שיטות לבניית קישורים – שיטות offline לבניית קישורים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בקטע הקודם דיברנו על שיטות ליצור תשומת לב סביבכם דרך רשתות חברתיות ועוד, בקטע הקרוב נדבר על שיטות קידום מחוץ לאתר ומה אפשר לעשות כדי להשיג קישורים.

בקטע הקודם דיברנו על שיטות ליצור תשומת לב סביבכם דרך רשתות חברתיות ועוד, בקטע הקרוב נדבר על שיטות קידום מחוץ לאתר ומה אפשר לעשות כדי להשיג קישורים.

  1. צור קשרים בין אישיים עם מומחים באזור שלך ומהתחום שלך, הכר אותם טוב יותר. קשרים טובים תמיד בעלי פוטנציאל ליצירת קישורים.
  1. השתתף בכנסים והרצאות מהתחום, בקר בתערוכות ,יצירת קשרים עסקיים תמיד טוב לפרופיל הקישורים הנכנסים שלך.
  1. צור סטיקר עם האתר שלך, זה אולי לא יביא קישורים אבל בהחלט יכול ליצור כניסות לאתר.
  1. נסה לפתות את הספרנית להוציא לך קישור מאתר של ספריה, נסה לפתות איזה פרופסור שיוציא לך קישור מאתר של אוניברסיטה (טוב, לא “לפתות” במלוא מובן המילה, אבל הבנתם למה אני מתכוון)
  1. שים את כתובת האתר שלך בענק על גג הבית שלך, מבקרים בgoogle earth ייראו את זה ומי יודע אולי הם יוציאו לך קישור !

קווים מנחים לכתיבת תוכן מזמינה ונעימה

כתוב בראש של הקוראים עצמם. כתוב תוכן קליל וקל להבנה. שמור על משפטים קצרים, מקסימום 20 מילים. צור פסקאות קטנות. פסקאות גדולות או חוסר בפסקאות קשות לבליעה. אנשים נוטשים את המאמר או מראש העין “מוותרת” על הניסיון לקרוא.

אל תשתמש בז’רגון מקצועי אלא אם כן הקהל שאתה מחפש יבין על מה אתה מדבר.

בלי שגיאות כתיב. עדיף לבלות זמן נוסף בהגהה מאשר להיראות חובבני ולפרסם פוסט מלא בשגיאות כתיב. תמיד השתמש בבודק שגיאות כתיב הוא ימצא דברים שהשמטת.

צור דף אודותינו איכותי, פרסם שם את ההישגים והתעודות שלך במידה ויש כאלו, תן לאנשים להרגיש ולדעת מי אתה. חוסר בסמכותיות בתחומך היא גורם מרכזי לאנשים לא לפנות אליך.

מקווה מאוד שכל הרעיונות שהועלו במאמר זה נתנו לכם השראה ורעיונות טובים ליצירת קישורים

עד הפעם הבאה שנתראה, צאו לדרך, השיגו קישורים !

המאמר במקור לקוח מאתר SEOCHAT