אפשרות חדשה בגוגל אנליטיקס – ניתוח מודעות פרסום בטלוויזיה

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בהמשך לדו"ח שהושק במרץ על ידי גוגל אנליטיקס, התווסף דו"ח חדש, המסייע בניתוח תוצאות פרסום לא מקוון - דו"ח קמפיין טלוויזיוני. דו"ח זה מבטא שוב את העמקת האינטגרציה בין גוגל אנליטקס וגוגל אדוורדס, ומאפשר למדוד באופן מקוון את אפקטיביות השיווק הלא-מקוון.
בהמשך לדו”ח שהושק במרץ Audio Campaigns report על ידי גוגל אנליטיקס, התווסף דו”ח חדש, המסייע בניתוח תוצאות פרסום לא מקוון – דו”ח קמפיין טלוויזיוני. דו”ח זה מבטא שוב את העמקת האינטגרציה בין גוגל אנליטקס וגוגל אדוורדס, ומאפשר למדוד באופן מקוון את אפקטיביות השיווק הלא – מקוון.
AdWords TV AdsTV – קובץ וידאו, לחשבון האדוורדס שלכם ובאמצעות מספר קליקים להתחיל מסע פרסום על ידי בחירה מתוך למעלה מ – 90 תחנות טלוויזיה, את פרסום המודעה. תוכלו גם לבחור את היום והשעה, את קהל היעד מבחינה דמוגראפית ואת סוג התוכנית המועדפת עליכם. במידה והנכם זקוקים לעזרה ביצירת מודעת TV, תוכלו למצוא מפיקים דרך יצירת המודעות – Ad Creation Marketplace. מדובר בתהליך יעיל ופשוט לפרסום בטלוויזיה (לפחות לטענת גוגל). הינה מערכת דיגיטאלית המפיצה מודעות טלוויזיה לערוצים כלל ארציים. אתם יכולים להעלות מודעת
יתרון אדיר נוסף הוא כמובן היכולת לעקוב אחר התוצאות. אם חשבון האדוורדס שלכם מקושר לחשבון גוגל אנליטיקס, תוכלו בקלות לראות את ההשפעה על התנועה באתר בעת הצגת המודעה בטלוויזיה.
הפרמטרים אותם ניתן כרגע לקבל:
  • מידת החשיפה
  • כמות הפעמים שהמודעה מוצגת
  • עלות – Cost
  • שיעור חשיפה – CPM
תוכלו להציב נתונים אלה בטבלה, לצד הנתונים האחרים כמו: המרות, כמות מבקרים, זמן שהייה ממוצע ועוד. באופן זה, תוכלו למצוא קורלציה בין פרסום המודעה והתנועה באתר.
מסעות פרסום מסוג אודיו וטלוויזיה מתאימות בעיקר למפרסמים הבוחרים לנצל באמצעות גוגל את אפשרויות הניתוח של הפרסום הלא-מקוון.
בגוגל אדוורדס מנהלים כעת מבצע יח”צ שמי שיזכה להשתתף בו, יוכל לקבל מימון עד סך 2000$ ליצירת מודעת טלוויזיה.
AdWords TV AdsTV – קובץ וידאו, לחשבון האדוורדס שלכם ובאמצעות מספר קליקים להתחיל מסע פרסום על ידי בחירה מתוך למעלה מ – 90 תחנות טלוויזיה, את פרסום המודעה. תוכלו גם לבחור את היום והשעה, את קהל היעד מבחינה דמוגראפית ואת סוג התוכנית המועדפת עליכם. במידה והנכם זקוקים לעזרה ביצירת מודעת TV, תוכלו למצוא מפיקים דרך יצירת המודעות – Ad Creation Marketplace. מדובר בתהליך יעיל ופשוט לפרסום בטלוויזיה (לפחות לטענת גוגל). הינה מערכת דיגיטאלית המפיצה מודעות טלוויזיה לערוצים כלל ארציים. אתם יכולים להעלות מודעת
יתרון אדיר נוסף הוא כמובן היכולת לעקוב אחר התוצאות. אם חשבון האדוורדס שלכם מקושר לחשבון גוגל אנליטיקס, תוכלו בקלות לראות את ההשפעה על התנועה באתר בעת הצגת המודעה בטלוויזיה.
הפרמטרים אותם ניתן כרגע לקבל:
  • מידת החשיפה
  • כמות הפעמים שהמודעה מוצגת
  • עלות – Cost
  • שיעור חשיפה – CPM
תוכלו להציב נתונים אלה בטבלה, לצד הנתונים האחרים כמו: המרות, כמות מבקרים, זמן שהייה ממוצע ועוד. באופן זה, תוכלו למצוא קורלציה בין פרסום המודעה והתנועה באתר.
מסעות פרסום מסוג אודיו וטלוויזיה מתאימות בעיקר למפרסמים הבוחרים לנצל באמצעות גוגל את אפשרויות הניתוח של הפרסום הלא-מקוון.
בגוגל אדוורדס מנהלים כעת מבצע יח”צ שמי שיזכה להשתתף בו, יוכל לקבל מימון עד סך 2000$ ליצירת מודעת טלוויזיה.