מיתוג פרופיל ברשת LinkedIn

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
אם אתם מוצאים את עצמכם משקיעים ברשתות חברתיות מסיבות עסקיות - לינקדאין היא הכתובת! במאמר זה תמצאו טיפים לעבודה אפקטיבית בלינקדאין

אם אתם מוצאים את עצמכם משקעים ברשתות חברתיות מסיבות עסקיות לינקדאין היא הכתובת! עם 42,000,000 משתמשים ברחבי העולם ועם מעל 200,000 חברים בישראל אין לדלג על נוכחות ברשת זו. בשונה מרשתות חברתיות כגון פייסבוק,מייספייס וכד’ ,הפעילות ברשת לינקדאין הינה בעלת אופי עסקי ,מכוונת למגזר העסקי ולפיכך מדיה שחשוב לעסקים להיות חברים בה. בלינקדאין ניתן להשיג מיתוג מקצועי, לאתר לקוחות או שיתופי פעולה ,לחפש משרות ובמילים אחרות להרחיב את המעגל העסקי שלכם. כדי להשיג זאת כדאי לעבוד נכון עם הרשת ולהפיק את המיירב מהמדיה החברתית הזאת.

מיתוג בלינקדאין מתחיל בפרופיל

לפרופיל ב Linked In חשיבות גבוהה היות ומדובר בפרופיל עסקי והציר המרכזי לפעילות ברשת זו. ולכן כצעד ראשון יש למלאו בצורה מלאה,מדויקת ולא כלאחר יד. יש להקפיד על מלא הפרטים ועל כתיבה רהוטה ומדויקת. לנוחותכם מסומן מימין כמה אחוזים מתוך הפרופיל מלא,עליכם לשאוף ל 100% מילויו.הקפדה על פרופיל מלא תתרום קודם כל לתדמיתכם המקצועית והרצינית. אף אחד לא יתייחס אל פרופיל של אדם המשדר מישהו ש”יושב על הגדר” .כמו כן ככל שיופיעו בפרופיל יותר פרטים כך יעלו סיכוייכם לעלות בתוצאות מנוע החיפוש הפנימי .

כתובת URL

ניתן לשלב כתובת עם מילת מפתח שתשמש לאיתורכם בלינקאין,תסייע בהיבטי קידום אתרים וכמובן תהייה ייצוגית. כדי לעשות זאת הכנסו לפרופיל שלכם למצב “עריכה” ומשם ל- “פרופיל ציבורי”,שם יש להקיש “עריכה” .ושוב “עריכה” בראש הדף כדי להגיע ל”your public profile URL”.שם יש להדפיס את שם מלא ללא רווחים ואז ללחוץ “set address”.אם הכתובת url כבר תפוסה נסו עם נקודה בין השם פרטי למשפחה.

כותרת

הכותרת שתוצג לגביכם תציג את המשרה האחרונה שציינתם.ניתן לשנות זאת ידנית ולמתג את עצמכם לפי העבודה שאתם רוצים להשיג או העיסוק הנוכחי שלכם.

Summery

הסיכום יכלול פיסקה קצרה של ניסיונך המקצועי ואת מומחיותך במיוחד כדאי להדגיש את המידע שרלוונטי למטרות הנוכחיות שלכם (העבודה שאתם חפצים לקבל,סוג הקשרים שברצונכם לטפח,סוג הלקוחות שאתם מעוניינים לתת להם שירות וכד’). את החלק זה אפשר בהחלט לתבל ביכולות האישיות שלכם,ובמה שמייחד אתכם כמו גם התמחויות מיוחדות,פרסים שקיבלתם ועוד. בפסקה שנייה הגדירו את שאיפותיכם המקצועיות כדי שמטרותיכם יהיו מובנות.

ניסיון

על תערכו רשימת מכולת של העיסוקים האחרונים שלכם.מומלץ שתכניסו כל משרה אפשרית שהייתה לכם שהיא עדיין רלוונטית או למשרה הנוכחית שלכם או לעבודה/עסקים שאליהם אתם חותרים.הדרך הפשוטה ביותר למלא חלק זה היא ע”י העתקה של קורות החיים הסטנדרטים שלכם.

מילות מפתח

כדאי שלאורך כל הפרופיל שלכם בלינקדאין תפזרו בטקסט במילות מפתח רלוונטיות כיוון שמעסקים ועושי עסקים פוטנציאליים ישתמשו בלינק אין כמנוע חיפוש חכם.לצורכי קידום הפרופיל בגוגל נהגו כמו בחוקי קידום אתר – הבליטו מילת מפתח אחת בצורה דומיננטית במיוחד. רצוי מאוד שמילת מפתח זו תופיע גם בכותרת. אם תנהגו כך תקבלו דרוג גבוה יותר לביטויי/ביטויים הללו במנוע לינקדאין – אם תופיעו בתוצאות ראשונים או שניים תקבלו חשיפה והזדמנות לפני אחרים.