כלים ודרכים לביצוע מחקר מילות מפתח 
rss

מחקר מילות מפתח

חדש! קורס קידום אתרים בצפון

03/03/2013
אנו שמחים להודיעכם על פתיחת קורס קידום אתרים בצפון של חברת סאו סימפל.

חדש בקורס קידום אתרים

20/02/2013
חדש בקורס קידום אתרים ! סדנת Majestic

סמינר קידום אתרים לבוגרים 2013

19/02/2013
סמינר לבוגרי קורס קידום אתרים התקיים בתאריך 18.2.2013. סיקור קצרצר על הסמינר.

יום פתוח - בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט 1.1.2013

12/12/2012
עוד לא החלטת מה אתה רוצה ללמוד? בוא ליום הפתוח של בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט, 1.1.2013 בין השעות 16:30-21:00. להרשמה חינם 6460*                            

הכל אודות ציון איכות 2/2

08/04/2012
ציון האיכות בגוגל - חלק ב. על הפרמטרים שמרכיבים את ציון האיכות, אחוז ההקלקות, איכות דף הנחיתה, רלוונטיות ותוכן מקורי.

יום פתוח בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט

07/03/2012
בואו ליום הפתוח של בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט, לפגוש את צוות המרצים ולקבל מידע על הקורסים השונים בתל אביב ובחיפה.                            

הזמנה ליום הפתוח - בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט

05/03/2012
בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט מזמין אתכם להשתתף ביום הפתוח שיתקיים ביום שישי, 23/3/2012 במכללת ג'ון ברייס, רחוב חומה ומגדל 29 בתל אביב.

Rich Snippets - אבני היסוד לתצוגה עשירה בגוגל

26/02/2012
Rich Snippets - מהו קטע עשיר בגוגל - Rich Snippets? מה המבנה שלו? על מה בעלי אתרים צריכים לשים דגש כדי להשיג תצוגה עשירה בדף התוצאות של גוגל? מאט קאטס מסביר.

אמנות גוגל אדוורדס

07/02/2012
 גוגל אדוורדס: כל המידע על מיקום מודעת המילים בגוגל, ציון איכות של מודעה, מילת המפתח, איכות דף הנחיתה, שיעור הקליקים וכלים ליצירת מודעה אפקטיבית ביותר.

Rich Snippets - סימני הדרך אל העושר

02/02/2012
חולמים על תצוגה עשירה בדף תוצאות החיפוש? אתר schema.org מאגד את כל הסימנים הדרושים למנועי החיפוש כדי לזהות את התוכן בדך האינטרנט שלנו. על rich snippets, שיפור חווית המשתמש, שיווק וקידום אתרים.

איך להפוך קמפיין ממומן בגוגל שנכשל – לסיפור הצלחה?

30/12/2011
כמעט כל דבר בחיינו דורש אחזקה שוטפת. כשם שהרכב שלנו עובר טיפולים שוטפים, המכשירים השונים בבית נדרשים לעבור תיקון – כך גם הקמפיין שלכם בגוגל צריך אחזקה שוטפת על מנת להגיע לתוצאות אופטימאליות.

סיקור: כנס קידום אתרים עם גק'י סויקיס

28/12/2011
כנס קידום אתרים - מחזור דצמבר 2011 בהנחיית ג'קי סויקיס התקיים במכללת ג'ון ברייס בתאריך 26/12/2011. קבלו את הסיקור המלא לכנס הבוגרים של הקורס לקידום אתרים.

עדכון האלגוריתם של גוגל - מה חדש?

17/11/2011
מאט קאטס ועמית סינגאהל השתתפו בועידת PubCon 2011 בלאס וגאס. מה השינויים הצפויים באלגוריתם של גוגל? אלו שינויים כבר בוצעו בתחילת חודש נובמבר 2011? ומה קורה עם הדפים העסקיים בגוגל+? כל זאת בכתבה הבאה.

הנחיות לדירוג אתרים בגוגל - חלק א'

13/11/2011
המסמך שדלף לרשת מסכם לנו בצורה נפלאה איך גוגל בוחרת לדרג אתרים. במסמך ישנו סולם מ-1-6 לדירוג דפים: חיוניים, שימושיים, רלוונטיים, שטחיים, חסרי תועלת ושאינם ניתנים להערכה. על ההנחיות לצוות המדרגים של גוגל

הנחיות לדירוג אתרים בגוגל - חלק ב'

13/11/2011
מסמך ההנחיות לצוות המדרגים של גוגל, חושף דוגמאות לדירוג דפים שונים. מהו דף שאינו ניתן להערכה? מהי חשיבותו של המיקום הגיאוגרפי? וכיצד גוגל מדרגת דף עם כמות גדולה של מודעות מילים? הנחיות לדירוג אתרים, חלק ב.

המסמך הסודי של גוגל - מהו ספאם? חלק ב'

10/11/2011
הנחיות מפורטות לעובדי גוגל איך לזהות ולדרג אתרי קניות, בלוגים, פורומים שמלכלכים את הרשת. על סימני ההיכר, איך מקבלים החלטה וגורמים לאתר להיענש? הכל על דירוג דגלי ספאם חלק ב'. 

המסמך הסודי של גוגל - מהו ספאם? חלק א'

10/11/2011
המסמך הסודי של גוגל הודלף לרשת. המסמך עוסק בהנחיות למדרגי האתרים בנושאים שונים. על דגלי הספאם, זיהוי דפי אינטרנט לא תקינים, תוכניות שותפים, אתרי קניות, דומיינים ותוכן שנחשבים לפורעי חוק במנוע החיפוש של גוגל.

גוגל מגנה עלינו, מה ההשלכות על גוגל אנליטיקס?

01/11/2011
גוגל פרסמה שבגלל אבטחת המידע ברשת, בעלי אתרים לא יוכלו לקבל נתונים על חיפושים אורגניים שנעשו על ידי משתמשים שהיו מחוברים. מדוע בוחרת גוגל להסתיר את מילות המפתח רק של החיפושים האורגאניים ולא של הממומנים? ומה חושבים על השינוי מקדמי אתרים בעולם?

גוגל אנליטיקס בזמן אמת – כל האמת על המבקרים שלך

30/10/2011
גוגל אנליטיקס בזמן אמת מאפשר לנו למדוד ולעקוב אחר המתרחש באתר שלנו בשידור חי. מעתה, נוכל לראות את כמות המבקרים באתר בזמן אמת, מקורות התנועה, ההשפעה של המדיה החברתית ועד כמה מסעות הפרסום  יעילים. כל הפרטים על גוגל אנליטיקס בזמן אמת.

עדכון פנדה - הכן אתרך לגוגל!

23/08/2011
עדכון פנדה של גוגל, מה מטרתו ברשת? כיצד להימנע מפגיעת האתר שלך בעקבות עדכון פנדה הבא? על איכות תוכן, חווית משתמש, טיפים והמלצות.

עדכון ה-PageRank של גוגל 27/6/2011

03/07/2011
עדכון ה- PageRank האחרון של גוגל התפרסם בתאריך 27/6/2011. אילו תגובות של בעלי אתרים ניתן למצוא ברשת? איך להגדיל את הדירוג של ה- PageRank של גוגל? ומה ה- PageRank של גוגל קום לאחר העדכון?

ICANN חושף: שמות מתחם חדשים עם סיומות אחרות

21/06/2011
רוד בקסטרום נשיא ומנהל העסקים הראשי של ICANN - הארגון העולמי האחראי על כתובות אינטרנט חושף לראשונה במועצת ICANN שהתקיימה ביום שני 20/6/2011 בסינגפור, את השינוי הגדול ביותר שנעשה בתולדות האינטרנט – האפשרות לקבל כתובות בשפת המדינה. כל המידע במאמר הבא.

קורס קידום אתרים בהנחיית ג'קי סויקיס 12/7/2011

19/06/2011
בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט מזמין אתכם לקורס המלא להכשרת מקדמי אתרים בהנחיית ג'קי סויקיס שייפתח בתאריך 12/7/2011. כל המידע על קורס קידום אתרים מחזור 28.

מודעות מילים רלוונטיות יותר ב-Gmail

14/04/2011
Google לוקחת את מודעות המילים ב-Gmail צעד אחד קדימה, והופכת אותן לרלוונטיות לכם. כולכם מכירים את מודעות המילים של גוגל אדוורדס בתיבת הדואר Gmail. מודעות מילים אלו זהות למודעות המילים שאנו מכירים בדפים ברשת המדיה של גוגל.

Google מפסיקה את השימוש בהעדפת המיקום ב-AdWords

07/04/2011
בתאריך 5/4/2011, פרסמה גוגל עדכון לגבי הפסקת השימוש בהעדפות מיקום למודעות טקסט של Google AdWords. התכונה 'העדפת מיקום' תפסיק לפעול לחלוטין החל מחודש מאי 2011, בגוגל וברשת המדיה שלה.

בחירת דומיין: עם או בלי מילת מפתח

13/03/2011
מה הכח של מילת המפתח בדומיין שלכם? האם שם מתחם שאינו מכיל מילת מפתח זוכה להערכה נמוכה יותר בקרב מנוע החיפוש גוגל? מאט קאטס מסביר על המשקל שיש למילת המפתח בדומיין.

שיווק באמצעות תוכן? סליחה... מה זה בדיוק?

28/12/2010
סקר שנערך לפני מספר חודשים העלה, שכ- 90% (!) מבעלי העסקים בארה"ב שילבו טקטיקות של Content Marketing בשיווק שלהם, ובכוונתם להגביר את השימוש באסטרטגיה השיווקית הזאת בשנת 2011.

קורס שיווק באינטרנט לבעלי עסקים

12/12/2010
חדשות טובות מאוד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לפתח את העסק שלכם בסיוע אמצעי השיווק באינטרנט.

גוגל משדרגת את כלי מילות המפתח שלה.

29/04/2010
בתקופה האחרונה גוגל ניסתה תחת גרסת בטא את כלי מילות מפתח החדש שלה. עכשיו לאחר תקופת בטא ממושכת אם תנסו להיכנס לכלי מילות המפתח תגיעו בחלק גדול מהמקרים לכלי החדש.

למה חשוב למקד מילות מפתח באתר – קידום אתרים חשיבות מקוד ביטויי מפתח

15/04/2010
תהליך בחירת ביטויי המפתח לאתר, מחקר מילות מפתח, תלויה במספר פרמטרים חשובים, שבעזרתם ניתן להגדיר בצורה ממוקדת איזה ביטוי יניב תנועה ממוקדת ויחסי המרה גבוהים לאתרינו

אחד בשביל כולם. כולם בגלל אחד.

10/03/2010
דירוג בעמוד התוצאות הראשון של גוגל הוא משאת נפשו של כל בעלי אתר. הבעיה היא שבעלי אתרים רבים פשוט לא עושים את הדברים הנכונים כדי להגיע לשם. כדי להעפיל לעשירייה הפותחת בדירוג של מנוע החיפוש, צריך לאמץ אסטרטגיה רוחבית, חוצת אתר, המתייחסת באופן אינטגרטיבי למכלול של מרכיבים.

סינרגיה בשירות הקידום

06/02/2010
אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחה בחיפוש, הוא מידת הרלבנטיות של התוצאות לשאילתת החיפוש של הגולש. גוגל, אם תרצו, אוכלת, ישנה, מדברת וחושבת "רלבנטיות".

טבעי שזה אפקטיבי

20/01/2010
כתיבת מאמרים מבוססי מילות מפתח היא דרך נפלאה ליצירת לינקים אפקטיביים. המאמר שלפניכם מביא 10 טיפים לכתיבת מאמרים מבוססי מילות מפתח לסביבת האינטרנט, לכתיבה מהירה יותר ויעילה יותר.

השפעת השפה על הזנב הארוך

17/12/2009
קידום אתרים בשפות שונות, הופך להיות רלוונטי יותר ויותר - דווקא בביטויי הזנב הארוך של כל ביטוי. הזנב הארוך, שכולל בין היתר טעויות כתיב נפוצות, הרכבי מילים, יחיד ורבים - הוא בהחלט פרמטר שעלינו להסתכל עליו בכל שפה בה אנו עושים קידום אתרים.   

פרמטרים דרכם תוכלו להשפיע על הזנב הארוך בשפות שונות

17/12/2009
בהמשך למאמר על השפעת הזנב הארוך בכל שפה ושפה. קידום אתרים אורגני וממומן, יוכל להיעזר בפרמטרים שונים שמשפיעים על הזנב הארוך. במאמר זה תוכלו לקרוא כיצד לעשות שימוש נבון בזנב הארוך בכל שפה, כולל דוגמאות בשפה שלנו.

בניית תכנית כתבות לאתר

05/12/2009
קידום אתרים נשען בעיקר על תוכן ייחודי ואיכותי המרכיב את האתרים השונים. בניית תכנית כתבות ממוקדת מילות מפתח - תיצור את האיזון המושלם לשימוש במילות מפתח בעמודי הנחיתה השונים. במאמר זה - איך הופכים קבוצת מילות מפתח לתכנית כתבות תוכן לאתר?

שיפור המרות: טקטיקות מתקדמות למחקר מילות מפתח

23/10/2009
כולם רוצים להשיג דירוגים בביטויים כמו "נעליים" "מכוניות" "קידום אתרים" , אך ביטויים של מילה אחת מייצרות דווקא פחות מכירות והמשאבים שצריך להשקיע בקידום שלהם הם עצומים. רוב המחפשים יפנו לביטוי מפתח של מילה אחת ואז יתחילו למקד את הביטוי לחיפוש יותר מדוייק עקב תוצאות נרחבות מדיי.

שיפור המרות: מילות מפתח שמביאות הכי הרבה המרות

23/10/2009
למרות שביטויים ארוכים מחופשים פחות מביטויים של מילה אחת, הרבה יותר קל להשיג בהם מיקומים והם מביאים המרות בשורה התחתונה.

שיפור המרות: הגדרת הביטויים לפי עמודי האתר

23/10/2009
רוב מקדמי האתרים מדלגים על שלב זה מכיוון שהם פיתחו מיומנות אינטואיטיבית ועושים את זה כבר באופן אוטומטי או שלפעמים מחוסר ניסיון או ידע. לשלב זה השפעה מכרעת על התוצאות הסופיות שיושגו

שיפור המרות: כלים לביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק ומתקדם

23/10/2009
על ידי מחקר מילות מפתח אמיתי ומקיף תשיגו לא רק דירוגים גבוהים במילים מרכזיות אלא הגשמה של היעדים העסקיים המספריים שזה הדבר המרכזי החשוב בלב ליבו של פרויקט קידום אתרים.

מחקר מילות מפתח

25/09/2009
על מנת שהאתר יניב תנועה איכותית, אחד הצעדים החשובים ביותר הינו מיקוד במילות מפתח הרלבנטיות ביותר לגולש ולאתר בו זמנית.

תוסף לדפדפן פיירפוקס - למפרסמי PPC בגוגל ולמשווקי תוכניות שותפים

03/02/2009
תוסף חובה בחינם - למשווקי תוכניות שותפים ומפרסמים במערכת גוגל אדוורדס המעוניינים לבצע מחקר מילות מפתח, כולל בדיקת מילות המפתח של המתחרים בקמפיינים של גוגל אדוורדס.

כיצד ליצור רשימת מילות מפתח מנצחת עבור קידום אתרים ממומן?

30/07/2008
יתרונותיו של קידום אתרים אורגני אינו נושא המאמר ואני יוצאת מנקודת הנחה כי כולכם בקיאים בנושא. במידה ולא, תמצאו באתר שלנו את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לרכוש ידע בסיסי וחשוב, כדי להתחיל במלאכת קידום אתרים לאתר שלכם. במאמר זה אדון דווקא בקידום אתרים ממומן וכיצד ניתן למכסם תוצאות באמצעות רשימה אפקטיבית של מילות מפתח.

קידום אתרים - אופטימיזציית תוכן: כלים לאיתור מילות מפתח

28/05/2008
אופטימיזציית תוכן חשובה מאוד לכל אתר המעוניין לקדם את עצמו במנועי החיפוש, הן באמצעות קידום אתרים אורגני והן באמצעות קידום ממומן. אתם וודאי מעדכנים את האתר שלכם באופן שוטף, אך כמעט תמיד יש מקום לשיפור.

טיפים למחקר מילות מפתח לקידום אתרים באינטרנט

26/05/2008
מחקר מילות מפתח לקידום אורגני של אתר, מתבצע במטרה לבחון את המילים האפקטיביות ביותר לדירוג בדף תוצאות החיפוש. במידה ותבחרו את המילים הלא מתאימות, זה לא ממש יעזור לכם אם תהיו מדורגים אף במקום הראשון...

Yahoo מאפשרת מספר גבוה יותר של מילות מפתח שאינן לחיפוש

24/02/2008
Yahoo מדווחת כי העלתה את סף מילות המפתח שאינן לחיפוש,  מ - 50 ל - 250, לשם שיפור רלוונטיות תוצאות החיפוש.

חקר מילות מפתח - סקירה כללית 1/6

21/12/2006
המפתח ליצירת אתר שימשוך אליו מבקרים שמעוניינים במוצר או בשרות אותו האתר מציע ולכן גם יהוו פוטנציאל טוב למכירה של אותו מוצר או שרות, לזיהוי פלחי שוק שיש להם ביקוש משמעותי ושאינם מוצפים במתחרים ולתכנון של פרסום יעיל בתשלום, ולניתוח הכדאיות של רעיון להקמת עסק מקוון, מונח בחקירה וניתוח של מילות מפתח הקשורות לתחום המוצר או השירות.

חקר מילות מפתח - זיהוי מילות מפתח 2/6

21/12/2006
המטרה בשלב זה היא לזהות מספר מילות מפתח גדול ככל האפשר, שקשורות לאתר ולקהל היעד ולמצוא מידע על מספר החיפושים שנעשים עבור כל אחת ממילות המפתח במנועי החיפוש הרלוונטיים בפרק זמן נתון. ככל שמספר החיפושים גדול יותר, הסיכוי שלקוחות ישתמשו בביטוי כדי לנסות למצוא אתר כמו שלך גדל.

חקר מילות מפתח - ניתוח מילות המפתח 3/6

21/12/2006
צעד זה עוסק בהוספת מידע על מתחרים קיימים עבור מילות המפתח שזוהו עד כה, מגבלות הנובעות מדירוג הדף ופוטנציאל לדירוג.

חקר מילות מפתח - בחירת מילות המפתח 4/6

21/12/2006
בשלב זה רשימת מילות המפתח מקוצרת עפ"י מדדים אובייקטיביים לשמירה על המיקוד של האתר והגדרת קהל היעד מתוך הנתונים שנמצאו במהלך הניתוח.

חקר מילות מפתח - שימוש במילות המפתח 5/6

21/12/2006
שימוש אופטימאלי במילות המפתח שנבחרו בטקסט של האתר, בקוד הHTML שלו, בתגים השונים ובכתובות

חקר מילות מפתח - בחינת יעילות מילות המפתח שנבחרו 6/6

21/12/2006
בשלב זה, נבדקת יעילות מילות המפתח שנבחרו ואופן השימוש בהן
סמינר קידום אתרים
קורס קידום אתרים
בית הספר לשיווק באינטרנט
קורס פרסום ומכירת תמונות באינטרנט
חייג 04-9573337 או:
 
Valid CSS Valid XHTML 1.0 Transitional