בחירת פלטפורמה של בלוג לקידום אתרים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
רשתות חברתיות הפכו לבילוי המרכזי של שעות הפנאי שלנו, ורבים מאיתנו מבלים לפחות שעה ביום בגלישה ברשת חברתית כלשהי. לקח קצת זמן, אבל בעלי עסקים החלו להבין לאט לאט שאת הגולשים שלהם הם יוכלו להשיג בצורה הטובה ביותר באמצעות הרשתות החברתיות.

כולנו עדים לשימוש ההולך וגובר בכל הרשתות החברתיות, באשר הן.

רשתות חברתיות הפכו לבילוי המרכזי של שעות הפנאי שלנו, ורבים מאיתנו מבלים לפחות שעה ביום בגלישה ברשת חברתית כלשהי.

לקח קצת זמן , אבל בעלי עסקים החלו להבין לאט לאט, שאת הגולשים שלהם, הם יוכלו להשיג בצורה הטובה ביותר באמצעות הרשתות החברתיות.

באמצעות בלוגים ופורומים מוכוונים בתחומים מסוימים – תוכלו לשווק ישירות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

כיום ניתן להגיד כבר בפה מלא , שגם מנועי החיפוש לא מתעלמים מהתופעה וגם קידום אתרים הופך להיות מושפע ומוזן הרבה יותר – על ידי הרשתות החברתיות.

 איך תבחרו בלוג לקידום אתרים?

אתרים רבים הבינו, שבאמצעות בלוג לקידום אתרים שינהלו , הם יוכלו לייצר תנועה איכותית יותר של הגולשים שלהם.

רשתות הבלוגים המובילות בארץ הם הבלוג של תפוז והרשת החברתית קפה דה מארקר.

רשתות אלו מארחות מדי יום למעלה מ- 100,000 גולשים והן ללא ספק מכונת שיווק ויראלי.

רשת תפוז נחשבת לרשת רגישה יותר לבלוגים מצטרפים, ושם חשוב להתחבר לקהילה לפני שאתם מתחילים להפציץ מידע שיווקי על העסק שלכם.

רשת דה מארקר לעומתה נחשבת לרשת פתוחה , שמושכת אליה קהל גולשים מבוגר ועסקי. ברשת זו תוכלו להקים בלוג בחינם, ובקלות לבנות לעצמכם קהל של גולשים שצמא למידע בכל יום.

 כמה טיפים לכתיבת בלוג:

הדבר הכי חשוב – שימו קישור לעמוד נחיתה ייעודי מכל בלוג. בלוג ללא קישור הוא בלוג לא אפקטיבי.

בלוגים הם רשת חברתית, אמנם גם שיווקית אך קודם כל חברתית. כתיבה בבלוג הינה שיווק חברתי, עליכם להיות רגישים ולדעת איך להתחבר לגולשים שלכם בצורה נינוחה ולא מאיימת. נצלו את הבלוג והרשת החברתית כדי ללמוד יותר על הגולשים שלכם ועל דפוסי ההתנהגות והעניין שלהם. כשחיבור עסקי מגיע על סמך הערכה וחיבור חברתי – יש לו אפקט רב יותר.

אל תשכחו שבבלוג, הגולשים שלכם לא רואים את תווי הפנים שלכם במהלך הכתיבה. על כן , בכל מקום שעלול להשתמע לשני פנים – כדאי להוסיף סמיילי או משהו בסגנון.

הגולשים שלכם רוצים להתחבר אליכם, הוסיפו תכנים אישיים אחת לחודש.

 עם זאת, ניתן לפתוח מספר בלוגים, להגדיר בלוג אחד כעסקי ובלוג אחד כאישי – אך מניסיון, קשה לנהל ולהקדיש שעות כה רבות לניהול בלוגים.

התמקדו ברשת חברתית אחת ופעלו בעיקר שם.