שיווק בפייסבוק – 7 דרכים לקדם את העסק שלך

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
תקשורת המושתתת על עיתונות או אמצעי מדיה נוספים כגון טלוויזיה ורדיו אינה מספיקה. עידן זה דורש מכם פעילות מקוונת. מעוניינים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק? להלן כמה סיבות טובות להיות שם.

תקשורת המושתת על עיתונות או אמצעי מדיה נוספים כגון טלויזיה ורדיו אינה מספיקה. עידן זה דורש מכם פעילות מקוונת.

כיום, תחילת 2011 פייסבוק מדווחת על למעלה מ-450.000.000 מילון אנשים הנוהגים לתקשר דרכה. עם נתונים שכאלו אתם בטח כבר מבינים שדרכה תוכלו לצמוח.

מעוניינים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק? להלן כמה סיבות טובות להיות שם:
1. הפעילות אינה כרוכה בתשלום.
2. תוכלו להרחיב את מאגר הלקוחות שלכם.
3. תצוגת מוצרים ושירותים שונים.
4. השמועה “מפה לאוזן” קלה יותר ברשתות חברתיות ובפרט בפייסבוק.

שיווק בפייסבוק – צעדים ראשונים

1. יצירת דף עבור העסק שלכם

הדף העסקי בפייסבוק חייב להיות אפקטיבי. עליכם לפרסם את כל הפרטים החשובים אודות העשיה שלכם. פרטים אלו יהיו: מידע אודות המותג שלכם, פעילות החברה, כתובת, פרטי התקשרות, דואר אלקטרוני ואתר אינטרנט.

2. נטוורקינג

ההתקשרות עם קולגות/ארגונים ומוסדות שונים היא זמינה. זה המקום לשפר יחסים ולצבור קשרים עסקיים חדשים.

3. פתיחת קבוצה ללקוחות

פתיחת קבוצה בפייסבוק מיועדת לחידוש קשרים עם לקוחות העבר, שמירת לקוחות קיימים והבאת לקוחות חדשים. למעשה, זהו מועדון הלקוחות הוירטואלי שלכם, דרכו תשפרו את קשרי הלקוחות בחברה ותשמרו אותם.

4. ניהול קמפיינים בפייסבוק

הקמת קמפיינים של מודעות מילים יחשפו את המוצרים שלכם לקהל יעד עצום.

5. חשיפת המוצרים והשירותים של העסק

הדף העסקי מעניק לכם במה לחשיפה של מוצרים ושירותים שונים שאתם מציעים. האפשרויות הן רבות: העלאת תמונות, קופונים, הזמנות, מבצעים וסרטוני וידאו.

6. קידום בלוג או אתר של החברה

בעזרת ה”קיר” בפייסבוק אתם יכולים לפרסם תקצירים של פוסטים ולהפנות לאתר הבית או לבלוג של החברה.

7. הזמנה לאירועים

יצירת אירועים בפייסבוק חוסכת לכם המון משאבים, אפשר לעדכן און ליין את כל החברים/לקוחות/מכרים באירועים, כנסים, השקת מוצרים ועוד.

LIKE- השמיים הם הגבול

לייק הוא יישום בעל חשיבות רבה שיכול להשפיע על המכירות, כן, ככה, פשוט. תחשבו על זה. לקוח מרוצה אחד יכול להשפיע על כל החברים שלו וכן הלאה. אך עליכם לדעת שאם השירות או המוצר שלכם זוכה לתגובות שליליות, התוצאה יכולה להיות הפוכה.

השקיעו במידע, שירות ומוצאים אמינים, מקצועיות ואתיות כלפי הלקוחות שלכם, בזכותם תוכלו לזכות בחשיפה ובהמלצות, ואין יותר טוב מאשר שחבר ממליץ על השירות שלך, באופן אוטומטי הוא הופך להיות הגריר הטוב ביותר.

לסיכום: אם אתה לא טיפוסים חברתיים אל תהיו שם! הפעילות ברשת חברתית היא לאנשים חברותיים, שמחוברים לפייסבוק, שאוהבים לקרוא, להקשיב ולהגיב ולשפר.

אהבתם??? תעשו לייק