טוויטר תשתית שיווקית לעסק שלך

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
כיום יותר ויותר נפוץ לראות את טוויטר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. לכן כדאי מאוד למקסם את התשתית השיווקית הזאת ולא לפספס את הרגע – זה הזמן להבטיח את שם המותג שלכם בטוויטר, שכן לא תעשו כן אתם עלולים להיות די אבודים.

כיום יותר ויותר נפוץ לראות את טוויטר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.

לכן כדאי מאוד למקסם את התשתית השיווקית הזאת ולא לפספס את הרגע – זה הזמן להבטיח את שם המוצג שלכם בטוויטר, לא תעשו כן אתם עשויים להיות די אבודים..

שפע של יתרונות, הבאים לידי ביטוי במיתוג ובתקשורת יעילה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים וזאת באמצעות חשבון הטוויטר שלכם.

טוויטר מתחזק וכיום תופס מקום גם בתוצאות החיפוש האורגניות. יותר ויותר דפי טוויטר מופיעים בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש כגון גוגל ויאהו ולכן משווקים של חברות גדולות ושל מותגים נדרשים “לתבוע” את מיקום שם המותג שלהם כמוביל באמצעות חשבון הטוויטר שלהם.

2010-03-25_154858

הנחיות פשוטות שמחוללות שינוי גדול:

קודם כל חובה ששם החשבון יהיה זהה לשם המותג שלכם, אם אתם רוצים להופיע ראשונים עבור שם המותג שלכם- חייבת להיות התאמה מדויקת.

אם שם המותג שלכם כבר תפוס מסיבות אלו ואחרות טוויטר עצמם יאפשרו לכם לדרוש בעלות על שם המותג שלכם אם יוכח מעל לכל ספק כי הזכות הינה שלכם.

דאגו להפעיל את החשבון באופן שוטף- כמו כן ישנה שמועה ברשת שטוויטר עשויה למחוק חשבונות שלא נמצאו פעילים חצי שנה אחרונה.

השימוש בטוויטר הולך ומתרחב – כיום קיים ממשק פעיל המשתף מידע בין חשבון הפייסבוק שלך לחשבון הטוויטר שלך. תוכל לאפיין את החשבונות כך שיעדכנו אחד את השני באופן שוטף. כך תדע תמיד שהמידע עדכני ושוטף. כך שאם אתה בעליו של חשבון פייסבוק כדאי לך להוסיף את האפשרות של שיתוף המידע שמופיע בדף שלך בפייסבוק עם חשבונך בטוויטר. גם דפי הפייסבוק מתחזקים עד מאוד לכן כדאי לך ליצור את שיתוף המידע בין שתי הרשתות, הטוויטר ידאג לעדכן את חשבונך בפייסבוק ובכך לתחזקו במידע עדכני על פעילויות שוטפות ורלבנטיות לרגע זה.

עתידו של טוויטר במנועי החיפוש:

שלושת מנועי החיפוש: גוגל, יאהו, ומנוע החיפוש בינג בהסכם של הצגת טוויטרים בזמן אמת.

השאלה שנותרה פתוחה הינה האם הצגת הטוויטרים תעשה בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש או אולי בחלונית תצוגה ייעודית לטוויטר שתציג תוצאות טוויטר?

כיום נראה שהחשבונות בטוויטר מוצגים כתוצאות אורגניות אם בהמשך חדשות טוויטר יוצגו כתוצאות נפרדות זה ידרוש מהמפרסמים להיות טוויטרים פעילים מאוד על מנת להגדיל את החשיפה שלהם.

מפרסמים אשר יקדימו ו”ישריינו” את שם המותג שלהם בטוויטר ייהנו בהחלט מיתרון יחסי לעומת המתחרים.