אבחון והמלצות לדף הנחיתה שלכם על ידי צוות האופטימיזציה של גוגל

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
צוות האופטימיזציה של גוגל מזמין אתכם לקבל ניתוח וייעוץ חינם לדף הנחיתה שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח מייל הכולל את כתובת ה-URL של דף הנחיתה ולקוות כי תהיו בין הזוכים המאושרים שיקבלו דיאגנוזה והמלצות חינם.
צוות האופטימיזציה של גוגל מזמין אתכם לקבל ניתוח ויעוץ חינם של דף הנחיתה שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח מייל הכולל את כתובת ה – URL של דף הנחיתה ולקוות כי תהיו בין הזוכים המאושרים שיקבלו דיאגנוזה והמלצות חינם. המייל חייב להישלח עד יום רביעי ה – 13/8.
במסגרת קידום אתרים ממומן: מודעות פרסום בגוגל, ביאהו וקמפיינים שונים ברשת, אופטימיזציה של דף נחיתה הינו פרמטר חשוב.
דף נחיתה הינו העמוד אליו מגיעים הגולשים מיד עם הקליקם על מודעת הפרסום שלכם במנועי החיפוש, בבאנרים ובפרסומות אחרות באינטרנט.
בעוד שהרעיון המרכזי של מודעת פרסום במסגרת קידום אתרים לא אורגני הוא, בין היתר, לשכנע את קהל היעד שלכם בכלל להגיע לאתר שלכם, המטרה המרכזית של דף נחיתה אפקטיבי היא להפוך את המבקרים ללקוחות שאכן יקנו את מה שהצבתם כיעד.
היעדים שלכם יכולים להיות: רכישת מוצר או שירות, מילוי פרטים, הרשמה לניוזלטר ועוד.
דף נחיתה מוצלח הינו, פעמים רבות, תוצר של ניסוי ותעייה. ככל שהתקציב שהגדרתם עבור קידום אתרים ממומן גבוה יותר,מומלץ להשקיע יותר באופטימיזציה של דפי הנחיתה, שכן, דף נחיתה איכותי עשוי להגדיל את המכירות שלכם במאות אחוזים.
גוגל מציעה מגוון כלים, טיפים ועצות לאופטימיזציה של דפי נחיתה כאן.