פייסבוק – כלים לשיווק

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
לאחר שפתחתם משתמש בפייסבוק והגדרתם את כל ההגדרות על עצמכם, הגיע הזמן שתהפכו אותו למכשיר עסקי. קידום דרך הפייסבוק הוא דרך טובה להגיע ללקוחות שלכם ולייצר מודעות לעסק שלכם. איך עושים זאת?

במאמר הקודם סיפרנו על הפיכתו של פייסבוק לשחקן מרכזי בעולם קידום אתרים. הבהרנו את חשיבות הכניסה שלנו למדיה זו, אם אנחנו בעלי עסקים בתחום האינטרנט. לאחר שפתחתם משתמש בפייסבוק והגדרתם את כל ההגדרות על עצמכם , הגיע הזמן שתהפכו אותו למכשיר עסקי. קידום דרך הפייסבוק הוא דרך טובה להגיע ללקוחות שלכם ולייצר מודעות לעסק שלכם. איך עושים זאת?

טיפים לקידום בפייסבוק

1. דף אוהדים – PAGE. היתרון החשוב ביותר של דף האוהדים הוא שגוגל רואה אותו. גוגל מאנדקס כיום דפי עסקים פעילים בפייסבוק – וזה מקום נהדר עבורכם לקדם את עצמכם. עליכם לעשות שימוש נבון בדף העסקי שלכם. קודם כל עליכם לעדכן את כל פרטי העסק שלכם, להזין לוגו, תמונות ומידע הקשור לשירותים שלכם.

השלב הבא הוא צירוף אוהדים לדף שלכם. זה יכול כמובן להתחיל במעגל החברים המצומצם שלכם, אך ככל שתשקיעו יותר , תוכלו לצרף חברים ותומכים רבים יותר ולייצר באזז רשתי גבוה יותר. היתרון הגדול בצירוף חברים לדף העסקי שלכם, הוא שכל חבר המצטרף הוא למעשה עוד קישור ועוד משקל חיובי המופנה לדף זה מצד גוגל. מלבד זה, כל תגובה שהאוהד שלכם ירשום בדף האוהדים העסקי שלכם – החברים של אותו אוהד יראו את התגובה ויקבלו גם הם גישה לדף העסקי שלכם.

2. פרסום באמצעות הדף העסקי שלכם – כל פעולה , כל מאמר שתכתבו, כל מבצע חדש- הדף העסקי זה המקום לפרסם אותו. הוסיפו קישורים מעניינים וחברו את הדף העסקי שלכם לאתר הבית שלכם.
הוסיפו מידע ועודדו את האוהדים שלכם להחיות את הדף באמצעות סקרים, מבצעים ייחודיים בדף האוהדים, הנחות ופרסים ללקוחות שהופכים לאוהדים ולאוהדים שהופכים ללקוחות.

3. המטרה האמיתית שלכם היא לייצר שיחה עם המעריצים שלכם, להפוך את הדף שלכם לדינמי ומעניין עבורם. יצירת הדף העסקי לבדה לא תביא לכם לקוחות – היא מחייבת השקעה, עליכם לשאוף לאינטראקציה גבוהה עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

במאמר הבא – מהם הכלים של פייסבוק שמאפשרים לכם לעשות קידום אתרים SEO