יצירת המודעה המושלמת בגוגל אדוורדס

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
פרסום באינטרנט בעזרת קידום אתרים ממומן הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת תנועה לאתר שלכם. קידום אתרים ממומן נעשה בשני מקומות עיקריים: מודעות פרסום במנועי החיפוש ומודעות פרסום ברשתות תוכן.

פרסום באינטרנט בעזרת קידום אתרים ממומן , הנו אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת תנועה לאתר שלכם.

קידום אתרים ממומן נעשה בשני מקומות עיקריים: מודעות פרסום במנועי החיפוש

ומודעות פרסום ברשתות תוכן.

הגדרת קמפיין גוגל אדוורדס של מודעות פרסום ממומנות, הנה מלאכה פשוטה לכל אחד,
אך עם זאת מצריכה מעקב ובקרה צמודה.

שלבי יצירת קמפיין פרסומי בגוגל אדוורדס הינם: קביעת מטרות לקמפיין, מחקר מילות מפתח, יצירת מודעות , יצירת דפי יעד אטרקטיביים לכל מודעה , בקרה ואופימיזצייה למודעות.

כתיבה של מודעות פרסום דומה מאוד לכתיבה של כותרות שיווקיות ומושכות.  מודעת הפרסום חייבת למשוך אליה גולשים ב- 3 שורות ולכן עליה להיות ממוקדת מילות מפתח מצד אחד, וכתובה בצורה שיווקית ומושכת תשומת לב מצד שני.

איך מתחילים?

יצירת מודעה פרסומית מחייבת אתכם קודם כל ללמוד על התחום בו אתם משווקים.

הדרך הטובה ביותר היא ללמוד מהמתחרים שלכם. הסתכלו במודעות הממומנות על מילות המפתח והתבניות של מודעות הפרסום הקיימות כיום. מצאו מילות מפתח אטרקטיביות עבורכם ואפיינו את המילים למודעה שלכם.

בשלב זה עליכם להבין את השפה של הגולשים מהתחום שלכם. באילו מילות מפתח הם ישתמשו? חפשו מילים נרדפות, ביטויים שגורים בשפה וביטויים שיכולים למשוך לקוחות פוטנציאליים.

המיקוד בעזרת מילות מפתח יעזור לכם לקבל תנועה של גולשים ממוקדת.

אחרי הכל , כניסה של גולשים שהגיעו במקרה לאתרכם – משמעותה הפסד כספי עבורכם.

מונחים חשובים

מסע פרסום – כל קבוצות המודעות שלכם. ניתן לפלח מסעות פרסום שונים לשיווק מוצרים שונים או למיקוד סביב אזור גיאוגרפי.

קבוצת מודעות – לכל מסע פרסום ניתן להגדיר קבוצת מודעות. קבוצת המודעות תהיה ממוקדמת במילות מפתח שונות לכל קבוצת מודעות ומטרותיה של כל קבוצה יכולות להיות שונות.

מודעות- ניתן ליצור מספר מודעות שונות לכל קבוצת מודעות. למשל שימוש במודעה אחת למילות מפתח מסוימות, מודעה נוספת לשימוש במילים נרדפות, ומילה נוספת שתכוון למילים שנרשמות עם שגיאות.

מבחן המודעה המושלמת

הדרך הטובה ביותר לבדוק אפקטיביות של מודעה היא פשוט ליצור מספר מודעות שונות ולבדוק את האפקטיביות של כל מודעה.

לאחר תקופת ניסיון, תוכלו לבדוק את האפקטיביות של כל מודעה – כמה כניסות היא הביאה לאתרכם , ומתוכם כמה כניסות הפכו ללקוחות (יחס המרה).

כתבו בתחילה 2 מודעות שונות ובדקו איזו אפקטיבית יותר. לאחר שבחרתם במודעה הטובה יותר, צרו גרסאות שונות שלה , עם מיקוד מילות מפתח שונה (שגיאות, נרדפות וכו’.)

לפי מחקרים של גוגל, מודעות אשר הכילו הוראות פעולה לגולשים – זכו בהקלקות גבוהות יותר. הכניסו למודעות שלכם מילים כמו: “הזמן עכשיו” “קבל חינם” “הורד את התוכנה” וכיוצ”ב.

טיפים חשובים

אל תפרגנו לעצמכם יותר מדי במודעה – היו ממוקדים ושיווקיים.

הניעו את הגולשים לפעולה.

השתמשו במילות המפתח בכותרת המודעה, ובתיאור המודעה הפנימי.

צרו דפי נחיתה מותאמים לכל מודעה. דף נחיתה חייב להיות בעל ניווט קל , להכיל את השירות עליו דיברתם במודעה ולהוביל את הלקוח בזריזות לטופס או לתשלום.

בהשראת פרנק ווטסון מאתר SEW