מעל 17 שנים ו- 3,500 בוגרים!!!

קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

המועד הקרוב:

22/1/24, 17:30-20:45, ימי שני וחמישי

נגן וידאו

פותחים דלת לקריירה חדשה בקידום אתרים ובשיווק דיגיטלי

קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי הוא פיתרון מצוין לכל מי שמעוניין להשתלב באחד מהמקצועות המבוקשים: קידום אתרים (SEO), קידום ממומן (PPC) או שיווק במדיה חברתית (SMM). בין אם מדובר ברכישת מקצוע חדש ובין אם מדובר בהסבה מקצועית, קורס קידום אתרים הוא הדרך הטובה ביותר לעשות את הצעדים הראשונים לתוך התחום המרתק והצומח הזה.

הקורס מקנה לתלמידיו את הכלים והידע הנדרשים להקמת עסק מצליח כעצמאים, או לחלופין, להשתלבות כשכירים בסוכנויות שיווק דיגיטלי, במשרדי פרסום או בעסקים וארגונים המעוניינים לקדם את אתריהם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות בארץ ובעולם.

הקורס בשיתוף מכללת ג'ון ברייס

הקורס בפיקוח ומוכר לפקדון חיילים משוחררים

לזכאים תוענק תעודה מטעם משרד העבודה

סיפורי הצלחה

הגאווה הגדולה שלנו היא לראות את בוגרי הקורס עושים חיל בתחום קידום האתרים והשיווק הדיגיטלי ויוצרים לעצמם קריירה ומוניטין מצוינים. אתם מוזמנים לקרוא את סיפורי ההצלחה של כמה מהם, ואולי בעתיד, גם סיפור ההצלחה שלכם יופיע כאן.

ליאת קדוש
ליאת קדושלסיפור המלא >>
קרא עוד
"הקורס היה מהנה ומלמד. קיבלתי ועודני מקבלת הכוונה ומענה לשאלות עד עצם היום הזה 😉 ועל הדרך זכיתי להכיר אדם מופלא "
טל אקרמן
טל אקרמןלסיפור המלא >>
קרא עוד
"בקורס, שהיה מצוין ומאוד מקיף, נפתח בפניי עולם חדש ומרתק שמאוד נהניתי ממנו. התלהבתי מהעובדה שמדובר בעבודה מאוד יצירתית ומעניינת"
סטלה גרנד
סטלה גרנדלסיפור המלא >>
קרא עוד
"היום קידום אתרים הוא מקור הפרנסה שלי כעצמאית. יש לי מעגל לקוחות שמאוד מרוצים מהעבודה שלי, ובמקרים רבים הם אלה שמביאים לי לקוחות נוספים"
וובה לובנצוב
וובה לובנצובלסיפור המלא >>
קרא עוד
"ביצעתי ברצינות את המטלות והרחבתי את ידיעותיי מעבר לנלמד בכיתה היא שעזרה לי להגיע למשרה טובה עוד בטרם הסתיים הקורס"

התנסות מעשית ללא הגבלה

בהתנסות הבוגרים מקדמים הלכה למעשה אתר, שלהם או של לקוח שלהם בליווי צמוד של מקדם אתרים בעל ניסיון רב בתחום ובליווי והכשרה.

ועוד משהו … ההתנסות חינם ואינה מוגבלת בזמן!

אחד על אחד עם ג'קי

בוגרים ממליצים

במהלך 17 השנים האחרונות סיימו את קורס קידום האתרים שלנו יותר מ-3500 בוגרים. אתם מוזמנים להתרשם מהמלצותיהם החמות על הקורס, על צוות המרצים ועל תכני הלימוד שפתחו להם את הדלת לקריירה חדשה.

טליה בן הרוש
טליה בן הרוש
קרא עוד
"מורים מקצועיים, תוכן מקיף, תמיכה אין סופית והכי חשוב, הם לא מרפים ממך עד שאתה מוצא עבודה"
גלעד צאיג
גלעד צאיג
קרא עוד
"מעבר לקורס המקצועי והמצוין, כשיצאתי לחיים האמתיים ולא משנה כמה זמן עבר, תמיד יש לי תמיכה מקצועית, בכל יום ובכל שעה"
רותם וילקום
רותם וילקום
קרא עוד
"הקורס היה מרתק, מעניין, מפתח ובעיקר נתנו לי הכלים להתמודד עם עבודת הקידום. כיום אני מתפרנסת מצוין ונהנית מכל רגע"
גרי רויף
גרי רויף
קרא עוד
"לא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים, הקורס של סאו סימפל וג'קי סויקיס יקנו לכם את כל הכלים הדרושים להצליח בתחום"

פרטים על קורס שיווק דיגיטלי

תוכנית הקורס:

במפגש זה נעסוק בנקודות שונות במבנה האינטרנט הקשורות לעולמו של איש השיווק הדיגיטלי. נלמד מהי סביבת שרת לקוח ונרחיב בנושא כתובות ה-IP ושמות המתחם השונים, סיומות הדומיינים (TLD), היסטוריית הדומיין וההתחקות אחריה.

נכיר את נושא אחסון האתר ואת חשיבות בחירת ספק אחסון, שרת ומיקום גיאוגרפי לקידום האתרים, שרתי ה-DNS, תהליך העברת אתר משרת אחד לאחר ועדכון, רכישת שם מתחם חדש או שינוי שם מתחם לאתר קיים.

נרחיב בעניין הדרישות מחברת אחסון האתר וספק הדומיינים ונציג מקרים שבהם היו ליקויים בפרמטרים אלו וכיצד זה השפיע על דירוג האתר במנועי החיפוש.

בשיעורים אלו יכירו המשתתפים את שפת ה-HTML ו-JavaScript וילמדו להקים אתר וורדפרס תוך מתן הדגשים לפרמטרים המשפיעים על קידומו במנועי החיפוש.

בחלק זה נבצע היכרות מעמיקה עם מנועי החיפוש האורגניים גוגל ובינג. ניחשף לגורמים העיקריים המשפיעים על דירוג האתרים במנועי החיפוש בארץ ובעולם בשפות שונות ונשווה בין הקידום האורגני לקידום הממומן מבחינת יעילות, עלות והתאמה לסוג האתר המקודם.

באופן טבעי, נתמקד בעיקר במנוע החיפוש של גוגל ונרחיב על השינויים שחלו באלגוריתמים שלו בשנים האחרונות. נכיר את הרובוטים השונים של מנועי החיפוש ונלמד כיצד ניתן לעקוב אחר פעילותם ברשת ולגרום להם להגיע אל האתר לעתים תכופות יותר. נכיר גם את המטמון של גוגל ונלמד על האופן שבו דפי האתרים מאונדקסים בו. בנוסף נראה כיצד באמצעות כמה פעולות פשוטות ניתן למצוא חסמים באתרים קטנים וגדולים כאחד. לשם הדגמה, נבדוק את נראותם של הפורטלים הגדולים.

בסופו של שיעור זה יוכל כל אחד מהתלמידים לענות על שאלות כגון: האם ניתן לקדם אתר המבוסס על כל פלטפורמה שהיא כגון Wix, WordPress, Joomla, Drupal או אתר הנבנה בהתאמה אישית בשפות תכנות שונות כגון dot net, asp, php, זאת בהתבסס על הבנה מלאה של מבנה דף תוצאות החיפוש וידיעת הפרמטרים המשפיעים עליו.

ה-AI הופיע בחיינו כסערה ומשנה הכל. אם בעבר רק גרפיקאים יכלו לייצר לוגו ולערוך תמונות, ורק קופירייטרים יכלו לכתוב מאמרים ומסרים שיווקיים היום מגוון רחב של שירותים יכולים להיעשות בלחיצת כפתור.

השיווק צפוי להפוך למורכב יותר הן בקידום האורגני והן בקידום הממומן, בגוגל ובמדיה החברתית.

בפרק זה נלמד להכיר את כלי הבינה המלאכותית אשר ישדרגו אותנו כאנשי מקצוע ויחסכו לנו משאבים יקרים של זמן וכסף לצד שיפור משמעותי של תוצרי עבודתנו.

 

בין הנושאים הנלמדים:

  • ההיסטוריה של הבינה המלאכותית ולמה כל זה מתרחש בימים אלו
  • מושגים בסיסיים כמו: AI, ML, DL
  • היכרות עם מגוון כלי בינה מלאכותית ומאגרי כלים לדוגמא: Runway, CHATGPT, Midjourney, Tome, DID, Playground, Picfinder, Eleven Labs ועוד
  • שימוש בכלי בינה מלאכותית לשם יצירת תוכן  מכל הסוגים ולכל סוגי הפלטפורמות.
  • כתיבת פרומפטים, עשה ואל תעשה בכתיבת פקודות
  • יצירת תמונות חדשות ועריכה מתקדמת של תמונות קיימות
  • קידום אתרים ושיווק באינטרנט בעזרת כלי AI – לחבר את כל הנקודות.

קידום אתר אורגני הוא תהליך ארוך ומורכב ותחילתו בבחירת ביטויים יעילים לקידום האתר. ביטוי יעיל מוגדר ככזה שהסיכויים לקדם בו את האתר גבוהים ושהתמורה ללקוח לאחר דירוגו של האתר בראש התוצאות תהיה גבוהה.

בשל החשיבות הגדולה של הנושא אנו מקדישים לכך בקורס 12 שעות!
נלמד לזהות פלחי שוק, לנתח מגמות ורמת תחרותיות של המתחרים, לבנות מדרגים שונים כולל מדרג SEO (מדרג זה מועבר בשלב מתקדם יותר של הקורס).

בשנים האחרונות החלו מנועי החיפוש, וגוגל בראשם, למפות אתרים לפי איכות התוכן שבהם. ביחידה זו ייחשפו המשתתפים לכל אותם פרמטרים המגדירים את איכות התוכן בעיני כלל מנועי החיפוש, הכוללים מלבד טקסטים גם תמונות, קבצי וידאו, מפות, תגובות, ביקורות גולשים, דירוגים ועוד.

נלמד באופן מקיף כיצד למקסם את סך המרכיבים למרכיב אחד – תוכן איכותי, הן באתרי מסחר הן באתרי תוכן גדולים וקטנים. נלמד כיצד להנגיש תכנים סמנטיים למנועי החיפוש וכיצד הדבר משפיע על נראות תוצאות החיפוש. נכיר את עולמות התוכן והחיפוש של גוגל, כגון Google Images, Google Maps, Google Business, Google Local, שאותם ניתן לנצל לטובת קידום האתר.

בנוסף נרחיב בנושא הכפלת תכנים ונראה כיצד ניתן להתמודד עם התופעה, כולל תופעת גניבת התוכן.

לפני כמה שנים תהליך קידום אתר היה פשוט יחסית. על בעל האתר או חברת הקידום היה לדאוג לכמות מספקת של קישורים נכנסים (קישורים חיצוניים המצביעים על האתר) וברוב המקרים ללא כל התייחסות לאיכות הקישורים הללו.

כיום המצב שונה לחלוטין. כמות קישורים נכנסים גבוהה מדי יכולה לגרום להענשת האתר על ידי מנועי החיפוש ולפגיעה אנושה במיקומו בתוצאות החיפוש עד למצב שלא ניתן יהיה לחזור ולשקמו!

על כן, בשיעור זה נלמד כיצד לבנות פרופיל קישורים איכותי, ניחשף לכלים מקצועיים שבאמצעותם נוכל לנטר את פעילות המתחרים במאמציהם להשיג קישורים ואף למצוא קישורים זדוניים שהופנו לאתר שלנו במטרה לפגוע בו.

“הקישורים החדשים” – כך יש המכנים את תחום ה-Social SEO, שזכה לחשיפה גדולה עם צמיחתו של העידן החברתי. נושא זה עוסק בסיגנלים החברתיים המשודרים למנועי החיפוש ובהשפעתם על דירוג האתרים (ואנחנו לא מדברים על פייסבוק).

בשיעור זה נכיר את הרשתות החברתיות הרלוונטיות לפעולת הקידום ונלמד כיצד לאתר רשתות נוספות לטובת הגברת הנראות ברשת ויצירת הפניות איכותיות.

חשוב להדגיש כי אנו מלמדים את הנושא הזה כבר יותר משמונה שנים, הרבה לפני שחברות הקידום בארץ החלו לעסוק בו…

מבנה האתר, זמני התגובה ואופן הנגשת התכנים השונים למנועי החיפוש הם רק חלק מתהליך אופטימיזציית המבנה. התלמידים יכירו דרכים שונות לטיפול בנקודות אלו ולשיפורן.

יחידה זו כוללת הרחבה
בעניין החלפת שמות מתחם ושדרוג אתרים תוך שמירה על הישגי הקידום, הפקת דו”ח ללקוחות על ממצאי האופטימיזציה והתמודדות עם חברות פיתוח.

ביחידה זו ישתמשו התלמידים בשניים מהכלים המובילים בעולם בתחום קידום האתרים.

בשיעור זה נלמד שיטות לאיסוף וניטור מידע על הגולשים באתר ממקורות התנועה השונים, כולל התנועה האורגנית והממומנת, תנועה מרשתות חברתיות, קמפיינים, שיתופי פעולה, ניוזלטרים ועוד.
לצורך זיהוי קהלי הגולשים, בחינת ביצועי האתר ויעילות מקורות התנועה, נכיר את כלי Google Analytics ואת הפיצ’רים השונים שמציע הכלי, כולל בחינת קמפיינים מותאמים אישית, הגדרת יעדים, משפכים ועוד.

בחלק זה נבין את חשיבותו של נושא ההמרות ונלמד כיצד למטב אותן תוך התייחסות לדפי נחיתה ממירים, קריאה לפעולה ושימוש ניסויי תוכן מבוקרים בכלי Google Analytics לצורך בחינת יעילות הדפים. כמו כן נכיר את תופעת הקניבליזם ונלמד כיצד ניתן לטפל בה.

המשתתפים ייחשפו לכלי מנהל האתרים של גוגל ובינג, ילמדו כיצד לחבר אליהם את אתרי הלקוחות הפוטנציאליים וכיצד לתפעל את הכלים ולהפיק מהם את המרב.

פייסבוק היא הפלטפורמה החברתית החזקה בעולם ובארץ, וזו הסיבה לפופולריות שלה בקרב עסקים קטנים וגדולים. כל מותג וארגון מבינים את חשיבותה ותרומתה הרבה של החשיפה ברשת חברתית זו למיתוג, לחשיפה, להגדלת התנועה לאתר, ובעקבות כך, להגדלת המכירות.

להלן רשימת הנושאים המועברים ביחידת לימוד זו:

  • סקירה כללית של מבנה וכללי הממשק
  • אבטחת החשבון הפרטי והעמוד העסקי
  • היכרות עם האלגוריתם לדירוג התכנים בניוז פיד
  • בניית עמוד אוהדים עסקי
  • ניהול שוטף כולל שירות לקוחות, הגדלת קהל האוהדים וסוגי תכנים מומלצים
  • אפיון אסטרטגיית פעילות ותוכן שיווקי
  • תחרויות – כללים ורלוונטיות
  • ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק באמצעות הביזנס מנג’ר ומנהל המודעות, תוך שימוש בכלים המתקדמים של פייסבוק
  • הקמת והגדרת הנכסים העסקיים במערכות הפרסום של פייסבוק
  • סקירת סוגי הקמפיינים השונים
  • הקמת קהלים חכמים ומתקדמים
  • בניית קמפיינים לפעילות העסקית שלכם או של הלקוחות שלכם
  • ניתוח ואופטימיזציה של נתוני פרסום.

עולם הפרסום של גוגל מציע מגוון רחב של ערוצי פרסום, ובחלק זה של הקורס נלמד על Google Adwords. נתחיל בסקירה כללית ונתעמק באפשרויות השונות הקיימות, החל מניתוח מתחרים, תכנון מסעות הפרסום ברשתות השונות של גוגל, הקמת מסעות פרסום וניטור ועד לאופטימיזציה למיטוב המרות.

בנוסף נלמד כיצד ניתן לנהל מספר לקוחות בחשבון יחיד וכיצד נדווח ללקוחות על הפעילויות השונות שלנו בחשבונותיהם.

הקורס כולל הכנה למבחני ההסמכה של גוגל.

התנועה האורגנית הגדולה ביותר לאתר מגיעה מהמובייל. התאמת האתר לסביבת המובייל הינה בעלת חשיבות עליונה בקידומו האורגני בגוגל. ביחידה זו נכיר את הסיגנלים החשובים לגוגל – Google Core Web Vitals,  ונלמד כיצד לעבוד עם הכלים Lighthouse  ו- Page Speed Insights

נושא חשוב זה מורכב מ 5יחידות:

  • מבוא ל “עולם החדש בשיווק”, רשתות של צרכנים, נכסים דיגיטליים ונוכחות דיגיטלית. התנהלות ברב ערוציות של תוכן, התאמת תוכן לפלטפורמות.
  • שיווק באמצעות תוכן, סוגי תכנים, בלוגינג עסקי ומיתוג דרך תוכן.
  • כללי הכתיבה השיווקית וסטוריטלינג – עקרונות וכלים לכתיבה שמייצרת אמון וקשר עם לקוחות.
  • השפעה ברשת דרך תוכן – עקרונות השכנוע ויצירת מעורבות עם גולשים באמצעות שיח ברשתות החברתיות (כולל שיח בקהילות ברשת).
  • בניית אסטרטגיית תוכן למותג, מודלים להפצה של תוכן ומדידת אפקטיביות של התוכן. 
  •  

אין ספק שוואטסאפ היא אחד הכלים העסקיים הנפוצים ביותר לעסקים בישראל. שימוש בוואטסאפ רגיל מאפשר פעולות מוגבלות יחסית, לעומת וואטסאפ ביזנס שמאפשרת תקשורת אפקטיבית עם הלקוחות והקולגות.

בקורס נלמד על התקנת האפליקציה בצורה נכונה, הגדרת הפרופיל העסקי, הגדרות מתקדמות לצורך מתן מענה שירותי מהיר ויעיל, בניית קטלוג מוצרים ושירותים ושימוש מתקדם באפליקציה לצורך קידום ושיווק העסק.

האחות הקטנה של פייסבוק הלכה והתעצמה בשנים האחרונות והפכה לפלטפורמה עסקית מרכזית תוך שימוש בכלים הייחודיים של אינסטגרם בשילוב מערכות הפרסום של פייסבוק. בקורס נלמד את הנושאים הבאים:

  • בניית והגדרת פרופיל אינסטגרם עסקי שיווקי
  • אינסטגרם פיד – אפשרויות פרסום אורגני וממומן
  • אבטחה – איך להמנע מפריצה/חסימה/ השבתה
  • ערוצי התוכן (פוסטים,רילס,סטורי)
  • בניית אסטרטגית תוכן
  • לעבוד על פי עקרונות האלגוריתם של אינסטגרם
  • קייס סטאדי וניתוח פרופילים באינסטגרם
  • איך להגדיל את החשיפה האורגנית
  • ניתוח נתוני הפרופיל
  • קידום ממומן
  • צ’קליסט סיכום להגדלת החשיפה

ביחידה זו נתמקד ב TikTok:

  • למה עכשיו זה הזמן להיכנס לטיקטוק?
  • האלגוריתם ושיטת החשיפה של טיקטוק
  • “הפוריו” ואיך הוא מזהה אתכם
  • חוקים וטריקים שיהפכו סרטון לויראלי
  • שיטות ליצירת מותג וקהילה
  • איך לעבוד עם טרנדים?
  • איך לעבוד עם קידום ממומן?
  • איך יוצרים פרופיל וחשיבות הנראות בדף האישי.
  • חוקי הבימוי לעמידה מול המצלמה
  • קרייאטיב מאיפה להתחיל?
  • התמודדות מול חשיפה

יותר מ-80% מתעבורת האינטרנט העולמי היא צפייה בסרטוני וידאו ברחבי הרשת, כל עסק שמכוון לשיווק דיגיטלי מחויב לייצר ולקיים אסטרטגיית וידאו. בקורס נעבור סקירה על הפלטפורמה, בניית וניהול ערוץ יוטיוב מותאם למנועי החיפוש של גוגל.

פלטפורמה ‘המבוגר האחראי’ בזירת הדיגיטל, מקיימת בעיקר פעילות של קשרים עסקיים ובעלת הזדמנויות מדהימות לשיווק ושיתופי פעולה עסקיים. בקורס נלמד את הנושאים:

  • בניית פרסונה מוצלחת וחכמה
  • פרסום ויצירת נוכחות ברשת העסקית
  • יצירת קשרים עם קשרים פוטנציאליים.

ביחידה זו נעסוק באסטרטגיות קידום אורגני ונענה על מספר שאלות חשובות כגון: כמה ביטויים ניתן לקדם בדף אחד ובכלל כמה ביטויים ניתן לקדם באמצעות אתר מסוים? כיצד מקדמים סוגי אתרים שונים ואתרי מכירות בפרט?
בנוסף התלמידים יכירו מקרוב את דוח הביצועים וילמדו כיצד למנף את המשוקף בדוח לטובת הלקוחות שלהם.

אחת מהמשימות המורכבות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי היא הדחקת תוצאות שליליות במנועי החיפוש. נושא זה הינו נושא מורכב ובקורס נחשף למורכבות זו ולמספר טכניקות להדחקת תוצאות.

הקורס הסתיים, וכעת נשאלת השאלה כיצד הופכים את כל הידע העצום שקיבלתם בקורס לכסף? בחלק זה ניחשף לעולמו המעשי של איש השיווק הדיגיטלי העצמאי. נכיר את שחקני השוק המתחרים, נלמד כיצד לאתר לקוחות פוטנציאליים ולהגיש להם הצעות מחיר, נשמע סיפורים אמיתיים מאנשי מקצוע מנוסים ונעבור על נהלי עבודה ועל שיטות לניצול מיטבי של הזמן שלכם.

מלבד האפשרות להקמת עסק עצמאי, עומדת בפניכם כמובן גם האפשרות למצוא עבודה כשכירים באחת מסוכנויות השיווק הדיגיטלי בארץ. בחלק זה ניחשף לשוק העבודה, לתנאי ההעסקה ולרמות השכר הנהוגות בתחום. כמו כן נלמד מה נדרש מאתנו על מנת להצליח בראיונות עבודה וכיצד לנהל מו”מ עם המעסיק על התנאים ועל השכר.

לאחר סיום הקורס יקדמו המשתתפים אתר לפי בחירתם (לאחר בדיקה ואישור של מנהל הקורס). האתר יכול להיות שלהם או של לקוח, והקידום ייערך בליווי צמוד של חונכים מקצועיים תוך שימוש באחד מהכלים המובילים בעולם ה-SEO. תהליך הליווי אינו מוגבל בזמן!

מלאכת הקידום כוללת: מסמך קבלת אתר, בדיקת מילות מפתח, דוח אופטימיזציית מבנה, דוח אופטימיזציית תוכן, ניהול האתר, ממשקים למערכות ניהול האתרים של גוגל, ניהול פרופיל קישורים, הפצת מאמרים ושיתופי פעולה עם אתרים נוספים בתחום. לצד כל אלו ילמד המתנסה דרכי עבודה יעילות ויקבל עצות להתנהלות נכונה מול לקוחות. 

חלק זה הוא רשות בלבד והמשתתפים יכולים לבחור שלא לבצעו.

חלוקת תעודות קורס קידום אתרים

שאלות ותשובות

יש סיבות רבות מאוד לכך ואת כולן תוכלו לקרוא כאן. הקורס מתקיים בשיתוף מכללת ג’ון ברייס ומפוקח על ידי משרד העבודה והוא גם מוכר לפיקדון חיילים משוחררים. ב-17 שנות פעילותו הניב הקורס 3,500 בוגרים איכותיים ומבוקשים, שעל פי סקר שכר בלתי תלוי מובילים את התחום בגובה שכרם זו השנה הרביעית ברציפות.

אכן כן. במהלך הקורס נדרשים התלמידים לבצע מטלות מעשיות ובסיום הקורס באפשרותם להצטרף למסלול של התנסות מעשית (סטאז’), שבה יקדמו בעצמם אתר אינטרנט לפי בחירתם בליווי חונך אישי מומחה, וזאת ללא כל הגבלת זמן. במהלך ההתנסות יקבל המתנסה כלים לעבודת קידום שוטפת, הרגלי עבודה וניסיון מעשי, שיכינו אותו לשוק העבודה או להקמת עסק עצמאי בתחום.

תלמיד שהפסיד שיעור במסגרת הקורס יכול לשוב ולהשלימו בתוך זמן קצר, באחד מן הקורסים המתקיימים באותה תקופת זמן. בנוסף לכך, לכל בוגר של קורס קידום האתרים שלנו עומדת הזכות לשוב ולהשתתף ללא עלות בקורס כולו או בשיעורים שונים במסגרת הקורס על מנת להתעדכן בשינויים או לרענן את זכרונו, גם שנים רבות לאחר סיום הקורס.

חד משמעית כן. הידע והכלים שנרכשים במהלך הקורס מהווים את הבסיס הנחוץ לעבודת קידום אתר מקצועית. בסיום הקורס לא רק שתוכלו לקדם את האתר שלכם, תוכלו גם לקדם אתרים של לקוחות, וכל זאת בליווי מסור של צוות המרצים בקורס. על מנת להפוך את הידע התיאורטי לעבודה מעשית מומלץ להשתתף בהתנסות המעשית המוצעת לבוגרי הקורס.

הקורס מכשיר את משתתפיו לעבודה בשיווק דיגיטלי מ-א’ עד ת’ ולא נדרש כל ידע קודם מלבד תפעול מחשב, גלישה באינטרנט והכרה בסיסית של תוכנות אופיס.

הקורס שלנו מוכר לפיקדון! אם אתם חיילים משוחררים, תוכלו להשתמש בכספי הפיקדון על מנת לשלם על הקורס ולפתוח בקריירה רווחית כבר בשנותיכם הראשונות באזרחות. קראו על כך עוד כאן.

אם תבחרו להשתלב בתחומי קידום האתרים והשיווק הדיגיטלי כשכירים ואם עמדתם בדרישות הקורס, תיהנו משירותי ההשמה המצוינים של מכללת ג’ון ברייס, הכוללים סדנה לכתיבת קורות חיים וסיוע במציאת מקום עבודה, גם אם אתם חסרי ניסיון. בנוסף, באתר סאו סימפל מתפרסמות באופן קבוע משרות מצוינות המיועדות לבוגרי הקורס בלבד.

היקף הקורס:

208 שעות אקדמיות פרונטליות

דרישות קדם:

הכרת המחשב ועולם האינטרנט מתוך התנסות אישית.
אנגלית: קריאה ברמה בסיסית.
לא נדרש ידע תכנותי.
ראיון אישי עם מנהל התחום, ג’קי סויקיס.

קהל יעד:

קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי מתאים לאלו המעוניינים לעבור הסבה או הכשרה מקצועית ולהקים עסק בתחום של קידום אתרים, קידום ממומן וניהול מדיה חברתית או לאלו המעוניינים לעבוד בתחום כשכירים.

מנהל הקורס ומרצה ראשי:

ג’קי סויקיס, מומחה קידום אתרים מעל 24 שנה, מנהל בחברת סאו סימפל בע”מ ומנהל את קורסי ההכשרה בתחום במכללת ג’ון ברייס תל אביב מעל 17 שנים.

הראשון שהנגיש את נושא קידום האתרים האורגני SEO לאלפי (מעל 4,000) בעלי אתרים ומנהלי שיווק בסמינרים והרצאות גם בשיתוף איגוד האינטרנט הישראלי כבר מ 2004.

ב 2006 הקים את הקורס הראשון בארץ להכשרת מקדמי אתרים שהכשיר עד היום למעלה מ 3,500 אנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי.

בעל ניסיון הדרכה של מעל 35 שנה, מהן 20 שנה בתחום השיווק הדיגיטלי.

ג'קי סויקיס

סגל המרצים:

ליאת לנג
ליאת לנג
קרא עוד
מומחית לשיווק דיגיטלי עם דגש על SEM, מרצה ומלווה עסקים ביצירת אסטרטגיית השיווק והמכירות שלהם בדיגיטל.
גלי גנוסר
גלי גנוסר
קרא עוד
מנהלת פרויקטים בחברת סאו סימפל, אחראית על התנסות התלמידים​.
נועם בירן
נועם בירן
קרא עוד
עוסק בבניית מותגים בעולמות ה B2B. בעלים של בירנו ברנדינג משנת 2005. מפתח שיטת WOW OR CIAO למיתוג עסקים ולהכשרת מנהלי מרקום.
ציפי ברמן קרופרו​
ציפי ברמן קרופרו​
קרא עוד
מומחית ל-Web Analysis. מתמחה בניתוח ומחקר שווקים בארץ ובעולם. מנהלת התחום בחברת סאו סימפל.
נועם מוכתר
נועם מוכתר
קרא עוד
מומחה קידום אתרים, בעל ניסיון עשיר בניהול וקידום לקוחות בתחומים תחרותיים במיוחד.
גיל מרטנס
גיל מרטנס
קרא עוד
מומחית בשיווק באמצעות תוכן, דוקטורנטית ומרצה באקדמיה ובארגונים על תוכן, השפעות המדיה החברתית וניהול קהילות.
שמי אוסטרובסקי
שמי אוסטרובסקי
קרא עוד
מומחה בשיווק וקידום עסקים במדיה החברתית, בעל מאות לקוחות מרוצים ומעל 20 שנות הדרכה וליווי עסקים.​
עידית נעמן
עידית נעמן
קרא עוד
מומחית מובילה לשיווק באמצעות תוכן. הבעלים של ContentWise. המתמחה בכתיבה ועריכה שיווקית לעסקים.
אדית שטיינברג
אדית שטיינברג
קרא עוד
מרצה בתחום הדיגיטל, בינה מלאכותית וחדשנות טכנולוגית. יזמת ובעלת סוכנות לשיווק דיגיטלי. M.B.A, תואר ראשון בלימודי סין ועוד.

השתלבות בשוק העבודה

בנוסף לסדנה לכתיבת קורות חיים ולשירותי ההשמה למי שעמדו בדרישות הקורס, בוגרי קורס קידום אתרים זוכים לליווי רציף בתהליך ההתאקלמות בשוק העבודה. רק הבוגרים שלנו זוכים לליווי ולייעוץ של צוות המרצים המסור והמקצועי, גם שנים לאחר שסיימו את הקורס!

בוגרי הקורס יכולים להשתלב בשוק העבודה כשכירים או כעצמאים מיד בתום לימודיהם. בפועל, חלק מבוגרי הקורס משובצים בעמדות מפתח בארגונים שונים ומגוונים וחלקם הקימו חברות ועסקים המעניקים שירותי קידום אתרים ושיווק דיגיטלי מגוונים.

עוד על הקורס...

עולם קידום האתרים והשיווק הדיגיטלי הוא עולם רחב, מגוון ומרתק. השתלבות בתחום זה יכולה לפתוח בפני העוסקים בו אפשרויות תעסוקה מגוונות ואיכותיות ופוטנציאל מצוין ליצירת קריירה רווחית ומאתגרת. השאלה היא כמובן כיצד מתחילים? כיצד ניתן להשתלב בתחום זה גם ללא ניסיון קודם בתחום?

הקורס לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי יקנה לכם את הידע הנדרש, את דרכי העבודה ואת הכלים המקצועיים ביותר לקידום אורגני של אתרים בארץ ובחו”ל, בשפות שונות, ובמנועי החיפוש Google ו-Bing, לקידום ממומן באפיקים שונים ולשיווק ברשתות חברתיות מרכזיות. הקורס שלנו הוא המקיף והאיכותי ביותר בארץ.

הקורס נלמד בצורה היברידית, כך שניתן להשתתף בשיעורים פרונטליים בכיתה מצוידת היטב או להצטרף לשיעור באמצעות הזום. בין הנושאים הרבים והחשובים הנלמדים בקורס, ניתן למנות את המרכזיים ביותר: קידום אורגני, קידום ממומן, ניהול מדיה חברתית, חוויית משתמש, וורדפרס, שיווק באמצעות תוכן, Web Analysis, מיטוב המרות, הקמת אתר והקמת וניהול עסק עצמאי בתחום. כל תכני הקורס הם העדכניים ביותר ועונים על המגמות המשתנות בתחום השיווק הדיגיטלי.

הקורס מנוהל על ידי ג’קי סויקיס, מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מנהל הפיתוח העסקי בחברת סאו סימפל בע”מ, בשיתוף עם מכללת ג’ון ברייס תל אביב וירושלים. ההצלחה הפנומנלית של הקורס היא תוצר של רצון עז לשתף ולהעביר ידע שלא יסולא בפז המתבסס על ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום ושל שיתוף הפעולה המוצלח וארוך השנים עם המכללה המובילה בארץ.