מודעות וידאו בדפי התוצאות של Google: איך ומדוע

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בניסוי "הזמן - בלבד" ישובצו אייקונים קטנים בצורת "סימן פלוס" בסמוך למודעות טקסט רגילות, מהסוג שניתן לראות לפעמים ב-Google Maps. בעת הקלקה, האייקון יתרחב ויחשוף מודעת וידאו שהגולש יוכל להפעילה באופן ידני.
בניסוי “הזמן – בלבד” ישובצו אייקונים קטנים בצורת “סימן פלוס” בסמוך למודעות טקסט רגילות, מהסוג שניתן לראות לפעמים ב – Google Maps. בעת הקלקה, האייקון יתרחב ויחשוף מודעת וידאו שהגולש יוכל להפעילה באופן ידני.
הדובר של Google, Brandon McCormick, מוסר כי מפרסמים ישלמו בגין הקלקה, בין אם ההקלקה תפעיל את סרטון הוידאו, ובין אם תוביל את הגולש לדף נחיתה.
“הצעות מחיר למילות חיפוש יתנהלו בממשק ה – Adwords ומפרסמי וידאו יתחרו בקישורי טקסט ממוקדי מיקום. מודעת הוידאו עדיין חייבת להיות הטובה ביותר בכדי שתופיע, על פי האלגוריתם quality score (ניקוד איכות)”, מוסר מקורמיק.
מקורמיק אומר כי Google מעוניינת להוסיף מודעות מפוארות יותר לדף תוצאות מנוע החיפוש, מפני שהאנשים התרגלו לראות סרטוני וידאו ואף מצפים לכך.
הוא אומר שככל שסרטוני הוידאו נהיים מקובלים יותר ויותר ברשת האינטרנט, אנשים מתרגלים לקבל מידע באופן זה.
“אנו חושבים כי שימוש במודעת וידאו באמצעות האייקון “פלוס”, תשמר חוויית משתמש חיובית ב – Googleואף תעצים את חוויית המשתמש”.
על פי מקורמיק, Google חפצים להוכיח כי אין מדובר בגורם מפריע. קרוב לוודאי, כי ניתן יהיה להיווכח בכך כבר במהלך השבוע הבא.