טיפים להשגת קישורים בהשקעה מינימאלית

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
כל מי שעוסק ב-SEO מבין עד כמה חשובים הקישורים לאתר. מאט כץ, המהנדס הראשי של גוגל, מספק טיפים לקבלת קישורים איכותיים, ללא תשלום, בהשקעה של מינימום זמן.

כל מי שעוסק ב- SEO מבין עד כמה חשובים הקישורים לאתר. מאט כץ, המהנדס הראשי של גוגל, מספק טיפים לקבלת קישורים איכותיים, ללא תשלום, בהשקעה של מינימום זמן. חלק מהטיפים מיועדים בעיקר לאתרים באנגלית, אך ניתן לאמץ את הרעיונות המרכזיים וליישמם בדרכים שונות ומקוריות.

  • ספקו שירות יעיל, באופן חד – פעמי. זה לא דורש מאמץ מיוחד. לדוגמא:
    • הירשמו באופן חד פעמי וללא תשלום באתר:http://www.stclaire.com/go/industrial_signage/sb2/html
    • אתר זה מספק אתר זה מספק ממשק מקוון ליצירת מודעות אזהרה. תקבלו כאן קבציפי.די.אף מוכנים להדפסה. אתר זה מעולה ליצירת מודעות משעשעות. ניתן לראות דוגמא בבלוג של מאט כץ.
    • אנשים שונאים לקבל ספאם במייל. אם כתובת המייל שלכם מופצת באופן חופשי באתרי הרשת, תקבלו יותר ספאם במייל.
    • במידה והדבר נראה מסובך בעיניכם, תוכלו להשתמש ב – JavaScript בכתובות המייל.
    • לוקח כתובת מייל רגילה והופך אותהלמשהו שנראה כך: daven@spa&#109.
    • מחפשי המיילים לא יטרחו להתעסק עם זה…
  • ספקו שירות מתמשך כגון שירות מבוסס ווב כגון: Bloglines הינו דוגמא מצוינת.
  • הפכו להיות מקור לאחרים בתעשייה שלכם:
    • ניתן לעשות זאת באמצעות כתיבת בלוג אישי או בלוג של החברה. בלוג הינו דרך מצוינת לקבלת קישורים ולהעברת מסרים.
    • אם אתם חוששים מפני כתיבת בלוג, אתם יכולים להתחיל בניוזלטר, במחקרים, בסקרים וכו’.
    • הציעו הדרכות מקוונות והעשירו את הגולשים שלכם בידע יעיל ושימושי. לדוגמא: חברה המציעה שירותי תרגום לשפות, יכולה לדוגמא, לספק הדרכה בסיסית בשפה היפנית. ניתן להסביר על ההבדלים בין היראגנה, קטאקנה וקנג’י (צורות כתיבה שונות בשפה היפנית). במידה ותציעו רק מידע בסיסי וקצר על השירותים שלכם, זה יראה כמו ברושור והתנועה באתר תהיה נמוכה הרבה יותר. אתרים מעניינים, שופעי ידע, זוכים בהרבה יותר קישורים.
  • ספקו אינפורמציה בעלת ערך. היו ראשונים, מקוריים ויצירתיים. נצלו הזדמנויות להפוך לברי סמכא בתחומכם.
  • התראיינו והשיגו מאמרים שנכתבים עליכם. שימו לב: דעות שנויות במחלוקת, אמנם זוכות בתשומת לב רבה, אך משפיעות על דעת האנשים. אם אתם חולקים על דעתם של אחרים באופן קבוע, זה ישפיע על המוניטין שלכם.
  • שכללו את המוצר שלכם ואפשרו פונקציות חדשות. מוצרים מעניינים יזכו לתשומת לב רבה יותר, להתעניינות גדולה יותר ומכאן גם לכמות קישורים גבוהה יותר.