פייסבוק שאלות: מענה און ליין

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
פייסבוק מחיה מחדש את היישום "פייסבוק שאלות", המאפשר לנו לשאול שאלות ולקבל תשובות און-ליין בכל נושא שמעניין אותנו.

פייסבוק לא מפסיקה לייעל את התקשורת החברתית שלנו. היא מקשרת אותנו עם חברים, בני משפחה, שותפים עסקיים, חברים מן העבר ועוד. כוחה העצום של הרשת החברתית הזו בא לידי ביטוי בכל רגע נתון. מעתה נוכל גם לשאול שאלות ולקבל מענה מהיר. פייסבוק מחייה-מחדש את היישום “פייסבוק שאלות” המאפשר לנו לשאול שאלות ולקבל תשובות און-ליין, בכל נושא שמעניין אותנו.

“פייסבוק שאלות”: מה זה?

הניסיון המחודש של פייסבוק להחיות את “פייסבוק שאלות” (התחיל ביולי 2010) מצליח. ביום ה’ 24/3/2011 הודיע מנהל הפרוייקט אדריאן גרהם בבלוג של פייסבוק כי, לאחר ניסיונות ושיפורים, היישום “פייסבוק שאלות” זמין מעתה לכולם.

בבלוג מתאר אדריאן גרהם את היישום כ”חוכמת חברים”: “החברים שלנו הם המקור הטוב ביותר להתייעצות. אנו יכולים להתייעץ איתם בכל נושא, החל ממסעדה מומלצת ועד לחיפוש עבודה. יש הרבה מקומות ברשת שניתן לשאול שאלות, אבל אין טוב מלקבל תשובות מהימנות מאנשים שאנו מכירים. אנו מעוניינים להפוך את תהליך שליחת השאילתות וקבלת התגובות לדרך הנוחה והמהירה ביותר”.

שאלות ותשובות ברשת, נשמע מוכר?

כן. Quora היא רשת חברתית שפועלת בדיוק בפורמט שפייסבוק שואפת להגיע אליו. האם זה עלול לפגוע בה? כן, אנשים יעדיפו לקבל מענה מהחברים שלהם.

“פייסבוק שאלות”: איפה יופיע היישום?

מרגע הורדת היישום, הוא יופיע ב-News Feed. קיימת גם אפשרות להציג אותו בתפריט הניווט שבצד ימין. pxsqu-pl8o9

“רצינו להפוך את השאלות לקצרות וקלות, כך שהמענה להן יהיה המהיר ביותר”, מציין אדריאן גרהם. “כך, לדוגמה, אם  תשאלו את חבריכם לגבי מסעדה מומלצת בסן פרנסיסקו, אתם יכולים בלחיצה אחת לאשר את ההמלצה או להוסיף תגובה. בנוסף קיימת אפשרות להגביל את המענה לחברים בלבד, וההמלצה הפופולארית ביותר תופיע בראש”.

questions

“פייסבוק שאלות”: כולם רואים

כאשר תפרסמו שאלה, היא תהיה גלויה לחברים שלכם ולחברים של החברים שלכם וכן הלאה. שימו לב לשאלות שאתם מעלים, כי הרי זו הרשת החברתית הגדולה ביותר.

לעקוב אחר השאלות בפייסבוק

מעוניינים לעקוב אחר שאלה מסוימת? גם אפשרות זו מוצעת לכם.

“פייסבוק שאלות”: כיצד זה יכול להועיל לעסק שלך?

יש לא מעט דפים עסקיים בפייסבוק שעדיין לא מצליחים ליצור אינטראקציה מושלמת עם לקוחותיהם. היישום “פייסבוק שאלות” יכול בקלות לאפשר לעסקים לחדש ולהעמיק קשרים עם לקוחות, על ידי העלאת סקרים שונים, כגון:

  • בקשת הצעות לייעול
  • משוב
  • בקרת איכות
  • מוצרים מבוקשים
  • מבצעים ועוד

להורדת היישום, לחצו על “פייסבוק שאלות“. בשלב זה היישום זמין באנגלית בלבד.