גוגל קוד – מאפשר ניתוחים סטטיסטיים בהתאמה אישית

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
קידום אתרים מבוסס גם על ניתוח תנועת גולשים והסקת מסקנות באופן מושכל. ככל שתעמיקו בביצוע בדיקות, ניתוחים וקבלת החלטות על סמך עובדות וממצאים (בניגוד לתחושות בטן בלבד שיכולות לעתים להטעות), קרוב לוודאי כי תזכו לקבל תוצאות טובות יותר בתהליך קידום האתר שלכם ואף תגדילו את מחזור המכירות.
גוגל קוד – מאפשר ניתוחים סטטיסטיים בהתאמה אישית: גוגל מציעה כעת את Google Analytics עלGoogle Code 
העתקת הקוד הניתן לכם על ידי גוגל אנליטיקס והדבקתו באתר שלכם, מאפשרת לכם לקבל מידע בעל ערך רב אודות תנועת הגולשים. יחד עם זאת, משתמשים רבים אינם מסתפקים בנתונים אלה ומעוניינים באפשרויות מעקב נרחבות יותר. במידה והינכם נמנים על הקבוצה השנייה, גוגל מציעה לכם את גוגל קוד.
גוגל מאפשרת לכם לקבל את כל המידע לו הינכם זקוקים על מנת שתוכלו ליצור לעצמכם אנליטיקס מותאם אישית. מה זה יכול ייתן לכם למשל? שינוי אורך חיי מסע הפרסום, הוספת מנוע חיפוש חדש לרשימה של מנועי החיפוש שכבר מזוהים על ידי גוגל, קבלת נתונים משולבים משתי תוכנות סטטיסטיקות: Google Analytics ו – Google Urchin? ועוד.
כיצד עוד  גוגל קוד לסייע לכם?

 אם אתם מבצעים ניסוי בטא של מעקב תנועת גולשים, לגוגל קוד יש קטע שלם שיכול לסייע לכם ביישום. באפשרותכם לעיין גם בסקירה כללית אודות מסחר אלקטרוני, ואם אתם רוצים להבין טוב יותר איך עובד גוגל אנליטיקס, תוכלו לעיין בנושאים הבאים: tracking code execution  

  how Analytics uses cookies.
גוגל קוד לא נועד להחליף את מרכז התמיכה אלא לתת מענה לשאלות טכניות. במידה ואין לכם כישורים טכניים ברמה המאפשרת לכם להתמודד עם כל האפשרויות האלה בעצמכם (מה לעשות, לא כולם בנויים לזה…) תוכלו להסתייע בשירותם של היועצים המוסמכים של גוגל.
לסיכום:

קידום אתרים מבוסס גם על ניתוח תנועת גולשים והסקת מסקנות באופן מושכל. ככל שתעמיקו בביצוע בדיקות, ניתוחים וקבלת החלטות על סמך עובדות וממצאים (בניגוד לתחושות בטן בלבד שיכולות לעיתים להטעות), קרוב לוודאי כי תזכו לקבל תוצאות טובות יותר בתהליך קידום האתר שלכם ואף תגדילו את מחזור המכירות.