האם גוגל מתחשב ברשתות החברתיות לדירוג אתרים?

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
מאט קאטס מצביע על אמיתות הדו"ח של דני סאליבן שבו הוא מסביר כיצד מנועי החיפוש גוגל ובינג מתחשבים ברשתות החברתיות לדירוג האתרים.

מאט קאטס מצביע על אמיתות הדו”ח של דני סאליבן בו הוא מסביר כיצד מנועי החיפוש גוגל ובינג מתחשבים ברשתות החברתיות לדירוג האתרים.
עוד מוסיף מאט כי בחודש מאי 2010 הוא הודיע בסרט וידאו כי הדירוג של גוגל אינו מסתמך על העשיה ברשתות החברתיות כגון פייסבוק וטוויטר.

כיום, מאז חודש דצמבר 2010 גוגל בוחרת לשנות את השקפתה לגבי הפעילות החברתית. עד כמה מתחשב גוגל בקישורים שנמצאים ברשתות החברתיות? מאט קאטס מסביר בסרטון הבא: