שיטות לבניית קישורים – פתיונות ושיטות נוספות לבניית קישורים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בקטע הקודם דיברנו על יצירת קישורים בתוך האתר ותוכן איכותי למשיכת גולשים, בקטע הקרוב ניתן רעיונות קצת יותר יצירתיים וטיפים נוספים לבניית קישורים.

בקטע הקודם דיברנו על יצירת קישורים בתוך האתר ותוכן איכותי למשיכת גולשים, בקטע הקרוב ניתן רעיונות קצת יותר יצירתיים וטיפים נוספים לבניית קישורים.

  1. צרו באתר רשימות של החומרים הטובים ביותר שבתחום שלכם. זה יגרום לאנשים לקשר אליכם לאתר. לדוגמה שימושון כלים לקידום אתרים מוצלח, רשימת התוכנות הטובות ביותר לקידום אתרים, רשימת המומחים הטובים ביותר, רשימת המקורות המלאה של… וכן הלאה.
  1. ברר מה בעלי אתרים בתחום שלך צריכים, מה חסר לפי דעתם באינטרנט, שלח להם מייל ואז שלח להם בחזרה תוכן שממקד את מה שהם רצו ובקש גם קישור. רוב בעלי אתרים רגילים יסכימו לפרסם מאמר תמורת קישור.
  1. גילית ידיעה מעניינת , נראה לך שאף אחד עוד לא יודע על זה ? צור עמוד באתר שלך בנושא ושלח מייל לכל בעלי הסמכות בתחום שלך , אם זה מעניין הם יוציאו קישור לעמוד.
  1. נושאים חדשותיים, נושאים חדשותיים תמיד מקבלים קישורים , חדשות טריות ומעודכנות תמיד מקבלות קישורים, זהו כלל. בכל זאת תחום חדשותי דורש עירנות של 24 שעות ומחויבות גדולה, לא כל אחד מסוגל לייצר תוכן בתדירות כזו. אבל ישנה פונקציה של התרעות גוגל, אתה יכול לבקש לקבל התרעות לפי מילים מסוימות מהתחום שלך ולכתוב על הנושאים בעצמך אם הם מעניינים.
  1. קצת בידור לא יזיק. בהלך היום הקשה והאינטנסיבי של ימינו לאף אחד לא יזיק קצת לחייך. מאמר שיכול לגרום לאנשים לחייך תמיד ישיג כמה קישורים.
  1. צור מחלוקת, קרא תיגר על זוויות ראייה ישנות , הצע רעיונות חדשים.
    שנייר בא במגע עם עט הוא ייצור יותר אש מאשר כל גפרור שבעולם – מלקולם פורבס.

בלוגים ורשתות חברתיות כמנוף ליצירת קישורים

  1. הקם לעצמך בלוג. אבל אל תקים אחד רק למען שתוכל להגיד שהקמת אחד. חלוק את החזון שלך. השתמש בבלוג כדי לדון באירועים שונים בתעשייה, פיתוחים חדשים וצור דיונים עם חברים מומחים מהתחום. בקר בtechnorati ברר מיהם הבלוגרים המומחים בתחומך וצור עמם קשר. אם תהיה פעיל בדיונים בבלוג שלהם, מספיקה תגובה אחת איכותית כדי למשוך אותם לבלוג שלך ולהגיב גם אצלך ואולי אפילו לקשר אליך.
  1. הגב בבלוגים של אחרים, אנשים אוהבים תשומת לב וכחוק מתי שאתה נותן תשומת לב אתה מקבל בחזרה, לעיתים בצורה של קישורים.
  1. אם ישנם תתי נושאים בתעשייה שלך צור בלוג שמתמקד בהם בלבד, בתעשייה שלנו לדוגמא יש בלוגים על בניית קישורים, מחקרי מילות מפתח, ואפילו על קבצי robots , הכל חלק מהתחום שלנו –קידום אתרים, אבל ממוקד בתת נושא מסוים.
  1. פתח לך מספר משתמשים ברשתות חברתיות כמו facebook, twitter, friendster, linkedin. אם תיתן תשומת לב לאחרים הם יכולים לבקר בפרופיל שלך ובסופו של דבר לבקר גם באתר. שלך.

לסיכום בקטע הנוכחי הבאנו שיטות יצירתיות לבניית קישורים בצורות פחות קונבנציונאליות, אין גבול למה שאפשר לעשות עם תושייה ולקיחת יוזמה. בקטע הבא נדון על שיטות חיצוניות לבניית קישורים (פעילות OFFLINE)

המאמר במקור לקוח מאתר SEOCHAT