שדרוג דפי העסקים בפייסבוק – לא רק קוסמטיקה

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
פייסבוק לא מפסיקה להתחדש! ב-10/2/2011 השיקה הרשת החברתית האהובה פלטפורמה חדשה לדפי עסקים / אוהדים (pages). השדרוג לטענתם יזמין תקשורת טובה יותר ואפשרויות ביטוי רבות ורלוונטיות.

פייסבוק לא מפסיקה להתחדש! 10/2/2011 השיקה הרשת החברתית האהובה פלטפורמה חדשה לדפי עסקים / אוהדים (pages). השדרוג לטענתם יזמין תקשורת טובה יותר, אפשרויות ביטוי רבות ורלוונטיות. נשמע טוב, בואו נראה איך זה בא לידי ביטוי:

1. עיצוב הדף העסקי נראה כדף פרופיל סטנדרטי.

2. אין טאבים – עד היום היה לנו פס של טאבים מוגבל, ומצד שמאל (בהמשך) הופיעו שאר הכרטיסיות. לאחר השינוי, הטאבים עוברים לצד הימני (מתחת לתמונה) ומשמשים כתפריט לא מוגבל.

3. שורת תמונות (במקום הטאבים)
זה המקום להציג את המוצרים או את התמונות שתרצו לחשוף. בכדי להציג תמונות של העסק, יש לתייג אותן בשם הדף העסקי ולא כאדם כפי שהיה עד היום.

4. חשיפת האדמין (admin)
ניתן לצפות בצד השמאלי של הדף מיהו מנהל הדף, ואף קיימת האפשרות להגיב כדף עסקי או כפרופיל.

5. היישום FBML ישתנה ל- IFRAME

כך נראה דף עסקי בפייסבוק לאחר השדרוג:

3_facebookchanges

טיפול קוסמטי או פילינג עמוק?
בעוד רוב השינויים נראים כמו טיפול קוסמטי, יש משהו בשדרוג הזה שמאפשר לנו, בעלי הדפים להגיב כאדם פרטי ולא כעסק וההפך. תגובה של בעל החברה (בעל הדף העסקי) כאדם פרטי לפוסט, יכולה לשפר את האינטראקציה בדף. בנוסף, יש לנו אפשרות לבצע לייק על דפים עסקיים אחרים, ולהגיב בהם כדף עסקי, מה שיתרום להגדלת החשיפה שלו.

סה”כ פייסבוק רוצה לצמוח, וכמו בכל צמיחה גם כאן אנו חווים את כאבי הגדילה וממאנים להתחדש. פייסבוק לא תכריח אתכם לבצע את השינוי במיידי, אך מהתאריך 1/3/2011 כל דפי העסקים בפייסבוק ישתנו אוטומטית.

לצפיה אודות שינוי הדף העסקי בפייסבוק – פברואר 2011: