שיפור המרות: מילות מפתח שמביאות הכי הרבה המרות

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
לאחר שאספתם כמות יפה של ביטויים מרכזיים ומשניים שהייתם רוצים להתקדם בהם זה הזמן לעשות סדר בבלאגן ולנפות החוצה ביטויי חיפוש חסרי ערך. עברו על הרשימה ומחקו את הביטויים שאינם קשורים או שהם פשוטו כמשמעו "זבל".

לאחר שאספתם כמות יפה של ביטויים מרכזיים ומשניים שהייתם רוצים להתקדם בהם זה הזמן לעשות סדר בבלאגן ולנפות החוצה ביטויי חיפוש חסרי ערך. עברו על הרשימה ומחקו את הביטויים שאינם קשורים הוא שהם פשוטו למשמעו “זבל”. מחקו כמו כן גם את הביטויים שיש להם כמות חיפוש מזערית.

אם יש לכם ספק לגבי כדאיות של ביטוי מסוים, הניחו לו וחזרו אליו יותר מאוחר.

המטרה בנקודה זו היא להשאיר את הביטויים שימשכו תנועת גולשים לאתרכם אשר תבצע קניות או המרות בהתאם למטרת האתר. ביטויים של מילה אחת יכולים לייצר הרבה תנועת גולשים ומעט מאוד מכירות או לסירוגין הם יכניסו מכירות אבל לא יכסו את הוצאות הקידום הכבדות.

למרות שביטויים ארוכים מחופשים פחות מביטויים של מילה אחת, הרבה יותר קל להשיג בהם מיקומים והם מביאים המרות בשורה התחתונה.

מתי שגולש מקיש בדיוק את מה שהוא מחפש בתיבת החיפוש, הוא נמצא כבר בעמדה הרבה יותר טובה לקנייה ממך.

שאילתות מידע

אלו הן שאילתות שבדרך כלל לא גורמות למכירות, אלא עוזרות לאנשים שנמצאים בשלבי המכירה המוקדמים שלהם להחליט ולהבין יותר. הם ישתמשו בדרך כלל בביטויים כמו “איך” ו”מה ה…” שבנויים כמו שאלה, או ישתמשו בביטויים שנראים כמו שאלה.

במקרים רבים בנישות תחרותיות בהן אתרים מסחריים רבים גודשים את דפי התוצאות, אתרי affiliates למיניהם ואתרים תומכים רבים קשה מאוד להשיג מידע אמיתי, איכותי ואמין לגבי טיבם של שירותים ומוצרים שונים. זו יכולה להיות בדיוק ההזדמנות שלך. אם כל מה שהמתחרים שלך עסוקים בו זה למכור, אתה יכול לנקוט בעמדה משופרת וגם לעזור לגולשים כיצד לקנות יותר טוב. אלו יעריכו אותך, ובשיקולי הקנייה הסופיים יציבו אותך מעל לאחרים בעדיפות. תהיה מופתע לגלות כמה נישות קיימות אשר זועקות למידע איכותי ואמיתי.

האתגר האמיתי במקרה זה יהיה ליצור תוכן איכותי אמיתי ואז להצליח לקדם אותו לראש התוצאות בתחומים תחרותיים.

השגת תנועת גולשים ממקורות אלו אמנם יביאו תנועה עם יחסי המרה נמוכים, אבל יחמשו את האתר בתוכן אמיתי ואיכותי. ניתן ליצור קטגוריה שלמה שעוסקת ב”כיצד לבדוק ….” “פידבקים” והשוואות מחירים.

בקטע הבא נעבור לתוכן עצמו וכיצד לחלק את הביטויים השונים בין דפי האתר והמבנה שלו.