שיפור המרות: טקטיקות מתקדמות למחקר מילות מפתח

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
במדריך הקרוב נסביר כיצד לבחור ביטויי מפתח שמובילים ליחסי המרה גבוהים יותר. כמו כן המדריך יעסוק בנושאים כמו איך לארגן מספר מילים בדף מסוים, כולל נגיעה ב"עשה ואל תעשה", וניתן הכוונה גם לכמה כלים שיתמכו במחקר מילים מעמיק יותר.

במדריך הקרוב נסביר כיצד לבחור ביטויי מפתח שמובילים ליחסי המרה גבוהים יותר.

למי שלא מבין את הביטוי יחס המרה, הכוונה לכמות הגולשים שמבצעים את הפעולה הרצויה באתר שלכם. זה יכול להיות קנייה של מוצר, השארה של פנייה, הורדת קובץ כלשהוא ועוד…

כמו כן המדריך יעסוק בנושאים כמו איך לארגן מספר מילים בדף מסוים ,גם נגיעה ב”עשה ואל תעשה” וניתן הכוונה גם לכמה כלים שיתמכו במחקר מילים מעמיק יותר.

ביטויי מפתח של מילה אחת לא מביאות הכנסה !

כולם רוצים להשיג דירוגים בביטויים כמו “נעליים” “מכוניות” “קידום אתרים” , אך ביטויים של מילה אחת מייצרות דווקא פחות מכירות והמשאבים שצריך להשקיע בקידום שלהם הם עצומים. רוב המחפשים יפנו לביטוי מפתח של מילה אחת ואז יתחילו למקד את הביטוי לחיפוש יותר מדוייק עקב תוצאות נרחבות מדיי.

לדוגמא, בוב מחפש לקנות מכונית. הוא מקיש בגוגל את הביטוי “מכונית”, הוא מקבל 111 מיליון תוצאות (לא בהגזמה). מהר מאוד הוא מבין שהביטוי שהוא בחר רחב מדיי מכדי לתת לו את התוצאות שהוא מחפש.

איזה סוג מכונית הוא מחפש ? האם זה משפחתית, ספורט , BMW , מיצובישי או סוג של טנדר בכלל ?

הוא מתחיל למקד את החיפוש יותר ל”מאזדה לנטיס משפחתית” ומקבל פחות מ3 מיליון תוצאות, זה כבר ממש הרבה יותר טוב.

אתרים שמופיעים בראש תוצאות החיפוש עם כותרת עמוד מותאמת בדיוק לביטוי זה מבטיחות (ברוב המקרים) לתת לבוב בדיוק את מה שהוא מחפש, אז הוא מקליק על התוצאה. בתעשיות אחרות זה אפילו מתנהג בצורה הרבה יותר טובה.

יכול להיות שבוב לא יקנה מכונית באינטרנט, אבל זה כבר סיפור אחר מתי שנעבור לביטוי “מצלמה” אל מול הביטוי “מצלמת וידאו דיגיטאלית של סוני”. כמה שהביטוי יותר מפורט כך יותר סיכוי למכירה.

כמות חיפושים חודשית נמוכה = אין גולשים = אין המרות

בחירת מילות מפתח נעשית הכי אפקטיבית כאשר היא שומרת על הכללים הבאים :

1.נפח חיפוש > 2.יחס ההמרה

זה לא פרקטי (ויקר בצורה לא פרופורציונאלית) לבחור אסטרטגיית קידום שמבוססת כולה על ביטויים של מילת מפתח אחת. מצד שני היזהרו שלא תפלו ל”מלכודת ההמרות” יחסי המרה משנים והרבה, הם קובעים את כמות המכירות שלכם בסופו של דבר. חייב להיות לביטוי כמות חיפושים טובה כדי לגרום למשוואה הזאת לעבוד כמו שצריך. ביטוי כמו “לקנות מצלמת סוני דיגיטאלית cd453” יכולה להיות ביטוי של 90% יחס המרה אבל למעשה כמות האנשים שיכתבו את הביטוי היא אפסית ולכן הביטוי הזה הוא חסר ערך לחלוטין.

ביטויים בני 2 עד 4 מילים נוטים לספק יחס המרה טוב ולשמור על כמות חיפושים טובה לביטויים אלו.

בקטע הבא נדון בביטויים שיוצרים יחס המרה הכי טוב שאפשר.