שיטות לבניית קישורים – יצירת קישורים מאתרי ממשלה ואתרים עסקיים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בקטע הקודם הסברנו על עולם הקישורים ומדוע כל כך חשוב לבנות אותם בצורה נכונה ומגוונת, בקטע הקרוב נדבר על הקישורים שכולנו הכי רוצים להצליח להשיג, קישורים ברי סמכא וקישורים מאתרי ממשלה וחינוך.

בקטע הקודם הסברנו על עולם הקישורים ומדוע כל כך חשוב לבנות אותם בצורה נכונה ומגוונת, בקטע הקרוב נדבר על הקישורים שכולנו הכי רוצים להצליח להשיג, קישורים ברי סמכא וקישורים מאתרי ממשלה וחינוך.

  1. הצטרף לאיגוד לשכות המסחר וקבל קישור אמון GOV מהאתר שלהם.
  1. צור קשרים עם מכללות ואוניברסיטאות. בדוק אם אתה מכיר פרופסורים. אם יהיה בידיך מידע מספיק בעל ערך תוכל להשיג קישור מאתר חינוכי EDU
  1. הצטרפו לעמותות לסחר הוגן, או עמותות לאמון הציבור, גם אם לא באתם במטרה להשיג קישורים. אנשים מבקשים לראות הוכחות לאמינות ואתיקה לפני שהם פותחים את הארנקים.
  1. דבר עם שותפים עסקיים, יצרנים, מפיצים וסוכנים אחרים, בדוק אם אתה יכול לקבל מהם קישורים.
  1. הפץ באתרים מקומיים, עירוניים וממשלתיים את האתר שלך, אם המידע שבאתרך מציע דברים שימושיים , וובמאסטרים עלולים לקשר אליך.

השיטות הקלאסיות

  1. הגש את האתר שלך לספריות חינמיות כמו DMOZ ואינדקסים אחרים, איכות היא המפתח בעניין זה.
  1. אם אתה מחפש קישורים בחו”ל הגש את אתרך לספריות בתשלום כמו yahoo וbusiness.comשוב איכות היא המפתח כאן.
  1. פרסם את האתר שלך באתרי הצבעות חברתיים כמו del.icio.us , reddit.com, furl, וכו’ צור דף הצבעות משלך, אם הוא יהיה שימושי אנשים יבקרו בפרופיל שלך ויגיעו לאתרך. זה עלול להוביל להצבת קישור מהבלוגים שלהם אליך אם הם מצאו את האתר שלך שימושי.
  1. הגש את האתר שלך לרשתות חדשות חברתיות כמו digg, newswine, stumble upon ועוד. שים לב שאתה לא מפרסם אתרים מסחריים, גולשי DIGG לדוגמא ממש מתעבים ניסיונות קידום או אפילו משהו שמרמז לפעילות קידום אתרים והם דוחפים את הידיעה כלפי מטה.
  1. אם הסיפור שלך מופץ נכון בDIGG אתה מתחיל לייצר חשיפות גבוהות בפני בעלי אתרים ובעלי בלוגים שבסופו של דבר יכולים להתחיל להוציא קישורים אליך. כאשר הסיפור בDIGG מתחיל לדעוך אתה יכול להפנות משם קישורים לאתר המסחרי שלך ולהרוויח עוד קישורים.

לסיכום בקטע הנוכחי הבאנו מספר רעיונות לארץ ולחו”ל כיצד ניתן להשיג קישורים. לפעמים זה נראה כאילו אי אפשר ליישם את הרעיונות אבל מהניסיון האישי שלנו אנחנו יכולים להעיד שלא מעט פעמים עשינו שימוש בDIGG ככלי עוצמתי להשגת קישורים וכמו כן הרבה פעמים גופים ממשלתיים שתומכים בפרויקטים מסוימים מסכימים להוציא קישורים, אז תהיו אופטימיים והעיקר לנסות כל הזמן.

בקטע הבא נדון בקניית קישורים , מודעות טקסט ואתרים אחרים.

המאמר במקור לקוח מאתר SEOCHAT