שעת כדור הארץ ב-iPhone יישומים חינמיים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
מדי שנה, שעת כדור הארץ מבקשת מכם להתעורר ולהציל את כדור הארץ ביחד, באירוע ייחודי שבו כולם מכבים את האור לשעה אחת על מנת למנוע את ההתחממות הגלובלית ופגיעתה בכדור שלנו.

קמפיין שעת כדור הארץ החל דרכו בשנת 2007 בסידני, אוסטרליה, בו לקחו חלק למעלה מ- 2,200,000 אנשים אשר דאגו לכבות את האורות בביתם למשך שעה אחת על מנת למנוע את התחממותו של כדור הארץ.

בחודש מרץ 2009, המספרים גדלו, למעלה מ-88 מדינות נטלו חלק בשעת כדור הארץ, מאות מליוני אנשים כיבו את האור למשך שעה אחת.

שעת כדור הארץ מבקשת מכם להתעורר, להציל את כדור הארץ, ביחד, מדי שנה באירוע ייחודי בו כולם מכבים את האור לשעה אחת על מנת למנוע את ההתחממות הגלובלית ופגיעתה בכדור שלנו.

כדור הארץ הוא הבית שלנו. אנחנו יכולים לשמור עליו לא רק שעה אחת, אלא לנסות למזער את הפגיעה בו במהלך כל השנה. להלן מספר יישומי iPhone חינמיים שיעזרו לנו לשמור עליו.

Earth Hour
60+ יישום שמעודד מודעות לאיכות הסביבה. תוכלו לקבל רעיונות כיצד אפשר לעזור לשמור על כדור הארץ באמצעות פעולות כמו כיבוי אורות, שימוש באנרגיה הטבעית של השמש, כוונון המזגן לטמפרטורה שחוסכת בצריכת אנרגיה, התקנת חסכמים בברזים. הוא פועל כמו שירות מבוסס מיקום והוא מכיל רשימות של ‘עשה ובדוק’, למעשה הוא בודק את התרומה של אותו אדם ברמה הגיאוגרפית (המקומית) וגם תרומה ברמה העולמית.

iphoneapps2011

Vote Earth
יישום שמעניק לכם את ההזדמנות להצביע עבור כדור הארץ כנגד שינויי האקלים והתחממות כדור הארץ. לדוגמה תוכלו לשתף חברים באמצעות הטוויטר והדואר האלקטרוני בכל הקשור למתרחש בוועידת האקלים של האו”ם.

Carbon Calc
מחשבון לחישוב פליטת פחמן. כמה פחמן אתם פולטים לסביבה? באמצעות היישום תוכלו לחשב את הכמות שאתם פולטים מול הפליטה הגלובלית. כלי שיעניק לכם מדד מסויים איך להפחית את פליטת הפחמן.

Ecoki
כל העדכונים, חדשות וטיפים בנושא סביבה ירוקה. ניתן למצוא מאמרים מדעיים, טיפים לחיים אקולוגיים, מתכוני בריאות ורכישת מוצרי טבע.

Green Nexxus
קהילה מקוונת שמאפשרת לחבריה לשתף תוכן, פרוייקטים, טיפים ומחשבות, אירועים ושיתופי פעולה למען סביבה אקולוגית.

Greenpeace
ארגון עצמאי שכל מטרתו להגן על הסביבה בה אנו חיים. באתר תכנים בנושאי שימור אנרגיה, מקורות מים, יערות עד, בעלי חיים, חקלאות ופעילות למען שלום עולמי. היישום החמוד הזה עם הפינגווין בראשו יעניק לכם יכולת להתעדכן בכל הקשור לפעילות שלהם ברחבי העולם.

My Water Diary
ניהול יומן מים מעניק לכם את ההזדמנות לחשב כמה מים אתם מבזבזים מדי יום, בין אם זה מי שתיה, כביסה או מקלחת, היישום הזה יראה לכם בדיוק את הצריכה השבועית שלכם ויעזור לכם להפחית אותה.

עוד יומיים…