מייקרוסופט משקיעה 240 מיליון דולר ב-Facebook

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
Facebook, הרשת החברתית המצליחה, החליטה למכור % 1.6 ממניותיה לחברת מייקרוסופט

Facebook הרשת החברתית המצליחה החליטה למכור % 1.6 ממניותיה לחברת מיקרוסופט.

בהודעה משותפת ל 2 החברות הודיעה מיקרוסופט כי החליטה להשקיע 240,000,000 $ ברשת החברתית לפי שווי מוערך של 15 מיליארד דולר.
הצעתה של חברת מיקרוסופט גברה על ההצעה של גוגל.
מגזין האינטרנט searchengineland.com מביא לנו את המידע החם כפי שיצא לעיתונות.
המלחמה על Facebook התרחבה לאחרונה מאחר וגוגל ומיקרוסופט נלחמו למעשה על עוגיית הפרסום ברשת החברתית. לפי הערכות מומחים בתחום, ל – Facebook פוטנציאל התרחבות וגיוס של כמה מאות משתמשים.
חשוב לדעת כי ב Facebook – רשומים כ – 10,000 מעובדי מיקרוסופט כולל בכירי החברה ובראשם ביל גייטס בעוד ברשת חברים גם כ – 5,000 מעובדי חברת גוגל.
מגזין האינטרנט techcrunch.com הכין כתבה בנושא שכותרתה : Facebook Takes the Microsoft Money And Runs.

הכותב: יוד בוצר, יועץ לקידום אתרים, שיווק באינטרנט