איך לזהות חברת קידום אתרים גרועה?

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
הקטע הקודם למעשה היה מבוא כיצד לזהות חברת קידום אתרים גרועה, מספר דוגמאות ניתנו לגבי זהירות מהבטחות שווא ועוד... בקטע הקרוב נציג עוד דרכים לזהות חברת קידום אתרים גרועה.

הקטע הקודם למעשה היה מבוא כיצד לזהות חברת קידום אתרים גרועה, מספר דוגמאות ניתנו לגבי זהירות מהבטחות שווא ועוד… בקטע הקרוב נציג עוד דרכים לזהות חברת קידום אתרים גרועה.

חברות קידום אתרים מקצועיות לא משווקות את עצמם בדואר זבל…

מיילים המגיעים אליך, ומריחים ככאלה שנשלחו לרשימת תפוצה גדולה, כשמם כן הוא, וזהו מקומם – בזבל… גם אני בתור מקדם אתרים נתקל לפעמים באתר כלשהו ושולח לו מייל שמתחיל עם ציטוט: “שמתי לב לדירוג הנמוך של האתר שלך…” אבל אני לא מהסס ונותן את הטיפ שרציתי לתת כי רציתי לשלוח את המייל ממקום כנה ואמיתי, ולעיתים אפילו הגדלתי לעשות ותיארתי את השירותים נוספים שהחברה שלנו יכולה לתת… אבל זה בעצם ההבדל, האופי, והיופי של אותו המייל – הוא היה אישי, ולא ספאם.

בכל מקרה, אתה אמור לחפש מקדם אתרים מקצועי, הוא בטח לא יחפש אותך…

לכל חברה או אדם מקצועי באמת, אמור להיות לקוח אחד לפחות שהוא עבד איתו, קידם אותו במילה תחרותית לאורך זמן. דרוש לקבל המלצות ואפשרות להתקשר ולשמוע בעצמך!

במידה ואין כזה, כנראה שאתה הפרויקט הראשון ורוצים להתנסות עליך, על האתר ועל הכסף והזמן שלך.

אין לפסול את העובדה שהאדם ממול סיים עכשיו קורס, והוא מעוניין להתחיל לעסוק בזה לאחר שקיבלת את ההכשרה. במצב כזה, וודא שהאדם סיים בהצלחה, וקיבל את ההכשרה מהמנחה עצמו, דאג לבדוק האם הקורס שאותו עבר האדם הוא מקיף ומקצועי, ואם אפשר אפילו נסה לדבר עם המנחה הראשי של הקורס וברר אודות נותן השירות המיועד. בארץ ישנו קורס אחד אמין באמת ומקצועי באמת, והוא קורה בג’ון ברייס, והוא בהנחיית ג’קי סוויקיס. ישנם עוד מספר קורסים אך הקורס הזה הוא הוותיק ביותר, והמקצועי ביותר. עברו בו כבר מאות מקדמים, בעלי חברות ועובדים בחברות גדולות.

אין חברת קידום אתרים שלא מקדמת את האתר שלה במקצועיות. בדקו באיזה מילות חיפוש היא מופיעה

אם אתה לא יכול למצוא את האתר של מקדם האתרים בשום מקום – סביר להניח שלא כדאי לעבוד איתו. המקום הוודאי היחידי בו ניתן לזהות בנקל האם החברה איכותית, הוא במילים אותם היא מקדמת את עצמה! המילה קידום אתרים היא המילה התחרותית ביותר בארץ… אם גיליתם שהחברה מופיעה במילה קידום אתרים בתל אביב, סביר להניח שהם לא ידעו איך לקדם את עצמם במילה אחרת, חזקה ואיכותית יותר, כי לביטוי הזה אין חיפושים, ואין תחרות… ושלא יעבדו עליכם ויגידו לכם שלא מעוניינים בהרבה לקוחות, או שזה ביטוי שמביא המרה גבוהה…

הישמרו מחברות שמבצעות סיבמוט מאמרים אוטומטי והמוני… האתר שלכם עלול לקבל עונש

ישנה שיטה שבה חברות מסויימות משתמשות, והיא להוסיף את האתר ואת המאמרים שלו בעשרות רבות של אתרי מאמרים ואינדקסים, לפעמים אפילו רבבות ועשרות אלפים בשוק הבינ”ל. זה מאוד מאוד מסוכן שכן גוגל עלול לזהות תכנים מועתקים (שוב, גוגל מתפתח ומה שהיה טוב פעם הוא ממש ממש לא טוב היום), וככה קורה שפתאום האתר נעלם מתוצאות החיפוש.

עכשיו שהעמקנו קצת יותר נוכל לתת בקטע הבא הזהרות מפני חברות שיכולות אפילו לגרום לכם נזק בחלק מהמקרים…