קידום אתרים בשפה פשוטה

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
קידום אתרים הוא תהליך המאפשר לנו ללמד את מנועי החיפוש מה קיים באתר, לאיזה נישה האתר פונה, מה הן נקודות החוזק של האתר וכיצד האתר יכול להועיל לגולשים.

קידום אתרים הוא תהליך המאפשר לנו ללמד את מנועי החיפוש מה קיים באתר, לאיזה נישה האתר פונה, מה הן נקודות החוזק של האתר וכיצד האתר יכול להועיל לגולשים. הגולש פונה בד”כ למנוע החיפוש ומקיש “מילת חיפוש” או ביטוי כלשהו, לאחר שהשאילתא רצה, מתקבלות תוצאות אורגניות חינמיות, המדרגות את האתרים לפי מיקום ואיכות האתרים והדפים עבור אותה מילת חיפוש.

אתרים הממוקמים ב – 10 המקומות הראשונים יזכו לרוב תנועת הגולשים, משמע ככל שאתר האינטרנט ממוקם גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש, הוא יזכה לתנועת גולשים ממוקדת ואיכותית לאתר, במידה ואתר האינטרנט אינו מופיע בדפי תוצאות החיפוש במקומות הראשונים, הסיכוי שהאתר יזכה לביקור הגולשים הולך וקטן.
את תנועת הגולשים לאתר ניתן להשוות למנוף כלכלי, מהסיבה שאם בעל האתר יצליח לשכנע את הגולש בערך המוסף הקיים באתר ולמה כדאי לו לגלוש כאן ? ניתן לכוון את הגולש לביצוע פעולת המרה, כגון : הרשמה לניוזלטר, בקשה לקבלת מידע, בקשה להצעת מחיר, בקשה ליצירת קשר, רכישה וקניה באתר ועוד.

תהליך קידום האתר אינו נעשה באמצעות שרביט קסם, המציג תוצאות מיידיות, התהליך ופרוייקט קידום האתר עשויים לארוך מספר חודשים עד שניתן להראות לבעל האתר תוצאות.
ניתן להתחיל תהליך קידום אתר בזמן תכנון האתר לפני ההקמה, כדי שניתן יהיה לבנות את האתר עפ”י הסטנדרטים של מנועי החיפוש. אתרים וותיקים נדרשים לעבור מספר שלבים בתהליך הקידום: קבלת אתר, חקר מילות מפתח, בדיקת מבנה האתר לביצוע אופטימיזציה ושדרוגים טכניים, בדיקת התוכן הקיים והמלצה לשדרוגו, המלצות לכתיבת תוכן חדש בהתאם לתוצאות מחקר מילות מפתח ולבסוף תחזוקת קידום שוטפת.

קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש מאפשר לאתר האינטרנט שלכם, להציג לגולשים איכותיים וממוקדים את סל המוצרים והשירותים אותם הם מחפשים. אנו דואגים להיכנס לראש של הגולש, כדי להבין מה הוא רוצה, איזה מידע עשוי לעניין אותו. אנו מנסים ליצור התאמה מלאה בין צורות החשיבה של הגולשים וביטויי החיפוש המוצגים במנועי החיפוש, לבין המידע הקיים ומוצג אצלכם באתר.
יצירת התאמה ומיקום האתר בחלק העליון של תוצאות החיפוש, תפנה לאתר קהל יעד איכותי וממוקד, אותו ניתן לתרגם לרווחים.

חשוב לבצע קידום אתרים מקצועי לפי הקוד האתי לקידום אתרים, המאפשר לנו לנהוג לפי הכללים והסטנדרטים הנדרשים על ידי מנועי החיפוש ובראשם גוגל.

בעלי אתרים המשתמשים בשיטות קידום אתרים פסולות ובטכניקות קידום לא כשרות המוגדרות כ”קידום אפור”, במטרה לקדם את אתר האינטרנט שלהם במהירות ולא בדרך המקובלת, מסתכנים בקבלת עונשים על ידי מנועי החיפוש, אשר בדרך כלל מובילים להשעיית האתר לצמיתות ממנוע החיפוש.
אתר הנענש על ידי מנוע החיפוש פשוט לא קיים ובית העסק ובעלי האתר למעשה נענשים בכיסם, לכן אנו דואגים להשתמש בפרוייקט קידום אתרים רק בשיטות קידום אתר חוקיות,כשרות המאפשרות לנו ליצור אתר ידידותי למנוע החיפוש.
בתהליך פרויקט קידום אתרים אנו פועלים לפי הקוד האתי לקידום אתרים.

מי צריך קידום אתרים
– קידום אתרים לאתר אינטרנט שאינו נמצא במנועי החיפוש בתוצאות החיפוש האורגני
– אתר אינטרנט שאינו ממוקם במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגני
– אתר אינטרנט שאינו ממוקד לקהל יעד מוגדר
– קידום אתרים לאתר אינטרנט שאין בו תוכן ענייני וממוקד המשרת את הצרכים של הגולשים
– קידום אתרים לאתר שאינו מצליח להרוויח כסף, אינו מצליח למכור
– אתר אינטרנט שאינו מצליח לבצע פעולת המרה של הגולש לפעולה
– אתר אינטרנט שאינו ידידותי למנועי חיפוש
– אתר אינטרנט שלא נכתב לפי הסטנדרטים של גוגל ומנועי החיפוש
– אתר אינטרנט שנעשתה בופעולת קידום אפור ולא כשר

למה צריך קידום אתרים
– קידום אתרים ליצירת אתר ידידותי למנוע החיפוש
– קידום אתרים לשם מיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש
– מיקום גבוה בדף הראשון בתוצאות החיפוש = תעבורה איכותית וממוקדת
– הגדלת כמות הכניסות לאתר
– קידום אתרים לפי קוד אתי = מנוף כלכלי לבעלי האתר

השגת היעדים בפרוייקט קידום אתרים = הגדלת רווחים לבעלי אתר האינטרנט והפיכת אתר האינטרנט כעסק רווחי לכל דבר.

הכותב:
הנו בעלים של סטודיו לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, הפתרונות שלנו פונים לקהל היעד הפרטי והעסקי.
יוד בוצר, קידום אתרים, שיווק באינטרנט