פרסום ברשת פייסבוק

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
טיפים לפרסום אפקטיבי בפייסבוק

ניסוח מודעת פייסבוק מנצחת

במנועי החיפוש מודעות מוגבלות לעד 25 תווים בכותרת ועד 75 תווים בתאור, דבר הכרוך בבדיקות נשנות. בפייסבוק יש לך אפשרות נוספת ומהותית של הוספת תמונה למודעה ויש לך מקום לקצת יותר תווים במודעה. עם המבחר הרחב של גיוס תוכן חברתי בדפי פייסבוק עליך לדאוג שהמודעה שלך תבלוט ותמשוך את תשומת ליבו של הגולש, הצע משהו בעל ערך מוסף לגולש, משהו ייחודי, קרא לפעולה, השתמש בתמונה המתאימה ביותר כיוון שתמונה אחת שווה אלף מילים והיא בעלת השפעה מכרעת על שיקוליו של הגולש כשהוא רואה את המודעה שלך..

רוב המודעות המוצלחות בפייסבוק כוללות צבעוניות ותמונות אפקטיביות. הוספת מסגרת לתמונות בצבעי כתום או צהוב אשר מנוגדים לצבע הכחול – לבן של פייסבוק, זו דרך מצוינת למשוך את תשומת ליבו של הגולש. בחן את התמונות בשלב המוקדם ביותר של פרסום המודעה והתוצאות בהחלט עשויות להפתיע אותך, לעיתים החלפת תמונה היא שעושה את כל ההבדל! לרוב נמצא שהתמונות המנצחות אינן בהכרח האסטתיות ביותר.. אלא דווקא הפשוטות הן שמושכות את מירב תשומת הלב למודעה….

עדכונים בתדירות גבוהה

במציאות החיה כיום בה גולשים שוהים יותר מ-7 שעות בממוצע בחודש בפייסבוק הם יחשפו למודעה שלך הרבה יותר ממודעות שמוצגות במנועי החיפוש. מודעה יכולה להיות מוצגת מספר רב של פעמים ולא לוקח הרבה זמן עד שהגולש הופך להיות אדיש למודעה, בנוסף, אם למודעה שלך שיעור הקלקה נמוך פייסבוק עשוי להציגה בתדירות נמוכה יותר. לכן החלפת תמונות ומספר נוסחים למודעה הינם חשובים על מנת לשמור על טריות המודעה ואיכות המדדים שלה. אפילו פייסבוק עצמם מציעים שתשנה תמונות ותעדכן תוכן מודעה כל יומיים על מנת לוודא שהמודעות שלך מהוות חידוש עבור הצופים בה ותעודד הקלקות. עצם העובדה שהמודעות משרתות את אותו סיגמנט יהיה לך קל יותר להעביר את המסר הנכון לקהל שלך.

קמפיינים ממוקדים

הגשת הצעות מחיר ממוקדות הינה הבסיס לשיווק של מנועי החיפוש ולכן זה לא מפתיע ששיטה זו הינה מפתח ההצלחה גם במודעות פייסבוק. ישנן הרבה התחבטויות בפייסבוק עד שאתה מאפיים את הקהל המדוייק של המודעות שלך. הבנת הקהל הממוקד מתחילה בפרסום בהיקף הרחב ביותר ובהתבסס על ניתוח הדעת לאחר מכן ממקדים את הקמפיין לקהל הרלבנטי.

לדוגמה, הנח שאתה ממקד הודעתך אשר מתעניינים באופניים על מנת להציע להם מגוון רחב ש אביזרים לאופניים שאתה מוכר. תוכל להתחיל עם קמפיין שממוקד בתחביב “אופניים” ולבנות קמפיינים משוכפלים כשכל אחד פונה לתת סגמנט גילאים שונה, למין שונה, למיקום שונה או אפילו תת סיגמנט הקשור לתחביבים נוספים. ע”י מדידת הופעות, שעור הקלקה ויחס המרה של כל תת סיגמנטניתן לחשב את הצעת המחיר הראויה לכל תת סיגמנט, זה מאפשר לך להוריד הצעת מחיר כשהמודעה מופיעה בתדירות נמוכה ולהעלות את הצעת המחיר עבור קהל איכותי. עבור משווקים במנועי החיפוש התהליך הזה דומה לסוג ההתאמה בחיפוש. ההבדל העיקרי הינו שפייסבוק דורשת ממך לבנות הצעה ייחודית עבור כל סיגמנט חדש אליו תפנה, זה דורש קצת יותר זמן השקעה אבל עם הכלים הנכונים יכולים להוביל אותך למודעות פייסבוק אשר יניבו לך רווחים נאים.