קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות היא דרך מצוינת להרוויח מכל הכיוונים: גם ליצור קשרים חברתיים חדשים ואיכותיים שלא היו נוצרים בדרך אחרת וגם לשווק את עצמכם, את האתר שלכם ואת האתרים שאתם מקדמים בדרך אפקטיבית, זולה ומהנה.
רשתות חברתיות הינן דרך מצוינת לשווק את אתר האינטרנט שלכם במסגרת קידום אתרים ולשווק את עצמכם כמומחים בתחומכם. מעבר ליתרונות הרשת, אתם יכולים במשך הזמן ליצור קשרים עסקיים וקשרים חברתיים מעולים עם האנשים שבאמת מעניינים אתכם, ברמה העסקית ו / או ברמה האישית ולהמשיך את היחסים המקוונים בעולם “האמיתי”. לרשתות חברתיות יתרונות רבים הן במובן האישי – חברתי (אני אישית מכירה סיפורי אהבה נפלאים שהחלו את דרכם ברשתות שכאלה) והן במובן העסקי, בו נתמקד במאמר זה (יועצת לענייני זוגיות אני עדיין לא…).
בארץ ישנן רשתות חברתיות חזקות מאוד כגון: קפה דה מארקר ופייסבוק העולמי, שבה הקהילה הישראלית פעילה ביותר. ויש כמובן רבים וטובים אחרים שחלקם נישתיים יותר ומופיעים בצורת קהילות ופורומים הפעילים סביב תחום משותף: קידום אתרים, שיווק באינטרנט, הורות, יזמות ועוד.

השתתפות ברשתות חברתיות למטרות מקצועיות ולקידום אתרים

ברשתות חברתיות ניתנת לכם האפשרות הן להעלות בלוג אישי ומקצועי שלכם והן לפתוח נושאים לדיון, להגיב על תכנים שנכתבו על ידי אחרים, ליצור קבוצות חדשות ועוד.

בשלב הראשון, מומלץ לפתוח בלוג ולהתחיל לשתף את החברים בנושאים שונים הקשורים לתחום המקצועי שלכם. בתחום קידום אתרים לדוגמא, אין רגע דל מבחינת הידע המקצועי, הכלים החדשים בהם ניתן להשתמש והתובנות הרבות אותן הינכם אוספים במהלך עבודתכם והניסיון הרב שאתם צוברים תוך כדי. שתפו אחרים, היו נדיבים וחלקו את הידע. אם אתם לא תעשו זאת, יעשו זאת אחכים. מה שחדש היום הינו ““old news מחר. על הדרך תזכו בחשיפה, חברים, קישורים איכותיים וקהל קוראים נאמן. כל אלה חשובים ביותר בכל הקשור בשיווק באינטרנט.

אז איך עושים את זה?

התחברו לרשת חברתית מובילה, בעלת פעילות ענפה ומגוונת, שהחברים בה נמנים על קהל היעד המתאים לכם כדוגמת: קפה דה מארקר, פייסבוק וכו’.

  • פתחו כרטיס משתמש והציגו את עצמכם באופן אמיתי ואותנטי אך גם באופן המשרת אתכם ואת מטרותיכם.
  • פתחו בלוג והתחילו “לשחרר מידע” או סתם לשתף בחוויותיכם המקצועיות. ככל שתספקו יותר מידע שימושי וערכי, קרנכם יעלה ותוכלו במשך הזמן להתברג כברי סמכא בתחומכם.
  • השתתפו בדיונים, ענו על שאלות של אחרים באמצעות הניסיון האישי שלכם, צרו קשרים עם אחרים, הציעו חברות לאנשים מעניינים בתחומכם, אשרו בקשות חברות של אחרים וכל דבר נוסף שהפעילות ברשת החברתית מאפשרת לכם (ויש עוד המון).
  • שמרו על תדמית מכובדת ומקצועית. מה שאתם מעלים לרשת, יכול להישאר שם שנים רבות…
  • בפוסטים המקצועיים שאתם מעלים, זכרו את נושא הקישורים. כשהדבר מתאפשר ומתבצע “בטקט” ובמקצועיות, אל תהססו לצרף קישור הכולל כמובן את מילת המפתח.
  • לשם העצמת מילות המפתח, הוסיפו תגיות רלוונטיות במקומות המתאימים (לא תמיד אפשרי. אך תורם לחיזוק מילת המפתח במקומות בהם אכן ניתן להוסיף).
  • אל תשכחו ליהנות! פעילות ברשת חברתית פותחת בפניכם חלון הזדמנויות לשילוב בין “ביזנס אנד פלז’ר”. נצלו את המקסימום מאינטראקציה חברתית זאת.

 לסיכום

קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות היא דרך מצוינת להרוויח מכל הכיוונים: גם ליצור קשרים חברתיים חדשים ואיכותיים שלא היו נוצרים בדרך אחרת וגם לשווק את עצמכם, את האתר שלכם ואת האתרים שאתם מקדמים בדרך אפקטיבית, זולה ומהנה. ולרווקים שביניכם, אם על הדרך גם תמצאו בן זוג, מה רע?…