גוגל קפאין

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
ממה שניתן ללמוד כרגע, גוגל קפאין עתיד להיות מהיר הרבה יותר ממנוע החיפוש הקודם. לפי אנשי גוגל, קפאין עתיד לייצר תוצאות בזמן אמת ויכולות אינדוקס גבוהות יותר.

אמנם מנוע החיפוש של מייקרוסופט , בינג , עדיין מפגר בהרבה תחומים מאחורי גוגל אך כבר היום ניתן לראות שינוי מגמה בגישות מנועי החיפוש, דבר שמחייב את גוגל לפעול ולהתעדכן.

זה לא סוד שהאלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל מתעדכן מפעם לפעם, לפעמים מדובר בעדכון שנעשה אחת לחודש ולפעמים אפילו באופן דינמי יותר. לשינוי האלגוריתם של גוגל יש השפעה מכרעת על כל מי שיש לו אתר באינטרנט. שינוי האלגוריתם משפיע ישירות על קידום אתרים אורגני ברשת, דבר שבא לידי ביטוי בשינוי מיקומכם בתוצאות חיפוש המנוע האורגני, כמו גם שינוי הדירוג של דפים שונים באתר שלכם.

 בגלל שההשפעה של שינוי אלגוריתם כה משמעותית לאנשים רבים ברחבי העולם, ניתן שם לכל שינוי – ממש בדומה לסופות הוריקן. כך , כמו שיש הוריקן קתרינה – יש לנו את גוגל קפאין.

 גוגל העלתה לאחרונה גרסת ניסוי של מנוע החיפוש החדש שלה, גוגל קפאין, ולמשך שבועות ספורים, היינו יכולים לערוך ניסיונות על מנוע החיפוש החדש ולבדוק מה קורה לכל אתר שלנו.

מאט קאטס, האורים והתומים של קידום אתרים בגוגל, דאג להבהיר במשך כל התקופה האחרונה – שגוגל רק מעוניינת במשוב מהגולשים שלה אך מי שקורא בין השורות ועוקב אחר העדכונים השוטפים, יודע שהיום יותר מתמיד אנחנו בעיצומו של שינוי אלגוריתם שעתיד להשפיע על האתרים שלנו בקרוב.

האם גוגל קפאין מהיר יותר?

אז מה בעצם השינוי הגדול שמחכה לנו עם גוגל קפאין, מה הולך להשתנות ואיך זה הולך להשפיע עלינו.

קודם כל, לא הכל רע בגוגל קפאין. גוגל ידועה בשיפור מתמיד ועל כן אנחנו צפויים לשינויים נוספים ולעדכונים גם בקלות הגלישה שלנו בגוגל.

אחד האתגרים הגדולים של גוגל הוא לכסות את כל המידע ברשת האינטרנט. גם כיום, גוגל עדיין לא סיים לאנדקס את כל הדפים ברשת וישנם אתרים ודפים רבים , שלא נכללים בתוצאות החיפוש המופיעות.

ממה שניתן ללמוד כרגע, גוגל קפאין עתיד להיות מהיר הרבה יותר ממנוע החיפוש הקודם. לפי אנשי גוגל, קפאין עתיד לייצר תוצאות בזמן אמת ויכולות אינדוקס גבוהות יותר.

גוגל קפאין (פרש) – 2011