חדש בכלי ניהול אתרים – Webmaster Tools מתן הרשאות גישה למנהלים נוספים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
שירות חדש של כלי ניהול האתרים של גוגל – נוספה אפשרות לבעלי האתרים לאפשר למשתמשים נוספים גישה לנתוני כלי ניהול אתרים מבלי לשתול עבורם קוד וריפיקציה ייחודי בקוד האתר. כך מספר משתמשים יוכלו לנהל את אותו אתר בו זמנית.

שירות חדש של כלי ניהול אתרים של גוגל –נוספה אפשרות לבעלי האתרים לאפשר למשתמשים נוספים גישה לנתוני כלי ניהול אתרים מבלי לשתול עבורם קוד וראיפיקציה ייחודי בקוד האתר. כך שמספר משתמשים יוכלו לנהל את אותו אתר בו”ז.

עד לא מזמן אם היו מספר גורמים אשר עשו שימוש בכלי ה-וובמסטר – טול לא הייתה ברירה אלא לשתול עבור כל אחד מהם קוד וראיפיקציה באתר על מנת לאמת אותם כמנהלי האתר, או שנאלצו להיכנס לאותם פרטי חשבון גוגל על מנת להשתמש בכלי ניהול אתרים, שיטת עבודה זו תוכל לעבוד מצוין אם מדובר בשניים שלושה אנשים שאמורים לעשות שימוש בכלי אבל מה קורה אם מדובר בעשרה משתמשים ואף יותר? כאן המצב מתחיל להיות מסורבל, תארו לעצמכם את הקוד כאשר הוא מכיל עשרה קודי אימות עבור משתמשים שונים, נשמע מסורבל,לא?

גוגל באה עם פיתרון מצוין להגדרת מספר מנהלים בכלי ה- Web master tool בכך שאפשרה למנהל הראשוני שהוגדר ואומת מול קוד האתר להגדיר מנהלים נוספים וכל זאת בעניין של שניות!

2010-03-04_114953

המנהל המגדיר(המנהל הראשוני אשר אומת דרך קוד האתר) יוכל לצפות בנתוני החשבון וברשימת המנהלים שאושרו על ידו בכל זמן דרך הכלי – ניתן להגיע ישירות לאימות נתוני וובמסטר טול)

בתחתית רשימת המנהלים שאושרו ישנו לחצן הקרוי “הוסף משתמש” או “Add a user…”. ( תלוי בשפת הממשק), בהקלקה על לחצן זה מתאפשרת הגדרת מנהל נוסף, מזינים פרטי דואר אלקטרוני והמשתמש שקיבל הרשאת מנהלים יקבל באופן אוטומטי מייל המודיע לו על הגדרתו כמנהל אתר. המנהל המגדיר יוכל בכל שלב להסיר משתמשים אשר אין להם צורך בהרשאה זו בהמשך, פשוט מקליקים על הקישור ביטול אימות או Unverify”” שנמצא בסמיכות לכתובת הדואר האלקטרוני של אותו מנהל שמעוניינים להסיר.

להלן מספר דגשים שעליכם לקחת בחשבון בבואכם לעשות שימוש בכלי זה:

· ראשית כל, חובה שלכל אתר יהיה מנהל מגדיר ראשוני אשר אימת נתוניו דרך הקוד ע”י קוד הורי פיקציה או קובץ אימות html המוכר מהשימוש באופן הקודם.

· אם מנהל אתר ראשוני אשר אושר באופן ישיר מול קוד האתר יהפוך להיות בלתי מורשה ( עקב הסרת הקוד מהאתר או מכל סיבה אחרת) כל המשתמשים האחרים שהוגדרו על ידו יהפכו להיות בלתי מורשים.

· ניתן להגדיר מנהלים רק למשתמשים אשר מחזיקים בחשבונות גוגל.

· חשוב לזכור שהמשתמשים אותם תגדירו כמנהלים יקבלו את אותם הרשאות בדיוק הזהות להרשאות שלכם. הם יכולים לאשר משתמשים אחרים, להוסיף או להסיר כתובות URL, להשתמש בכלי ניהול הקישורים כך שאפשרו סמכות זו אך ורק למשתמשים עליהם אתם סומכים בעיניים עצומות.