קוד יחסי ההמרה של גוגל – כבר לא חייבים להוסיף לוגו

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
במידה והנכם משתמשים בקוד יחסי ההמרה של גוגל אדוורדס, חלק מכם בוודאי ישמח לשמוע כי כעת כבר לא חייבים להציג את הלוגו "Google Site Stats" בדף ההמרות באתר.

במידה והינכם משתמשים בקוד יחסי ההמרה של גוגל אדוורדס, חלק מכם בוודאי ישמח לשמוע כי כעת, כבר לא חייבים להציג את הלוגו “Google Site Stats” בדף ההמרות באתר.

עד לא מזמן, ביטוי זה הופיע לאחר ביצוע “המרה” באתר (מילוי פרטים, ביצוע רכישה וכו’) והוא הוביל את הגולשים לדף יחסי ההמרה של גוגל אדוורדס עם הנחיות כיצד לחסום את המעקב.
מפרסמים התלוננו כי זה יוצר כפילות עם תקנון האתר, אשר בו הם מודיעים לגולשים על טכנולוגיות המעקב שלהם. בעקבות זאת החליטה גוגל להפוך אפשרות זאת לאופציונאלית ולא לחייב את בעלי האתרים לפרסם את זה. מי שמחליט לוותר על הצהרה זאת, מתבקש על ידי גוגל לציין את העובדה בתקנון האתר שלו.

במידה והינכם נמנים על משתמשי הקוד, זה ימשיך להופיע באתרכם אלא אם תחליטו לנקוט בפעולות לשינוי המצב – כאן תמצאו כיצד.

מי שמשתמש בקוד יחסי ההמרה יכול גם להשתמש בכלי האופטימיזציה – Conversion Optimizer שמטרתו לסייע בידיכם לשפר את ביצועי הפרסום שלכם.