אופטימיזציה לתוכן של אתרים באינטרנט

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
אופטימיזציה של תוכן היא תהליך מתמשך ומתעדכן. אם תהיה נאמן לגישה זו, תראה תוצאות במכירות שלך.

תוכן טוב שווה יחס המרות

זוהי כנראה הנקודה הקשה ביותר למכור ללקוח כשמקדם האתרים מתחיל לדבר. כמובן שאנשים יודעים שהם צריכים להיות מדורגים בגוגל, ושהם צריכים לבנות נוכחות באינטרנט, וכמובן שכולם יודעים שהם צריכים לקבל תנועה לאתר שלהם.

אבל תכנים לאתר? שנקודה זו עולה יתכן כי הלקוח יגיד כי הם כבר שמו את כל החומר הפרסומי שלהם באתר וזה עובד טוב בשבילם.

ובכן, לא תמיד. אופטימיזציה של תכנים היא מיומנות שלחלק ממקדמי האתרים יש. מילים מוכרות, תמונות יתכן ומוכרות יתכן ולא. אתה צריך לשכנע את הלקוח לבצע פעולה, וברוח זו מצורפת רשימה של דברים שכדאי לעשות בעת אופטימיזציה של תכנים ודברים שלא כדאי לעשות:

דברים לעשות:

  • השתמש במילות המפתח העיקריות שאתה מכוון בכל עמוד.
  • השתמש במילות המפתח כקישורים.
  • צור כותרות דף שמושכות את העין ומגרות את העין. זכור כי מילים מוכרות וגרפיקה לא.
  • הגבל את מילות המפתח ל 2 או 3 כל עמוד. אחרת אתה עלול להיות מסומן כספאמר.
  • צור תוכן נדרש כמו שאלות נפוצות, איך עושים.., לוח אירועים בתעשייה ומאמרים שייכים לתחום/מוצר שלך.
  • השתמש בתגית תאור אתר של מנועי החיפוש בכל הדפים באתר שלך.
  • תמיד שים לב למתחרים ואיך הם מדורגים לאותה מילות מפתח.
  • התמקד בדפים שיש לך בהם המרות רבות.
  • חשוב כמו כתב ושאל את עצמך 5 שאלות – מי,מה,מתי,איפה,למה.
  • הצג את המיקום שלך. מחקרים מצביעים כי אנשים מחפשים ספקים מקומיים, אפילו כשהם און-ליין.

דברים שאתה צריך להימנע מהם:

  • הכנסת מילות מפתח לתוכן שמוגן בזכויות יוצרים.
  • לשכוח מה הקהל שלך מחפש.
  • להשאיר את כותרת העמוד ריקה.
  • להשתמש ביותר מדי גרפיקה.
  • ביצוע שינויים דחופים מדי באתר. כדי לראות תוצאות בקידום אתרים יש לחכות 6 חודשים.

אופטימיזציה של תוכן היא תהליך מתמשך ומתעדכן. אם תהיה נאמן לגישה זו, תראה תוצאות במכירות שלך.