העידן החדש של חיפושים באינטרנט

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
אחד הנושאים החשובים בכל הקשור לקידום אתרים הוא למידת דפוס ההתנהגות של הגולשים - היכן הם מסתובבים ומהי הדרך הטובה ביותר להביא אותם לאתר שלנו?

התחום של קידום אתרים הולך ונעשה יותר ויותר ממוקד, האלגוריתם של מנועי החיפוש מתעדכן ואנו , מקדמי האתרים, צריכים תמיד להישאר עם עיניים פקוחות לכל שינוי בפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים.

אחד הנושאים החשובים בכל הקשור לקידום אתרים – הוא למידת דפוס ההתנהגות של הגולשים , היכן הם מסתובבים ומהי הדרך הטובה ביותר להביא אותם לאתר שלנו?

הגולשים של היום כבר הרבה יותר חכמים מפעם – גולש יימשך לאתר עליו קיבל המלצה מחבר או שקרא עליו חוות דעת חיובית בפורום.

זו גם הסיבה שרשתות חברתיות, פורומים ובלוגים שונים – הפכו למגנט למשיכת לקוחות לעסקים שונים – עסקים שפועלים בצורה מושכלת ברשתות השונות – מצליחים לייצר תנועה גבוהה לאתר שלהם – מאותם אתרים.

 גם מנועי החיפוש מתחילים להבין שאנו נמצאים בעידן חדש ושונה של חיפושים באינטרנט- בעוד בעבר חיפוש התנהל בעיקר סביב תוכן סביב מילות מפתח ייחודיות,

כל מקדם אתרים שידע לעשות שימוש מושכל בתוכן באתר – הצליח להביא תנועה ממוקדת של לקוחות לאתר שלו.

כיום מנועי החיפוש מתחילים להסתכל הרבה יותר על רשתות חברתית ועל דפוסי התנהגות של גולשים.

 שיטות חיפוש שיש לקחת בחשבון:

 חיפוש וידאו

לא רבים יודעים זאת, אך מנוע החיפוש השני בגודלו ובחוזקו כיום – הוא לא אחר מ- You tube . You tube גדל בקצב אקספוננציאלי וכל יום נוספים סרטונים רבים לספריות שלו.

החכמים מבינינו, מעלים סרטוני וידאו בליווי תוכן רלוונטי ממוקד מילות מפתח.

לאלו מכם שעוד לא נכנסו לתחום – אתם חייבים לבנות תכנית להפצת תוכן וידאו.

אנשים אוהבים לקבל חיווי ויזואלי לשאילתות החיפוש שלהם, וסרטוני וידאו היא דרך מצוינת לעשות זאת.

ואם בענייני וידאו עסקינן – גם תמונות יתרמו לקונספט זה, עטפו את התמונות והקבצים שלכם במלל מתאים.

אתרים שעושים שימוש רב בסרטוני וידאו למטרת קידום אתרים, מחזיקים מפת אתר ייעודית לקובצי וידאו. 

חיפוש חברתי

חיפוש חברתי הוא השם הרשמי לגל האחרון של קידום האתרים באמצעות רשתות חברתיות. טוויטר, בלוגים ורשתות חברתיות הופכים ליותר משמעותיים כיום. טוויטר, פייסבוק וחבריהם מוצאים את דרכם היום ישירות לתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.

גוגל הגדירה לא פעם שהיא מחויבת חיפוש חברתי – המשמעות של משפט זה עבור המותגים השונים , מתאימה לפייסבוק כמו שהיא מתאימה לטוויטר – החיפוש החברתי ותוצאות בפייסבוק הולכות להפוך יותר ויותר רלוונטיות – על כן עליכם לנקוט מיידית בגישה אסטרטגית מוכוונת פייסבוק ורשתות חברתיות.

זה המקום הטוב ביותר עבורכם להכיר את הלקוחות שלכם ולמשוך אותם לעסק שלכם.

 השתמשו בענפים השונים של רשתות חברתיות ותוכן וידאו – ובדקו מה הכי יעיל עבורכם. רשתות חברתיות יעשו רק טוב לעסק שלכם.

המאמר בהשראתו של אדם קייהיל, מאתר clickZ,  .