אפקט ארגז החול – הדרך היחידה לצאת מארגז החול

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בהמון פורומים של קידום אתרים אנשים ציינו שהם הצליחו לצאת מ "ארגז החול" אחרי זמן קצר על ידי צירוף קישורים מאתרים ברי סמכא מאותו תחום לאתריהם. לפעמים צריך רק קישור אחד כזה, לפעמים צריכים יותר מקישור אחד.

בהמון פורומים של קידום אתרים אנשים ציינו שהם הצליחו לצאת מ “ארגז החול” אחרי זמן קצר היא על ידי צירוף קישורים מאתרים ברי סמכא מאותו תחום לאתריהם. לפעמים צריך רק קישור אחד כזה, לפעמים צריכים יותר מקישור אחד.

מסקנה: בשביל לצאת כמה שיותר מהר עלינו להשיג קישור מאתר בעל TRUSTED RANK גבוה.

ניצול דומיינים אחרים בכדי להימנע מ “ארגז החול”:

מעולם לא ניסיתי את האסטרטגיה הזו בעצמי, אבל לדבריהם של כמה מקדמי אתרים שאני מכיר זה עובד.

אם אתם רוצים לצאת עם אתר חדש ואינכם רוצים להיקלע לתוך “ארגז החול”, תוסיפו SUB DOMAIN לאתרכם שיושב בתוך אתר בעל TRUSTED RANK גבוה. SUBDOMAINS חדשים לפעמים יעזרו לכם להימנע לחלוטין מ “ארגז החול”. רק קחו לתשומת ליבכם שהדומיין שעליו אתם פותחים את ה SUBDOMAIN הוא אתר בר סמכא ובעל TRUST RANK גבוה.

עוד דרך להימנע מ “ארגז החול” היא להימנע בשימוש בביטויי מפתח תחרותיים מאד.

ישנה תופעה מוכרת בגוגל בנוגע לאפקט “ארגז החול” , זה נראה לפחות על פני השטח שמתי שאתרכם משוחרר מארגז החול וצץ על פני השטח הוא לא עושה זאת לבד. בהמון פורומים נכתב על כך שכמות של אתרים משוחררים יחד. כנראה ישנו מנגנון פנימי של גוגל שמשחרר אתרים ביחד ולא בצורה בודדת על פי קריטריונים מסוימים. עוד הצהרה מעניינת: נראה שאתה יכול להאריך את השהות שלך בתוך “ארגז החול”. על ידי שימוש בקישורים שידועים כבעלי “איכות נמוכה”, כלומר שימוש בקישורים של תגובות בבלוגים , חתימות בפורומים, אתרי מאמרים, כלים לאוטומציה של בניית קישורים נפוצים. זו רק השערה וספקולציה האם הדבר נכון או לא לפחות לטעמי אך יש כאלה שטוענים שהדבר מבוסס.

מתי שאתם כבר בתוך “ארגז החול” , תמנעו מעריכה מוגזמת של TITLES וקישורים ותוודאו שאתם לא עושים OVER OPTIMIZATION ותנו לגוגל לעשות את שלו.

בגדול , “ארגז החול” יכול לשגע אתכם לחלוטין אם לא תתאזרו בסבלנות. שוב, תתמקדו באתר ופיתוחו בזמן שהותכם ב “ארגז החול” .