גוגל מציגה – Google Instant Search

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
מדובר בחידוש שהולך לשנות את האופן שבו אנשים מחפשים תוצאות. – Google Instant Search (או בעברית חיפוש אינסטנט) מנבא תוצאות חיפוש ללא צורך בלחיצה על כפתור "חיפוש" ומזרים מידע דינאמי של תוצאות חיפוש.

זה עוד לא “רשמי” ומופעל חלקית בארה”ב ובמספר יעדים נוספים. אך ללא ספק מדובר בחידוש שהולך לשנות את האופן בו אנשים מחפשים תוצאות. – Google Instant Search (או בעברית חיפוש אינסטנט) מנבא תוצאות חיפוש ללא צורך בלחיצה על כפתור “חיפוש” ומזרים מידע דינאמי של תוצאות חיפוש.לא עוד תוצאות סטאטיות בדף התוצאות כפי שהכרנו עד כה אלה זרימת תוצאות דינאמית בהתאם למה שמוקש בתיבת החיפוש.

מהו גוגל אינסטנט

מדובר באלמנט חדש, שעושה פעולה כפולה –

מנבא מה הגולש מחפש ומראה לו תוצאות תוך כדי הקלדת החיפוש

מספק תוצאות דינאמיות ,זרימת מידע שבאה להחליף את עשרת תוצאות החיפוש הסטאטיות

כבונוס מדווחת גוגל על קיצור של 2-5 שניות בזמן התגובה לקבלת תוצאות החיפוש ביחס לשיטה הקודמת.

הדבר קורה כך: הגולש מקליד שתיים שלוש אותיות בתיבת החיפוש, אם הן כבר בעלות משמעות הוא יציג תוצאות בהתאם,וגם יציג בו זמנית השלמות הגיוניות למילים נוספות ואף לביטויים שבהן מופיעות שלושת האותיות שהוקשו.כל תוספת של הקלדת אותיות או מילים בתיבת החיפוש תתאים לו סט המלצות עדכני להמלצות חיפוש וכמובן תציג בפניו אתרים שונים בהתאם. מדובר בתהליך של זרימת מידע שמוציא מהתהליך את כפתור ה”חיפוש בגוגל”

בשונה ממוצרים אחרים שגוגל השיקה ניתן כאן לסגור את שיטת החיפוש ולחזור לחיפוש הקלאסי ע”י הקשה על כפתור פתח או סגור שנמצא מימין לתיבת החיפוש. בהעדפות החיפוש ניתן בקש אם ברצונך לקבל או לא לקבל תוצאות בדרך זו.
search instant botton
דף תוצאות כזה עשוי להראות כך:
instant search result page

בשלב זה הגרסה זמינה לארה”ב , בריטניה,צרפת,גרמניה ,איטליה ,ספרד ורוסיה עבור גולשים המשתמשים בכרום בגרסה 5/6 ,פיירפוקס בגרסאות 3 ,ספארי בגרסאות 5 למק ואקספלורר 8

בשלב זה לא ניתן להשתמש בגלישה זו ממכשירים סלולארים.

כמו כן חיפוש בשיטה זו מתאפשר רק מחיפושים מדף הבית של גוגל ,תיבת החיפוש בחלק העליון של דף התוצאות של גוגל. זה לא עובד מתיבת החיפוש של הדפדפן,מסרגל החיפוש של גוגל ,מ IGoogle,וממקורות חיפוש נוספים . גוגל אף מצהירים שחיפוש זה יחסם אוטומטית כשתזוהה תקשורת אינטרנט איטית

ועוד על איך זה עובד

מדובר באלמנט עם קסטומיזציה מלאה לגולשים – תלוי איזור גאוגרפי,מיקום ספציפי ובהתחשב באתרים בהם ביקר הגולש בעבר . במידה ויעלו שאילתות הנחשבות ל”עוינות” לא תעבוד שיטת האינסטנט ובמקומה יתבקש הגולש ללחוץ על “חיפוש”.