טיפים, פתרונות ותשובות בקידום אתרים

דירוג האתר ובחירת מילות מפתח

פתרונות שיווק באינטרנט גם לעסקים קטנים
כאשר בוחרים מילות מפתח לקידום, חשוב מאוד להתייחס לדירוגים של דפי האתר שלנו בעבור מילים אלו. כיצד נתייחס למילים בטופ 5? ובטופ 20? ולמצבים נוספים? הכול בסרטון זה

הסרטון נגיש לתלמידים ולבוגרים שלנו בלבד!

אם אתם שייכים לקבוצה האיכותית הזו  הירשמו כאן ולאחר אימות הפרטים תוכלו לצפות בסרטונים.

רק טוב

בסרטון זה ג’קי מדבר על השפעת דירוגי האתר על בחירת המילים לקידום.

גוגל מראה לנו ב-GSC את ממוצע הדירוגים שלנו בתוצאות החיפוש שלו, אבל הוא אינו מראה נתונים מדויקים. על מנת לראות דירוגים מדויקים, כדאי להשתמש בכלי מקצועי, כמו WebCEO או כל כלי אחר שתבחרו.

בדוח ב-WebCEO אנחנו יכולים לראות את הדירוג העדכני של האתר במנוע החיפוש של גוגל (לפי מיקום גיאוגרפי ומכשיר) בשפה מסוימת בעבור הביטוי. חשוב להתייחס למיקום הגיאוגרפי הנכון ביותר לאתר בכדי לקבל נתוני דירוגים רלוונטיים. הכלי הזה מראה לנו גם איזה דף מדורג בעבור כל מילת מפתח. מכך ניתן ללמוד כמה דברים חשובים:

מילים בטופ 5

כדאי להתייחס באופן מיוחד למילים שבהן האתר מדורג בחמישייה הפותחת ושאינן מניבות כרגע לידים, למרות שמספר ההופעות שלהן מאוד גבוה. בבחירת המילים ניתן לסמן מילים כאלו כמילים לשימור, שאיננו רוצים בהכרח שהן יתקדמו בדירוגים, אבל שהן כן יביאו יותר הקלקות ולידים – כיצד? לג’קי יש כמה רעיונות…

מילים בטופ 20

כדאי להתייחס גם למילות מפתח שאנו מדורגים בהן ב-20 המקומות הראשונים. אלו מילים שעשויות להיות עדיפות לקידום על פני מילים אחרות, שהן אולי תחרותיות פחות, שכן יידרש פחות מאמץ לשפר את דירוגי האתר כאשר הוא כבר מופיע בדף התוצאות השני.

הקלקות לצד דירוג נמוך או דף שאינו רלוונטי

מומלץ לשים לב גם למילים שמדורגות מאוד נמוך, אבל גולשים הגיעו עד אליהן ואף הקליקו עליהן. אם הגולש הגיע כל כך רחוק בחיפוש אחר מענה טוב לשאילתת החיפוש שלו, זה יכול להיות מעניין. מנגד, מילות מפתח שבהן האתר מדורג גבוה אבל עם דף לא רלוונטי צריכות להדליק לכם אור אדום…

רוצים ללמוד עוד על דירוג האתר ובחירת מילות מפתח? הצטרפו לקורס SEO אונליין

עוד טיפים ופתרונות לבעיות בקידום אתרים בנושא:

youtube chanel
הרשמו לערוץ והשארו מעודכנים

אתם שואלים ואנחנו עונים

אם יש לכם שאלות ובעיות נוספות שטרם זכו למענה בסרטון ואתם מוכנים לשתפן עם כולם, אנחנו נשמח ליצור סרטון וידאו שיספק לכם את התשובות. לצורך כך, אנא מלאו את הטופס המצורף או צרו עמנו קשר באחת הדרכים המפורטות באתר.

[gravityform id=24 title=false description=false]