אם אתם רוצים לקדם את האתר וטרם התחברתם לכלים גוגל אנליטיקס ו-Google Search Console, חשוב מאוד שתעשו זאת מוקדם ככל האפשר. בסרטון זה תקבלו הדרכה מלאה על כל השלבים ליצירת חשבון בכלים הללו.
ראשית, ג’קי מציג את כלי גוגל אנליטיקס ומסביר כיצד לבחור שם חשבון, כיצד לבצע הגדרות ראשוניות נכונות ומדויקות לחשבון שלכם וכיצד להשתמש בקוד האימות שניתן לכם לצורך אימות האתר. לאחר הטמעת קוד האנליטיקס באתר, תתחיל גוגל לאסוף מידע הקשור לאתר ולהגיש אותו לשימושכם.
בעבור מקדמי אתרים, כלי Google Search Console הוא חיוני לצורך העבודה, אף יותר מהאנליטיקס, ועל כן חשוב מאוד לפתוח בו חשבון לאתר המקודם.
כעת ג’קי מראה כי ניתן לפתוח חשבון ב-GSC בשתי צורות שונות: דומיין או קידומת של כתובת URL. ברוב המקרים נבחר באפשרות השנייה, אך זה תלוי באתר המקודם. גם כאן, כמו באנליטיקס, חשוב מאוד להקליד נכון ובמדויק את כתובת האתר שבעבורו אנו פותחים את החשבון. וגם כאן, כמו באנליטיקס, נדרש אימות של הבעלות על הנכס לצורך קבלת המידע עליו, ויש שיטות אימות שונות, שעליהן ג’קי מסביר בסרטון (ויש גם טריק קטן ושימושי מאוד). לאחר אימות הנכס, יתחיל להיאסף בהדרגה המידע על האתר בכלי.
רוצים ללמוד עוד על Google Search Console וגוגל אנליטיקס? הצטרפו לקורס לשיווק דיגיטלי