דומיינים לריסלרים ומומחי קידום אתרים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
כשמקדם אתרים מקצועי בוחר לבצע רישום דומיין הוא לוקח בחשבון מרכיבים שונים ושואל את עצמו מה עדיף ומשתלם מבחינת קידום אתרים – דומיין בעברית? דומיין ישראלי? בינלאומי? דומיין בעל שם קצר וקליט? בעל שם ארוך עם מילות מפתח שמעידות על האתר?

בעיניי מקדמי אתרים רבים, העיסוק בשמות דומיין הוא תהליך מורכב ועדין, גם למנוסים שבינהם. העיסוק בשמות דומיין הינו חלק עיקרי בתחום קידום אתרים, ועדיין הנושא פחות מדובר בקרב הקהילה. כך לדוגמה כשמקדם אתרים מקצועי בוחר לבצע רישום דומיין הוא לוקח בחשבון מרכיבים שונים, ושאל עצמו מה עדיף ומשתלם מבחינת קידום אתרים – דומיין בעברית? דומיין ישראלי? בינלאומי? דומיין בעל שם קצר וקליט? בעל שם ארוך עם מילות מפתח שמעידות על האתר? וכו’.
עוד קצת על בחירת דומיינים: מדריך בחירת דומיין

העיסוק בשמות דומיין אינו נגמר רק בעת רישומם. בעוד השאלות הנ”ל נענות בזמן קצר יחסית, מומחי קידום אתרים בוחרים גם לבצע אופטימיזציה לכתובות דומיין קיימים. כך נלקחים בחשבון מרכיבים נוספים, ועימם שאלות נוספות – האם לאחד כתובות דומות? האם לסיים את הכתובות ב-.html? האם לפתוח סאב דומיין או ספריה? האם כדאי לפתוח סאב דומיין בעברית? האם כדאי להשתמש בתווים בעברית? ועוד.

על כל שימוש בשמות דומיין ועל כל סוג של אופטימיזציה ישנם מומחים הגורסים לטובה ולרעה, ותמיד עומדות על הפרק מחלוקות ודעות שונות על הנושא. מנגד, כולם כיחידה אחת מסכימים כי חשיבות הדבר בר קיימא ומוחשי יותר מאי פעם.

חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים פרטיים אוחזים במספר דומיינים לשימושים שונים ומגוונים: לעיתים לשם חיזוק אתרים, לעיתים על מנת לייצר אתרי לווין או רשת של אתרים נלווים, לעיתים אלו שמות דומיין ותיקים שנרכשו בכדי להגדיל תנועת גולשים, ולעיתים אלו פשוט אתרי לקוחות שלהם דומיין לכל מותג, מוצר או שירות שאותם הם מנהלים.
כשמדובר על שמות דומיין, התחזוק, הניהול והעלויות הם אלו המרכיבים שמעניינים כל מומחה קידום אתרים באשר הוא.

אינטרניק מקבוצת אינטרספייס בע”מ יצאה לאחרונה עם תוכנית ריסלרים מותאמת למומחי קידום אתרים –רישום דומיין לריסלרים. התוכנית מוצעת לאלו שעוסקים בעולם ה-SEO, ולהם מעל ל-10 שמות דומיין לפחות.

ריסלרים המצטרפים לתוכנית זו זוכים ליהנות משירות איכותי ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

היתרונות בתוכנית רישום דומיין לריסלרים עולים בכל קנה מידה על כל פני תוכניות אחרות הקיימות בשוק השראלי. מבין שלל היתרונות הקיימים בתוכנית רישום דומיין לרסלרים ניתן לציין את הבולטים והעיקריים שבהם:

· הוזלת עלויות משמעותית ומיידית

· ממשק וובי ידידותי למשתמש

· ניהול החשבון ומעקב שוטף של הדומיינים של לקוחות חבר התוכנית, כשלכל לקוח כניסה משלו לממשק הניהול

· שירות תמיכה טלפונית מקצועית ומהירה

ממשק הניהול מאפשר באופן פשוט ומהיר לבצע פעולות מיידיות על דומיינים. לדוגמה:

  • ביצוע רישום דומיין, חידוש דומיין וניהול דומיין תחת מטריה אחת
  • ניהול כל הדומיינים על ידי המשתמש הראשי (הריסלר), ועל ידי לקוח המשתמש הראשי תחת ממשק ניהול עצמאי משלו
  • לבצע שמירת פרטיות של דומיינים בצורה מיידית, כששמות דומיין בינלאומיים מקבלים שירות זה ללא תשלום
  • ניהול ZONE מתקדם שמתעדכן מיידית
  • עדכון רשומות DNS
  • ניהול אנשי קשר, ועוד.

אינטרניק, רשם הדומיינים המוביל בישראל העמידה לרשות לקוחותיה ושותפיה האסטרטגיים צוות שירות ותמיכה מקצועי, חיובי ומהיר, אשר נותן מענה ביעילות ובמהירות.

לעוסקים בתחום קידום אתרים ולמעוניינים ניתן לקבל מענה אישי וליצור קשר באמצעות הטלפון: 073-222-4444