כוכביות הצבעה של גוגל – Starred Results

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בתאריך 03.03.2010 גוגל החליפו את SearchWiki בכוכביות המופיעות בחיפושי גוגל כאשר כל ההגדרות של SearchWiki שמורות לבעלי חשבונות SearchWiki בחשבון הגוגל שלהם.

בתאריך ה-03.03.2010 גוגל החליפו את SearchWiki בכוכביות המופיעות בחיפושי גוגל כאשר כל ההגדרות של SearchWiki שמורות לבעלי חשבונות SearchWiki בחשבון הגוגל שלהם.

בגוגל הבינו שאנשים אוהבים לסמן לעצמם אתרים שנראו להם מעניינים לשימוש עתידי אבל אותם אנשים עדיין מעוניינים לראות את התוצאות הטבעיות (האורגניות) של גוגל מבלי שהן מותאמות להם אישית.

הכוכביות מסונכרנות מול ההצבעות בגוגל כך שמתאפשרת לך גישה אליהם היכן שלא תלך. ברגע שתצביע על משהו כוכביות הדרוג שלך יופיע עבורך כקבוצה נפרדת מעל תוצאות החיפושים בגוגל.

המטרה עומדת מאחורי הכוכביות הינה להפוך את החיפושים ליותר אישיים לגולש.
2010-03-29_115646
באופן כללי אחת המטרות הבולטות של גוגל הינה להפוך את התוצאות לכמה שיותר ממוקדות לגולש, תוצאות אישיות המותאמות לקהל המטרה, הפריטים שאתה תתעדף יופיע עבורך כל אימת שימצאו רלבנטיים באחד החיפושים שלך בגוגל ובכך גוגל מוצא עוד דרך להפוך את תוצאות החיפוש ליותר מותאמות עבור הגולש, את ההצבעות לאתרים המועדפים עלייך תוכל לבצע במהלך החיפוש בגוגל וגם במהלך הגלישה באינטרנט תוכל באמצעות סרגל הכלים של גוגל להצביע על דפים רלבנטיים עבורך.

מאט כץ בבלוג שלו מדגים את יעילותו של הממשק במהלך הצבעות בגוגל, אם ניגשים לחשבון ההצבעות גוגל שנמצא בכתובת https://www.google.com/bookmarks/ ניתן למצוא מרכול של הצבעות, אם ניתן את אותו שם בהתחלה להצבעה ספציפית התוצאה הזו תוצג עבורנו כל אימת שנחפש את הביטוי איתו התחלנו את שם ההצבעה.

נניח פרסמנו פוסטים או תגובות לפוסטים העוסקים בתחום מסוים ואנו רוצים לעקוב אחר התגובות לפוסטים, ה-PR של הפוסטים ולאמוד את האפקטיביות שלהם. מה שעלינו לעשות בעת ההצבעה על הפוסט אנו נקטלג אותו עם אותה תחילית וכאשר נחפש בגוגל את הביטוי הספציפי מעבר לתוצאות האורגניות נקבל בקבוצה נפרדת את כל הדפים הרלבנטיים שלנו בבלוגים ובכלל באתרים.

בהחלט יכול לשמש ככלי נהדר למעקב חודשי.