אז מהם בעצם קודי סטטוס של דפים?
אם נסכם בקצרה את ההסבר בסרטון, קודי סטטוס (או קודי חזרה) הם ערוצי תקשורת בין השרת של הדף שאת כתובתו הקלדנו לבין הדפדפן במחשב שלנו. המשמעות היא שכאשר נקליד בדפדפן כתובת URL מסוימת, נקבל את קוד הסטטוס שלה (מאחורי הקלעים).
כמקדמי אתרים, יש כמה קודים שחשוב מאוד שנכיר, ובסרטונים הבאים ג’קי ירחיב עליהם אף יותר.
איך בודקים את קוד הסטטוס של הדף?
תוכלו למצוא כמה כלים חינמיים באינטרנט, בנוסף לכלים של גוגל (שעליהם ג’קי יסביר לעומק בסרטונים הבאים), וכדאי לבחור בכלי איכותי ואמין, כמו זה שמוצג בסרטון. בשורת הבדיקה בכלי מדביקים או מקלידים כתובת URL ומקבלים את הקוד שלה.
כעת ניתן לראות בסרטון מגוון דוגמאות לקודי חזרה של דפים שונים – דפים תקינים, דפים שאינם קיימים ומחזירים קוד 404 (לעומת דפים שאינם קיימים ומחזירים קוד 200) וגם דפים שעברו הפניה (קבועה או זמנית) לכתובת אחרת.
קוד הסטטוס של הדף וקידום אתרים
כחברת קידום אתרים עם ניסיון של שנים רבות, אנו יודעים היטב עד כמה חשוב להיות ערים לקודי הסטטוס של דפי האתר, לציין מהי התצורה הנכונה של כתובות האתר ולשמור עליהן אחידות וללא שינוי. בסרטונים הבאים נראה לכם מהי הדרך הנכונה לבצע שינויים בכתובות ה-URL של האתר, כאשר אלו נדרשים.
רוצים ללמוד עוד על הנושא של קודי סטטוס? הצטרפו לקורס לשיווק דיגיטלי