גוגל, יוטיוב או פייסבוק, היכן כדאי לפרסם בישראל?

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
לפי סקר TIM שהתקיים בפברואר 2010 דירוג חמשת אתרי האינטרנט הנצפים ביותר הם אלו... כל הפרטים במאמר הבא

לפי סקר TIM שהתקיים בפברואר 2010 דרוג חמשת אתרי האינטרנט הנצפים ביותר:

גוגל במקום הראשון עם שיעור חשיפה של 91.9%

במקום השני וואלה עם שיעור חשיפה של 63.1%

פייסבוק במקום השלישי עם שיעור חשיפה של 58.9%

אתר YNET עם שיעור חשיפה של 58.6%

ובמקום החמישי You Tube עם שיעור חשיפה של 57.1%

לגבי השאלה היכן כדאי לפרסם, זה די תלוי מי הוא קהל המטרה שלכם.

גוגל בשונה מפייסבוק ויוטיוב פונה לקהל יעד אחר, הגולשים שמגיעים לגוגל ברוב המקרים שוהים זמן קצוב, הם צופים בפרסומות שלך ובתוצאות האורגניות שגוגל מציג להם, רואים מודעה שלוכדת את עיניהם וממשיכים הלאה לאתרים הרלבנטיים עבורם .

יוטיוב ופייסבוק נמדדות יותר לפי משך שהיית הגולש בהם. פייסבוק המהווה רשת חברתית מובילה בישראל, תוכל להגיע לקהל מטרה ספציפי לפי פילוח אזורי ומגזרי, פייסבוק מפגין נוכחות יותר ויותר כאשר מנהליו חוזים כי בעתיד הלא רחוק ננהל את חיינו באינטרנט דרך פייסבוק.

יוטיוב מהווה פלטפורמת הפצת מידע ועם חלוף הזמן מעמדה מתחזק ונעשה בה שימוש בעל היקף נרחב יותר גם ע”י גופים טלוויזיוניים כאשר התחזית המשוערת ע”י מנכ”ל יוטיוב,מאיר ברנד, שגם בישראל כמו בחו”ל יוטיוב תהפוך לפלטפורמת ההפצה המרכזית של כל הגופים החזקים בישראל.