחות חשובים
  • מומלץ כי הגלישה לדף מסוים באתר תעשה ישירות או במקרה של אתרים מרובי דפים יש לעבוד עם קישורים בעומק של 4 רמות מקסימום.
  • מפת אתר חביבה מאוד על מנועי החיפוש – היא מאפשרת נגישות ישירה לדפים החשובים באתר. מומלץ שלא לכלול במפת האתר קישורים לדפים שאינם נגישים בשום מקום אחר באתר.
  • במקרה של Yahoo רצוי מאוד להשתמש ב- Robots Nocontent  בכדי להורות לעכביש של Yahoo איזה חלק מהתוכן בדף אינו קשור לתוכן העיקרי של הדף והוא למעשה מיועד רק לגולשים. מיקוד העכבישים בתוכן ממוקד מביא להתאמה טובה יותר בתוצאות החיפוש.
  • יש להימנע מהכפלת תכנים באתר ומחוצה לו (מומלץ שלא להעתיק תכנים מאתרים אחרים)
  • מנקודת מבט של מנועי החיפוש, עדיף להשתמש בכתובות קבועות – כתובות שלא מופיעות היום באתר ומחר כבר לא (כמו באתרי חדשות או מכירות בהם המוצר קיים היום ומחר כבר לא).
  • אין שום עדיפות של כתובות סטטיות על פני כתובות דינאמיות
  • מומלץ להשתמש ב-Yahoo’s Dynamic URL Rewriting Feature – כלי זה מאפשר לבעל האתר להתריע בפני Yahoo על פרמטרים דינאמיים ב-URL אשר הם היו רוצים ש-Yahoo התעלם מהם. שימוש באופציה זו תשפר משמעותית את הזחילה באתר ותשפר את הדירוג שלו ע”י הפחתת הטיפול של העכביש בקישורים השונים בכתובות דינאמיות והבנה שלא מדובר על ניסיון להכפיל תוכן.
  • צור קישורים לכמה שיותר דפים רלוונטיים.
  • אל תבצע קישורים לאתרים שאינם תורמים מאומה לגולשים באתר שלך.
  • המנע מקישורים לאתרים המוגדרים כאתרים “רעים”
  • התוכן הוא המלך. צור תוכן איכותי וממוקד הרלוונטי לנושא בו עוסק האתר שלך.
  • השתמש בטקסט בקישור עבור קישורים חיצוניים ועבור קישורים פנימיים. השימוש בטקסט רלוונטי בקישור הינו בעל השפעה משמעותית מאוד עבור דירוג האתר.
  • שימוש מוגזם של מילות מפתח בדף, הסוואת כתובות וטכניקות ספאם אחרות עשויות להביא לתשומת לב מיוחדת לאתר שלך אשר עשויה להוביל להורדת הדירוג של האתר ובמקרים אחרים אף להוצאת האתר ממנועי חיפוש מסוימים. שים לב, יש מי ששומר שם בחוץ. ישנם גם מלשיננים וגם טכניקות ממונעות אשר עוסקים באיתור ספאם ברשת.