גלישה לדף אינטרנט מתאפשרת באמצעות גלישה לכתובת URL מסוימת, בהקלדה או דרך קישור.
דף התוצאות בגוגל מורכב מרשימה של כתובות URL, והמשמעות של קידום אתר היא למעשה קידום כתובת URL של דף מסוים באתר בעבור ביטוי מסוים. חשוב שלכל דף שנרצה לקדם תהיה כתובת URL יחידה וייחודית – היא הכתובת הקנונית של הדף. כל שינוי, ולו המינורי ביותר, בכתובת ה-URL יכול לגרום לכך שהדף ירד בדירוגים או ייעלם מגוגל.
כעת מציג ג’קי כמה כתובות URL שנראות מאוד דומות, אך הן נבדלות זו מזו בהבדלים קטנים שהן למעשה מאוד משמעותיים. ייתכן שכל הכתובות הללו מובילות למה שנראה לנו כאותו דף, אך גוגל עשויה לזהות אותן כדפים שונים, ואפילו לאנדקס כל אחד מהם בנפרד, וזה עלול לפגוע באתר. על כך תלמדו עוד בסרטונים הבאים.
רוצים ללמוד עוד על כתובות URL ומנועי חיפוש? הצטרפו לקורס לשיווק דיגיטלי